anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sandbox weryfikacja konta - zgłoszenie nr 35066951

MAMY ROZWIĄZANIE!
Helena_Troy
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry czekamy na weryfikację konta założonego na sandboxie, mój współpracownik wysłał prośbę 3 sierpnia o 12:26, nr zgłoszenia 35066951. Nie otrzymaliśmy jeszcze od Państwa żadnej odpowiedzi. 

Piszę tutaj bo nie wiem gdzie miałabym się zwrócić z tym tematem. Widziałam że są tu inne tematy zw. z sandboxaem. Bardzo zależy nam na czasie. Czy uda nam się ruszyć coś w tym temacie jakoś dziś lub jutro? Będziemy wdzięczni. Proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Helena_Troy
#9 Pomysłodawca#

?

oznacz moderatorów
Helena_Troy
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 jesli to odpowiedź to nic z niej nie rozumiem 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Helena_Troy Lwica wezwała wsparcie moderatorki, inaczej by Ci nikt tu nie odpisał z allegro 😄 Więc daj mu rozwiązanie 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Helena_Troy
#9 Pomysłodawca#

Ale my nada nie mamy zweryfikowanego tego konta 😐 ja wszystko rozumiem że coś ileś trwa ale klepnięcie konta na sandbox to chyba nie "rocket science"? Przez brak sandboxa nie możemy przetestować zmodyfikowanej integracji a prze to nie możemy jej wprowadzić do procesu biznesowego i jesteśmy codziennie przez to stratni. Sądziłam że Allegro wspiera bizness ale u nas to chyba go odpiera ...

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Helena_Troy xD możesz tu sobie pisać i 100 razy nic z tego nie będzie. 
https://github.com/allegro/allegro-api/issues napisz tutaj. 

oznacz moderatorów
Helena_Troy
#9 Pomysłodawca#

Serdecznie dziękuję ❤️

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Helena_Troy Poprosiłam odpowiedni zespół o zajęcie się tą sprawą. Proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Helena_Troy
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za szybką reakcję, czekam więc;)

oznacz moderatorów