Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, od kilku dni obserwuję wysyp ofert z oznaczeniem Super Cena. Okazuje się, że zostały zmienione warunki dla tego oznaczenia - teraz oznaczenie to otrzymują oferty tego samego sprzedawcy, wystarczy sobie założyć drugie konto i skopiować oferty z ceną wyższą o jeden grosz. Z tego co widzę w wielu działach już zaczął się wysyp nowych ofert i nowych kont tylko w tym celu. Coraz trudniej znaleźć ofertę bez takiego oznaczenia. Wiadomo skąd ta zmiana - wysyp nowych kont = kasiorka za wprowadzony ostatnio abonament, pytanie czy jest to warte nas*ania we własne gniazdo i zrobienie z Allegro wysypiska śmieci, tj. nowych fake kont tylko w tym celu i podwojenie liczby śmieciowych ofert? Do tego zrobienie z "Super Ceny" bezużytecznego oznaczenia, które nie tylko będzie teraz razić w oczy kupujących na liście ofert, ale też będzie wprowadzać kupujących w błąd - bo żadne to teraz porównanie oferty do konkurencji?
Co o tym myślicie i jakie jest stanowisko Allegro?
śmietnik to tutaj jest od dawna, a oznaczenie super cena już wcześniej wprowadzało w błąd 😞 teraz to tylko gwóźdź do trumny
Super cena to okazja. Nawet jeśli jest, tak jak zakładasz, o dublowaniu kont, to nadal jest prawdą, że super cena, oznacza tańszą ofertę.
To żadna okazja. Piszę to na podstawie moich własnych doświadczeń. Np u mnie coś za 2 zł a w super cenie za 2,80 Takich kwiatków jest multum więc co to za okazje?
"Super cena to okazja."...okazja na co?
Prosze sprawdzić tu: OFERTA 15335247700
Produkt oznaczony jako SUPERCENA w cenie 256,48 zł
Ten sam produkt nie oznaczony jako supercena:
Cena 119zł
Czyli SUPERCENA to super okazja aby kupic produkt ponad dwa razy drożej?
Nie wiem czy to błąd jakiś algorytmów , ale nie buduje to zaufania do serwisu Allegro
@rdr340 Te oferty nie są połączone z tym samym produktem, zatem nie są ze sobą porównywane pod względem ceny.
@w_kiwi Kakao Ceremonialne powstaje w naszym bio-certyfikowanym Zakładzie produkcyjnym pod Warszawą. Oferujemy je także w formie tabliczek (100-150-160 g) oraz proszku (170, 285, 400 g).
Skąd to mają Chińczycy ??? wiem mogą zamówić do Chin i wysłać ponownie do Polski lub Drop ale to jest jawne podszywanie się pod ofertę 😞
@w_kiwi: to ciekawe, bo opis wskazuje że to dokładnie ten sam produkt: 12 talarków kakao 30 gramowych. To że jeden ze sprzedających nie podaje marki, to inna sprawa. Może na tym polgea trick. Jak sprawdzam czy sa inne ofert "tego samego produktu" to widzę dwie w tej samej cenie, ale tylko jedna jest oznaczona jako SUPERCENA. Zdecydowanie coś poszło nie tak i takie oznaczanie nie wzbudza mojego zaufania. Raczej wprowadza w błąd niż pomaga.
Szkoda czasu.
Szkoda zdrowia.
@4gamersMB Jeśli natrafisz na ofertę zduplikowaną tylko po to, aby zdobyć to oznaczenie, możesz zgłosić ją do nas przez opcję "zgłoś naruszenie zasad", która dostępna jest na dole każdej strony. Sprawdzamy każde zgłoszenie i jeśli potwierdzimy naruszenia regulaminu, podejmujemy właściwe kroki. Natomiast co do samego oznaczenia "super cena" to w czasie klasyfikacji bazujemy na szeregu kryteriów, w tym na darmowej dostawie, dlatego nie zawsze oferta z najniższą ceną ma to oznaczenie. Wszystkie warunki, które musi spełnić oferta znajdziesz tutaj.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
No właśnie coś tutaj jest nie halo, ponieważ w warunkach mamy taki zapis:
"gdzie produkt jest dostępny w ofertach od co najmniej 2 różnych sprzedających (wyjątkiem są oferty wystawione przez sprzedawców uczestniczących w programach partnerskich Brand Partner, Top Brand Partner i Partner Strategiczny)"
a już pierwszy z brzegu sprzedający ma fake konto wyłącznie pod "Super Cenę" (ta sama firma, ten sam NIP): https://allegro.pl/uzytkownik/iWatch
i mimo niespełniania warunków posiada na swoim głównym koncie oznaczenia Super Cena bez porównania z konkurencją (sprzedający nie uczestniczy w żadnym z wymienionych programów).
Jaki więc pozostaje sens tego oznaczenia, skoro jak wspomniałem w pierwszej wiadomości jest zauważalny wysyp takich ofert?
Zgłaszanie ofert przez te przyciski pod aukcjami to jest dramat, ja nie wiem czy ktokolwiek coś z tymi zgłoszeniami robi, bo nie widzę żadnych efektów. Na reakcję dotyczącą katalogu, gdzie podpinane są zupełnie inne przedmioty czeka się tygodniami. W dodatku przecież skopiowanie tysięcy ofert na drugie konto to przy użyciu odpowiednich narzędzi kilka kliknięć dla sprzedającego, nikt nie będzie tego zgłaszał. Pozostaje pytanie o sens wprowadzonych zmian.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jakieś stanowisko Allegro w tej sprawie?
Jeśli sprzedający ma powielone oferty na kilku kontach,a nie ma pokrycia w sanach magazynowych,to jeśli ktoś kupi dany artykuł,a inny kupujący kupi ten sam artykuł z zdublowanej oferty,to co wyśle drugiemu sprzedającemu.Prędzej czy później obróci się to przeciwko niemu,bo nie będzie mógł wysłać towaru do drugiego klienta.Przy dużej ilości dubli jest to do nieogarnięcia.Przy małej też nie takie proste,bo ludzie kupują też w nocy.Musiałby nie spać i tego pilnować.Mylę się?
Programy wsparcia sprzedażowego spokojnie sobie ogarną stany magazynowe na dwóch kontach Allegro, więc to nie jest problem.
A możesz podać jakiś przyjazny w obsłudze?
Baselinkera mam ustawionego na cztery matketplace i sklep www jeśli chodzi o stany magazynowe to daje radę, niestety nie jest przyjazny w obsłudze
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Można prosić o wypowiedź? Dlaczego w kryteriach jest napisane coś innego niż jest w rzeczywistości?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Szanowni moderatorzy, dlaczego od 4 dni zajmujecie się tematami wystawiania ofert, generowania etykiet przewozowych, black week, itp., czyli tematami, do których jest masa poradników i aktualnych materiałów szkoleniowych, a szerokim łukiem omijacie to zgłoszenie dziury w systemie, której efekt już zalewa listingi w każdej kategorii i jest to faktyczny problem, którym należałoby się zająć?
@4gamersMB bo oni od tego głównie właśnie są 🙂
i od kiedy trzeba napisać co najmniej 50 znaków by móc wysłać odpowiedź????
@4gamersMB Odpowiedź otrzymałeś już od Oli 14 listopada. Jeśli jakaś konkretna oferta narusza zasady serwisu, to zgłoś ją za pomocą formularza "Zgłoś naruszenie zasad". Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane przez odpowiedni zespół i jeśli jest taka konieczność — zostają podejmowane działania.