anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szczegóły co do ostrzeżenia

Retgers
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

proszę o przyspieszenie wysłanego przeze zgłoszenia przez formularz, by jak najszybciej otrzymać raport ze szczegółami, co źle podpinamy do ofert. Jest to dla nas ekstremalnie ważne, by wystawiać oferty zgodnie z zasadami i robimy co możemy, ale nasze starania bez tego raportu są niewystarczające. Co do numeru zgłoszenia, niestety formularz przestał je podawać. Wysłaliśmy zgłoszenie dzisiaj ok. godzinę temu, jeżeli to pomoże.

Pozdrawiam, Retgers.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Retgers bardzo mi przykro, ale mimo najszczerszych chęci nie mam takiej możliwości. Aktualnie ze względu na problemy techniczne czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle, więc przepraszam za tę sytuację, ale jedyne co mogę zrobić to poprosić Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Retgers
#7 Wielbiciel

@_HolaOla_ Rozumiem, ale zdają sobie Państwo sprawę, że mamy już ostrzeżenie a już za 7 dni możemy otrzymać blokadę sprzedaży? Mamy 60 tysięcy aukcji, bez tego raportu przepadniemy. Próbowaliśmy poprawiać to na własną rękę ale to było niewystarczające. Przy takim zachowaniu Allegro nie zarobimy na pensje dla pracowników a obniżona punktacja jakości sprzedaży dodatkowo uderza w nas. Tutaj liczy się dla nas każdy dzień.

Ponownie proszę o jakiekolwiek przyspieszenie tej sprawy, to jest naprawdę pilne.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Retgers Twoje zgłoszenie z dziś dotyczy konta, z którego tutaj piszesz? Jeśli tak, prześlij je proszę jeszcze raz, bo nie dotarło do nas dzisiaj nic. Dla pewności jak już wyślesz wiadomość, prześlij tutaj proszę zrzut z podsumowania po przesłaniu zgłoszenia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Retgers  w kwestii ostrzeżenia z dziś już działam sama i wyjaśniam Twoją sytuację z zespołem. Jak dostanę wieści, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Retgers
#7 Wielbiciel

@_HolaOla_ Wysłaliśmy zgłoszenie ponownie. Zrzuty ekranu poniżej.

Zrzut ekranu 2025-08-29 151510.pngZrzut ekranu 2025-08-29 151441.pngZrzut ekranu 2025-08-29 151335.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Retgers dziękuję, już działam w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Retgers niestety wciąż mamy problemy techniczne i Twoje wiadomości do nas nie docierają, więc spróbuj proszę zamówić rozmowę telefoniczną. Bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Retgers
#7 Wielbiciel

@_HolaOla_ Dzień dobry, pozwolę sobie wyprowadzić Panią z błędu. Nasze drugie zgłoszenie dotarło, otrzymaliśmy odpowiedź (po numeracji zakładam, że ze starego systemu) oraz raport z produktami i ofertami, które łamią Regulamin. Obecnie robimy co w naszej mocy, by kompletnie zablokować w naszej integracji możliwość takich podpięć przy wystawianiu ofert. 

Dziękuje jednak za zaangażowanie i pozdrawiam serdecznie. 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Retgers dziękuję. Cieszę się i najważniejsze, że otrzymałaś to czego od nas potrzebowałaś. Pozdrawiam i życzę dobrego dnia 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów