Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Lawinowo spada ilość wystawianych ocen , czy temu miała służyć zmiana w panelu ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pytasz bo sądzisz że uzyskasz konkretną odpowiedź? pytasz bo pytasz, dobrze wiesz czemu to służy- poprawie obsługi naszych klientów, zadowolony!🤣
czyli @LEW433 mam rozumieć , że 3/4 moich klientów jest w pełni zadowolonych
Idziesz w dobrym kierunku.🤗
Ja dziś wystawiałem komentarz i to było nienormatywnie nieprzyjemne uczucie, właśnie ze względu na ten nędzny formularz. Pierwszy krok ok, później nawet wystawiłem oceny produktom, a tu nagle krzyk formularza, że obok każdego produktu mam oddzielnie klikać "wystaw ocenę", do komentarza też. Normalnie pierwszy raz spotykam się z tak sadystycznym podejściem do klientów. Moja myszka prawie by była wyrzucona przez okno.
Ja nie zawsze wystawiam, najczęściej nie wystawiam jak sprzedający nie wywiązał się z terminu, ostatnio napisał że opóźni się przesyłka o 1-2dni a opóźniła się o tydzień, Co ma wystawić?🤔
@LEW433 Wystawiaj co chcesz 😉 ale spróbuj sobie przejść formularz wystawiania komentarza, gdy w transakcji było na przykład 20 przedmiotów. Niby dlaczego nie można kliknąć jak zawsze jednego przycisku "akceptuj", tylko 20x.... i szukaj co pominąłeś, chore.
Tu masz rację, pisaliśmy już o tym tu na forum, masakra!
Od 29 lutego do 21 marca dostałam 3 oceny. Tak słabo nie było nigdy.
@CHECINIAKI zmiany były już dawno postulowane... https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/naprawa-reorganizacja-system...
ale Allegro to olało
Zmotywowałeś mnie do oceny zakupu - komuś, kto wymyślił ten sposób za mocno słońce przygrzało w główkę bez czapeczki. Te kryteria to jakiś oszołom wymyślał z korpozapleczem: "
Sprzedawca odpowiada za czas dostawy, nie przewoźnik? Gdzie w ofercie jest podane, że dostawa będzie w tym i tym dniu? "Sprzedający szybko odpisuje" - ma autoresponder i leci z automatu i to ma być kryterium oceny? Ekologiczna przesyłka - a potem nieekologiczny zwrocik (za darmo) bo Allegro sobie tak wymyśliło.
Z kolei ocena produktu wymagała wyboru rozmiaru bo to buciki dziecięce kupiłem (za małe, dobre, za duże) - po cholerę?
Z takim podejściem to nie dziwię się klientom, że mają w dudzie wystawianie ocen.
@atechnik_sklep masakra też właśnie spróbowałem wystawić i powiem masakra, wcześniej mi się nie chciało wystawiać ale od dziś to olewam całkowicie ;(
@kostas11 ja wystawiam z uporem maniaka bo wiem jakie to ważne dla sprzedawcy , zlewam oceny produtu bo to bez sensu przy kulawej produktyzacji .
@mdrogeria wiem ale nie mam komu wystawiać bo kupuje już tylko od kilku sprzedawców systematycznie i już kolejne oceny się nie liczą im do niczego 😞 a reszta już odpaliła sklepy, dostałem rabaty i mam sporo taniej 😄
i już kolejne oceny się nie liczą im do niczego - już to zmienili i teraz każda ocena będzie się liczyć jak między zakupami minie zdaje się 7 dni.
....za to negatywy wpadają miękko jak monety księdzu na tacę.
TU PROBLEMU NIE MA. Bo pan miał zły humor.
Ogólnie portal się stacza.
@mdrogeria przecież to jest proste. Allegro zobaczyło, że ktoś przy sensownej sprzedaży i regularnie wpadających komentarzach miał wywalone na szantaż Kupujących i to, że w miesiącu wpadnie 1-3 negatywów. Szczególnie po zmianach w kwalifikacji do smarta i przyznawaniu znaczka SS. To jakaś tęga głowa zakrzyknęła: "Mam pomysła! Sprawmy by Kupujący mieli utrudnione wystawianie komentarzy, by ten proces był męczący, Ci od negatywów i tak będą je wystawiać, a przy spadającej ogólnej liczby komentarzy łatwiej będzie szantażować sprzedawców i wywierać na nich presję" I cyk, klepnięte. Tytuł pracownika miesiąca Allegro, pomysłodawca zdobył, uścisk dłoni kierownika przyjął i wrócił do wkuwania szablonów odpowiedzi, by powalczyć o tytuł w kolejnym miesiącu.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Pewnie chodzi o wyeliminowanie małych sprzedawców, żadna mała firma nie będzie tu rozpoczynać sprzedaży jeśli jeden negatyw będzie oznaczał zawieszenie konta i będzie trzeba zamykać działalność.
Zostać na allegro mają duże firmy, które reklamacje, nawet te nie słuszne wrzucą sobie w koszty. Rozkręcający działalność liczą każdy grosz i niechętni są do zwracania kasy, więc najlepiej się ich pozbyć.
Podobna jest polityka naszego państwa i całej UE - likwidacja drobnej przedsiębiorczości i korporacjonizm.
mi przez jeden negatyw na 211 pozytywnych spadła tak jakość sprzedaży, ze mój ss poszedł się walić...
tym bardziej klient negatywa dał za produkt, który był oryginalnie zapakowany nawet napisaliśmy, że możemy pomóc w tej kwestii i wymienić zero odezewu