anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaję dywany na Allegro ze Smartem i Allegro dolicza 19.99zł za niestandard

SklepAmor
#1 Nowicjusz

Dzień dobry,  sprzedaję na Allegro dywany. Kazdy dywan jest fabrycznie zrolowany i ma nałożoną folię ochronną. Allegro zaczęło naliczać wstecz 19.99zł do każdej przesyłki Smart gdzie przewożnikiem jest DPD. Sprzedaję na różnych platformach i marketplacach i nigdzie czegoś takiego nie ma. Są naliczene standardowe opłaty. Niezależnie czy wysyłam na umowie własnej czy korzystam z apaczki. Klient zamawia dywan za 65zł a Allegro sobie liczą 30zł za wysyłkę + oczywiście prowizja od tych 65zł. Mam dokładać do interesu czy wycofać się z allegro bo nie da się tu sprzedawać dywanów ze Smartem?  To jest chore że wysyłka rulonu o długości 50cm i średnicy 10cm kosztuje na allegro 30zł bo nigdzie takich cen nie ma. Kontaktowałem się na czacie, oraz mailowo. Odpowiedź ta sama. Jeśli się nie zgadzam z opłatami to żebym złożył sobie reklamacje do każdej naliczonej przesyłki. Pewnie mam ich około 100 więc filtrowanie tego i składanie reklamacji do każdego zamówienia to super rozwiązanie i olanie sprzedawcy. Nawet jakbym to zrobił to nie rozwiązuje to problemu bo w dalszym ciągu opłaty będą naliczane.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@SklepAmor 

Kontaktowałeś się z nami mailowo i innej odpowiedzi Tobie nie udzielimy. Widzę, że złożyłeś reklamację - proszę o cierpliwość, otrzymasz w niej decyzję.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

SklepAmor
#1 Nowicjusz

Panie Grzegorzu. Kontaktowałem się mailowo i na czacie. W obu przypadkach otrzymałem informację żebym złożył reklamację. Złożyłem jedną. Czy mam składać do każdego zamówienia reklamacje bo takiej informacji mi nie udzielono? Zamówień z naliczoną dodatkową opłatą jest bardzo dużo. I jak to ma wyglądać w przyszłości? Składanie reklamacji do każdego zamówienia jest zbyt czasochłonne. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@SklepAmor 

Rozumiem, natomiast w tej sytuacji złożenie reklamacji to jedyna możliwość jeśli nie zgadzasz się z opłatami.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

SklepAmor
#1 Nowicjusz

Panie Grzegorzu w dalszym ciągu nie odpowiedział Pan na moje pytania.

1. Czy do każdego zamówienia gdzie została naliczona dodatkowa opłata muszę złożyć osobną reklamację czy jak złożyłem jedną i opisałem wszystko to gdy zostanie uznana to anulują Państwo wszystkie naliczone opłaty?

2. Czy przy uznaniu reklamacji zaprzestaną Państwo nalicznia dodatkowych opłat?

Żaden z boków niegdy nie przekroczył maksymalnego wymiaru oraz suma boków również. Waga też jest w normie. Jedynie jest to rulon bo podejrzewam, że to było powodem naliczenia dodatkowych opłat. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@SklepAmor 

Jeśli w toku jednej reklamacji podałeś wszystkie szczegóły dotyczące kilku zamówień to nie ma potrzeby składania kolejnych reklamacji. Ważne żebyś podał w tej reklamacji wszystkie np. numery zamówień.

A co do drugiego pytania to trudno mi gdybać co będzie jeśli? Pytania proszę kieruj do osoby, która skontaktuje się z Tobą z decyzją reklamacyjną.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@SklepAmor Niestety ale musisz brać pod uwagę to, że u wielu przewoźników kształt przysyłki inny niż prostopadłościan to przesyłka niestandardowa.Tłumaczą to tym, że inne kształty utrudniają przesuw po taśmie. Sprawdź regulaminy przewoźników.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@SklepAmor Nic innego niż inwestycja 2zł w karton Ci nie zostaje. Nikt Ci tych reklamacji nie uzna, a rulon jest w DPD przesyłką niestandardową.

oznacz moderatorów

991221
#11 Animator

Niestety dla DPD każda paczka musi być zapakowana w karton w kształcie prostopadłościanu. Każda paczka o nieregularnym kształcie, zapakowana w foliopak lub owinięta samą folią będzie jako niestandardowa. Reklamacja nic nie da. 

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@991221

Allegro DPD i Allegro Delivery Kurier DPD to formalnie dwóch różnych przewoźników.

Allegro jako operator usługi Allegro Delivery jest względem prawa operatorem pocztowym i dla tych przesyłek postanowienia regulaminów podwykonawców, nie mają dla nadawcy żadnego znaczenia.

 

@SklepAmor

Jeżeli były to przesyłki Allegro Delivery Kurier DPD to w tym przypadku DPD nie jest przewoźnikiem, lecz podwykonawcą Allegro. W usłudze Allegro Delivery, Allegro jest przewoźnikiem i to oni odpowiadają za realizację usługi pocztowej. Obowiązuje także regulamin Allegro Delivery, a nie danej firmy podwykonawczej. 

oznacz moderatorów