anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Super Sprzedawca - od lipca 2 nowe warunki kwalifikacji

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

1 lipca 2021 zmienimy warunki kwalifikacji do programu Super Sprzedawca. Do listy wymagań, koniecznych do spełnienia, dopiszemy kolejne: 

  • 99% odpowiedzi na wiadomości klientów w ciągu 24 godzin
  • 99% odpowiedzi w Dyskusjach w ciągu 24 godzin.

Będziemy brać pod uwagę wyniki z ostatnich 30 dni – tak jak przy większości pozostałych warunków.

Dodatkowo wprowadzimy limit monet, które przyznajemy w ramach puli po przyjęciu do programu lub przedłużeniu statusu Super Sprzedawcy. Wyniesie on 100 000.

Warto już dziś przygotować się do tej zmiany i wyrobić w sobie dobry nawyk udzielania klientom szybkich odpowiedzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
62 ODPOWIEDZI 62

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_not Jak będą liczone te 24h? Robocze dni czy po całości?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not dlaczego tylko 99%? Przecież 100% to żaden problem. 😂😂😂

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@konto zamknięte dokładnie, dlaczego nie pójdziemy dalej. Czemu tylko czas odpowiedzi i dyskusji 99%. Przecież można podnieść całość oceny z 95% np. na 99% w celu uzyskania tytułu :):)

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mikeza Super Sprzedawca jak Przodownik Pracy - 200% normy, znaczy się prowizji. 😁

oznacz moderatorów

www_bagazniki_eu
#8 Zapaleniec#

@nat_not  Nadal brak odpowiedzi jak to się ma do zapytań ( i sugerowania żeby nie odpisywać) przesyłanych przez oszustów https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedający-o-allegro-lokalnie/uwaga-podejrzane-wiadomości/m-p/196...

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@www_bagazniki_eu Nigeryjscy oszuści spamują tylko na allegro lokalnie a tam nie trzeba odpisywać. Na zwykłym allegro są pewnie skuteczne blokady przed takimi "użytkownikami", na allegro lokalnie zabezpieczeń nie ma.

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@nat_not a może byście ustawili, żeby ten czas się liczył jedynie w godzinach pracy firmy, albo chociaż nie liczył on się podczas ciszy nocnej (6-22)?

a później kupujący wkur...zeni, że im autorespondery odpowiadają na każdą wiadomość

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

Warto już dziś przygotować sobie autorespondera 🙂 Teraz każdy większy sprzedawca sobie ustawi, bo nawet jeśli się odpowiada na każdą wiadomość to zawsze jest ryzyko, że się jakąś przegapi i po SS. Efektem tej zmiany będzie więc więcej spamu.

oznacz moderatorów

eCommerceLab
#10 Popularyzator#

To zależy od sposobu działania i konfiguracji danego Autorespondera.
W Niezbędniku Sprzedawcy przyłożyliśmy uwagę na to, aby narzędzie można było skonfigurować w dość szerokim zakresie działania. Możliwe jest uruchamianie Autorespondera tylko poza godzinami pracy firmy, lub też w wybrane dni, włączenie na czas urlopu, sprawdzanie wiadomości z większą lub mniejszą częstotliwością i wysłanie informacji o odebraniu zgłoszenia wyłączenie na wiadomości bez odpowiedzi, limit odpowiedzi na ten sam adres email - do 3 wiadomości na 24 godziny.
Więcej informacji na naszej stronie:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/autoresponder-poczty-email/o_narzedziu/

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

czy ktoś w końcu może zablokować tego spamera?

oznacz moderatorów

GaleriaObrazu
#8 Zapaleniec#

Niestety nie zawsze działa. Wczoraj o 10:10 w centrum wiadomości pojawiała się nowa wiadomość od Klienta. Do dziś autoresponder nie zadziałał mimo, że jest ustawiona odpowiedź po godzinie. 

oznacz moderatorów

GaleriaObrazu
#8 Zapaleniec#

Dokładnie to nam się przydarzyło. [edycja] Wszędzie super statystyki. Dziewczyna odpisując na wiadomości usunęła do kosza przypadkowo dwie. No i po SS. A mieliśmy go nieprzerwanie od 2018 roku. Masakra 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

a mi to w zasadzie nieładnie mówiąc "zwisa" Od jakiegoś czasu odmawiam udziału w programie SS, pomimo spełniania kryteriów i zapraszania mnie przez allegro. Chwalę sobie tą decyzję, bo podczas wcześniejszych uczestnictw, za każdym razem dostawałem negatywy z kapelusza. Tak jakby celowe, które miały mnie wyrzucić z programu. Teraz nie ma SS i nie ma też tych dziwnych negatywów. Czyżby przypadek ?

Jeśli chodzi o porównywanie sprzedaży podczas udziału w programie i poza nim, to moim zdaniem większe obroty generuję poza SS. Stąd nie widzę praktycznie żadnych korzyści z udziału w tym dziwnym tworze.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@mikeza no jak to nie ma korzyści, jak nie?! - masz bajerancki znaczek, dla którego zdecydowanie warto jest robić z siebie kurtyzanę przed kupującymi (a i tak wystawią 1 gwiazdkę za koszt wysyłki 5,90 zł) 🙂

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Zmieniłem swoje 5000 ofert z czasu dostawy 24h na 2 dni - trochę muliło, ale przeszło.

Wyłączyłem godzinę graniczną o wysyłce tego samego dnia.

Nie będę z siebie robił błazna.

 

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@TATLOK przez te kretyńskie zmiany (typu liczenie wywiązania się z terminu wysyłki po tym jak paczkomatowy kurier zeskakuje ci paczkę) 2 dni na dostawę stanie się standardem i normą

oznacz moderatorów

desire32
#9 Pomysłodawca#

dokładnie 😎

oznacz moderatorów

desire32
#9 Pomysłodawca#

a ja pytam po co?po co komu ss? po co smart?  może nie łapię  .... błagam.wyjaśnijcie mi. skoro na towar jest zapotrzebowanie  skoro jest w rozsądnej cenie   są opinie ok  ( wiadomo że ktoś przesadzi) ..potrzebuje - kupuję  i w nosie mam czy  smart czy nie...wystawiam opinie  choć większość nie  co jest mega smutne ale...bez przesady  evee 70 % przesyłek  bez smarta   i rezygnujemy   ze smarta. od maja  nic nam  smart nie wnosi .wręcz utrudnia ..jakie są Wasze odczucia.My dopiero zaczynamy na all...?

oznacz moderatorów