Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co w Ustawieniach wypłat , Allegro Finance oznacza status "Oczekuje na przeniesienie"
Z jakiegoś powodu moje wypłaty zostały chyba wstrzymane. I nie wiem o co chodzi.
@jango_ico swprawdź proszę swoją skrzynkę e-mailową powinieneś otrzymać wiaodmość e-mail od operatora PayU z adresu no-reply@payu.pl z informacją "aby nadal wypłacać środki z Allegro Finsne zweryfikuj swoje dane [...]" ze szczegółowymi informacjami, co należy zrobić.
W ustawieniach wypłat znajdziesz odnośnik Przejdź do PayU, w którym powinieneś załączyć dokument tożsamości.
mam to samo niby moge wypłacać lecz pieniadze nie schodzą a na dole w historii napisane, ze anulowano wypłąte Payu (w piatek zaakceptowalem ta zmiane c7 do regulaminu) . Nie dostałem żadnego maila od Payu jak pisze Pani wyzej
@nVidia-Ati-Pc Jakie informacje widzisz w tej zakładce przy opcji PayU?
byc moze jest to zwiazane z tym przeniesieniem co widneje na górze (zaznaczylem w piatek jakas zgode odnosnie regulaminu do zalacznika c7 odnosnie allegro finance) ogolnie sprawa juz poszla na chacie i beda to wyjasniac
@nVidia-Ati-Pc konieczne będzie skonsultowanie tej sprawy z operatorem płatności PayU, widzę, że Doradca już skontaktował się z PayU, więc poczekaj proszę na odpowiedź w sprawie nr 45106399.
Dzień dobry. U mnie podobna sytuacja. Przedwczoraj zrobiłem dwie wypłaty środków, jedna przeszła, druga została anulowana. Mam status Allegro Finance "Oczekuje na przeniesienie", niby pieniądze wypłaciłem, ale ostatnia wypłata została anulowana. Żadnego maila z PayU nie dostałem.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@koras widzę, że zgłosiłeś się już do nas przez formularz kontaktowy, więc to bardzo dobrze i poczekaj teraz proszę na odpowiedź od naszego zespołu, który sprawdzi dokładnie Twoje konto i wskaże Ci dalsze informacje.