Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem list od klienta, który poinformował, że nie może zapłacić za nasz produkt, próbowaliśmy również dokonać zakupu za pomocą naszego osobistego konta i ostatecznie zdaliśmy sobie sprawę, że zostało ono zablokowane w momencie płatności (pojawił się załączony ekran). Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi dokładnie, co mam zrobić 😞
@Jiadenrt36 daj proszę znać, czy zrzut jest z dzisiaj? Widzę, że wczoraj otrzymałeś odpowiedź w zgłoszeniu o numerze 45384389, że konto jest w pełni aktywne. Jeżeli problem wciąż występuje, prześlij proszę zrzut ekranu z widoczną datą oraz godziną.
Tak, w niedzielę otrzymaliśmy odpowiedź zwrotną, że zniesiono wszystkie ograniczenia sprzedaży, ale na podstawie naszych rejestrów sprzedaży wygląda na to, że zakupy wszystkich naszych klientów zostały zablokowane w momencie płatności. Próbowaliśmy zasymulować proces zakupu rano 14 października i w momencie płatności pojawił się on tak, jak widać na dostarczonym przez nas zrzucie ekranu.
Spróbowaliśmy ponownie dokonać płatności 15 października o godzinie 00:42 i nadal mieliśmy ten sam wynik (patrz załączony obraz).
@Jiadenrt36 wyślij nam te zrzuty ekranu w wiadomości w zgłoszeniu 45384389. Doradcy skonsultują to z działem bezpieczeństwa.
Odpowiedziałem na jeden z listów i załączyłem do niego zdjęcie. Nie wiem, czy allegro otrzymało ten list.