anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szybka wysyłka za 11 listopada

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

W dniu 11 listopada nie zamierza pracować żadna firma kurierska. Czy allegro zaplanowało wyłączenie statystyki Szybka Wysyłka za ten dzień, skoro nie ma żadnej możliwości nadania w ten dzień przesyłek?

 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@KB-TRENDY Przecież to jest ustawowe święto, więc przesyłki do statystyk się nie liczą, tak samo jak w niedzielę 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@SpeedyGonzalezz Mylisz się. 1 listopada również było ustawowym świętem, a zamówienia liczyły się do statystyk. Tak samo zresztą jak zamówienia z niedzieli.

Statystyka Szybka Wysyłka jest wyliczana przez allegro jako liczba nadanych szybko zamówień / liczbę wszystkich zamówień. Jeżeli zatem wzrasta liczba wszystkich zamówień, a zamówień danego dnia nie możesz nadać szybko lub jak w przypadku święta - wcale, to Twoja jakość sprzedaży spada, co jest kompletnym nieporozumieniem.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@KB-TRENDY Faktycznie, statystyki terminowości oraz tzw. szybkiej wysyłki to byty niezależne, żyjące każdy własnym życiem. Skoro jednak nie wykluczają innych świąt ani niedziel, to tu pewnie też nie zrobią wyjątku, bo by im się serwery z wrażenia zawiesiły 🐭 

To nie pierwszy przypadek, że coś, co zwykłym ludziom wydaje się proste i logiczne, dla Allegro takie nie jest 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@KB-TRENDY dzień 11 listopada również wlicza się w miarę Szybka Wysyłka. Pamiętajmy jednak, że w tej mierze nie ma punktów ujemnych, a maksymalny wynik można otrzymać już od 50%.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

I co z tego, że nie ma punktów ujemnych, skoro liczą się do jakości sprzedaży i programu Super Sprzedawca. W ten sposób zabieracie sprzedającym punkty nie dając im szansy na ich zebranie. Może warto ruszyć główką i to poprawnie uregulować, skoro ktoś wam zgłasza oczywisty błąd w algorytmie?

oznacz moderatorów