anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawcy zablokowany

Jiadenrt36
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem list od klienta, który poinformował, że nie może zapłacić za nasz produkt, próbowaliśmy również dokonać zakupu za pomocą naszego osobistego konta i ostatecznie zdaliśmy sobie sprawę, że zostało ono zablokowane w momencie płatności (pojawił się załączony ekran). Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi dokładnie, co mam zrobić 😞f7a0c7d5fd2576ab4d7151f53f25311f.png785f806a30fb0a9d252f9e72287d0a90.png

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Jiadenrt36 daj proszę znać, czy zrzut jest z dzisiaj? Widzę, że wczoraj otrzymałeś odpowiedź w zgłoszeniu o numerze 45384389, że konto jest w pełni aktywne. Jeżeli problem wciąż występuje, prześlij proszę zrzut ekranu z widoczną datą oraz godziną.

oznacz moderatorów

Jiadenrt36
#7 Wielbiciel#

Tak, w niedzielę otrzymaliśmy odpowiedź zwrotną, że zniesiono wszystkie ograniczenia sprzedaży, ale na podstawie naszych rejestrów sprzedaży wygląda na to, że zakupy wszystkich naszych klientów zostały zablokowane w momencie płatności. Próbowaliśmy zasymulować proces zakupu rano 14 października i w momencie płatności pojawił się on tak, jak widać na dostarczonym przez nas zrzucie ekranu.
Spróbowaliśmy ponownie dokonać płatności 15 października o godzinie 00:42 i nadal mieliśmy ten sam wynik (patrz załączony obraz).15E107FDE28B8DB49BA1EA1AD78EFB68.png

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Jiadenrt36 wyślij nam te zrzuty ekranu w wiadomości w zgłoszeniu 45384389. Doradcy skonsultują to z działem bezpieczeństwa. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jiadenrt36
#7 Wielbiciel#

Odpowiedziałem na jeden z listów i załączyłem do niego zdjęcie. Nie wiem, czy allegro otrzymało ten list.

oznacz moderatorów