Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący kupił u nas przedmiot, po ponad tygodniu wystawił komentarz, że przedmiot był używany, porysowany i bez folii ochronnej. Dzwoniłem do Pana w celu wyjaśnienia sytuacji i propozycji wymiany towaru. Towar dostajemy prosto od producenta i nie sprawdzamy każdej jednej sztuki. Gdy zacząłem Panu mówić o propozycji wymiany po prostu się rozłączył, więc skorzystaliśmy z prawa do odpowiedzi na negatyw, gdzie opisaliśmy jak to wygląda z naszej strony, że towar zawsze wysyłamy nowy, ale rozumiemy, że zdarzyła się taka sytuacja co w masowej sprzedaży jest czasem nieuniknione i chcieliśmy wymienić towar, a Pan nas zignorował. Pan po odpowiedzi założył dyskusje, gdzie napisał, że mamy nie kłamać, że towar wysyłamy nowy. Odpowiedziałem Panu, że próbowaliśmy się kontaktować i sprawę rozwiązać, ale nas ignorował. Dodatkowo zaznaczyłem, że moja propozycja jest nadal aktualna i możemy zwrócić pieniądze lub wymienić towar na nowy na co Pan odpisał, że wejdzie na droge sądową. Co w takiej sytuacji?
Mapark a niech sobie wchodzi w końcu Kostytucja zapewnia mu takie prawo . Zaproponowałeś rozwiązanie sytuacji to bądź spokojny .
@Mapark Nic. Poczekać, zapewne do sądu nie pójdzie, bo niby w jakim celu? Nie ma się czym przejmować. Miał prawo wystawić komentarz, mieliście prawo na niego odpowiedzieć.
Chyba że......sytuacja naprawdę wyglądała inaczej i inny był przebieg zdarzeń. Pan się tu nie wypowiedział, być może jest coś, czego nie wiemy i Pan naprawdę ma powód do wniesienia pozwu.
@Mapark nic
Złozyc kupującemu w dyskusji propozycje żłożenia reklamacji. Jelii tego nie zrobi to juz jego wybór . Nic nie poradzisz.
Nie widze powodu o co miałby klient w tej sytuacji pójśc do sądu lecz takie jego prawo teoretyczni może pójść do sądu o wszystko. A czy pójdzie i jaki bedzie wyrok to już zupełnie inna sprawa.
Ja bym tylko dokumentował wszystko i tyle. Jełsi kupujący nie chce skorzystać ze swoich praw do reklamacji to już nic na to nie poradzisz
Dwukrotnie w dyskusji informowałem Pana, że opcja wymiany towaru lub zwrot pieniędzy jest aktualny i czekamy tylko na decyzję z jego strony. Zastanawia mnie stanowisko Allegro w takiej sytuacji, ponieważ domyślam się, że Pan oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną i stracimy tytuł Super Sprzedawcy.
Mapark jeśli tak się stanie napiszesz do pomocy o zmiane statusu dyskusji podpierając się chęcią korzystnego dla klienta rozwiązania problemu . Miałem już ... dyskisja zmieniła status na ,,rozwiązana ,,
Super, dzięki za informację. Obawa przed stratą super sprzedawcy jest chyba większa niż przed sądem 😄
trudno opisanego Osobnika nazwać klientem . można napisać ,, pieniacz ,, , ale to rzeczywiście obraźliwe .
@mdrogeria, czy możemy zostać przy sformułowaniach neutralnych i takich, które nie są negatywnie nacechowane (nawet pośrednio)? Słowo pacjent zostało użyte wiadomo w jakim celu. Proszę Cię o nieużywanie tego określenia w stosunku do Kupujących.
mr_oma OK😀
Bo kupujący nie potrafił lub nie chciał tego zareklamować w Allegro. Czasem bywa też tak, że Allegro usuwa negatywy na prośbę sprzedawcy, a potem nie potrafi tego uzasadnić. Był tu taki wątek o krajalnicy - doskonały przykład na to, że brak było regulaminowego powodu usunięcia komentarza.
@Mapark Może tak być. Na drugi raz nie wysyłajcie porysowanych kamer jako nowe. Jeżeli kupujący oznaczy Dyskusję jako nierozwiązaną, Allegro nie ma podstaw regulaminowych aby to zmienić wbrew woli kupującego.
ma , jeśli sprzedawca w dyskusji wyrazi chęć rozwiązania problemu .Słuchaj tego co ma obrośniętego ..
@xyz96 przy sprzedaży 200 sztuk miesięcznie, ciężko nam jest każdą otwierać i sprawdzać jej stan, wierzymy, że producent przysyłając nam kamery przysyła je w 100% sprawne, ale wiadomo to są tylko rzeczy i czasem trafi się sytuacja w której coś nie działa. W takich sytuacjach nigdy nie utrudniamy wymiany lub zwrotu pieniędzy gdy tylko klient zgłosi jakąkolwiek nieprawidłowość.
Mapark tak , masz rację wszedzie się trafiają buble . Nie zrobiłeś tego celowo , opisz w dyskusji co proponujesz i czekaj .
@mdrogeria dzięki za pomoc, będę czekał na odpowiedź kupującego
Nie ma.
Samo obrośniecie o niczym nie świadczy.
W moim przypadku dostawa miała być w 3 dni, a trwała 2 tygodnie. Po założeniu Dyskusji odpowiadał automat, tak cwaniak sobie ustawił. Ja o coś pytam, a on mi pisze "Dziękujemy za kontakt........" i tu inne bzdury, czym mnie zdenerwował. Gdy w końcu towar dojechał, okazało się że jest zupełnie inny niż w opisie i na zdjęciach. Wtedy w kontynuacji Dyskusji płacz, że mogą oddać pieniądze i przyślą kuriera, ale ja mam dość ich kurierów, skoro na dostawę kurierem trzeba było czekać 2 tygodnie. Otrzymał negatywa za niezgodność z opisem i za długi czas oczekiwania, to znowu płacz, że on mi odda koszt wysyłki za usunięcie oceny i zamknięcie Dyskusji. Taka propozycja w Dyskusji, której przygląda się pracownik Allegro. Dowiedział się ode mnie, że ja mam gdzieś jego kilkanaście złotych i jeśli coś kupuję, to oczekuję rzeczy zgodnej z opisem i dostarczonej w czasie podanym na aukcji i że ten bubel u mnie jednak pozostanie, ale będzie wykorzystany do zupełnie innego celu, jako leżanka dla psa. Dyskusja nierozwiązana. Za bardzo kombinował, Allegro to nie zabawa w kotka i myszkę. Nikt nie zmienił statusu.
@xyz96 ciągle opisujesz swoje negatywne doświadczenia z zakupów na Allegro. Dość sporo tego, jak na osobę która twierdzi, że na Allegro zakupów nie robi. 😂
@konto zamknięte
Bardzo ciekawe, sam kupuje a innych namiętnie zniechęca do zakupów na Allegro i odsyła do sklepów stacjonarnych 😂