Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"W tej mierze sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu. Obliczamy: ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier zeskanuje paczkę i otrzymamy o tym informację od przewoźnika."
Uważam, że dodanie tej miary do oceny jakości sprzedaży to słaby pomysł, a już przyznanie jej aż 160 punktów to jakiś absurd. Aktualnie mam ok. 22 % w tej mierze, co daje 66 punktów i nawet przy pełnej liczbie punktów w innych miarach, nie mam szans na najwyższy poziom jakości.
Przesyłka może być przygotowana do wysłania, a przez wcześniejszy/opóźniony podjazd kuriera nie zostanie wysłana tego samego dnia, ale w dalszym ciągu zgodnie z deklaracją.
Rozumiem taką miarę, bo "klient chce jak najszybciej itd...", ale dawanie jej 160 punktów jest bezsensowne, podczas gdy nie ma obowiązku ustawiania deklaracji na natychmiast/1 dzień, a można nawet na 7 dni.
yhmmm...
Przecież to wszyscy wiedza,😕
@plusk_pl W tej mierze nie możesz otrzymać punktów ujemnych, a jedynie zyskać dodatkowe. Chcemy w ten sposób zachęcić sprzedających do wysyłania zamówień jak najszybciej. 🙂
@w_kiwi 160 to jednak trochę dużo jak na brak ujemnych. 0 punktów w tej mierze może być spowodowane deklaracją wysyłki w ciągu więcej niż 1 dnia. A przy braku maxa w innych miarach daje to brak poziomu Super, który wymagacie do SuperSprzedawcy.
To jak wytłumaczyć taką sytuację:
Data złożenia zamówienia 22.04 13:26
Deklarowany czas wysyłki 2 dni
Dodanie numeru przesyłki 22.04 14:34
Data wysyłki 22.04 15:23
Szybka wysyłka Nie
@Kuki_Outlet Przesyłka jest uważana za nadaną dopiero w momencie zeskanowania paczki przez kuriera (nie umieszczenia jej w skrytce). Podaj numer tego zamówienia lub numer przesyłki.
662874788434130125266292 |
To jest jedna z 8 takich sytuacji w tym miesiącu
Mało tego, przesyłka została odebrana przez kuriera 2 minuty po włożeniu do paczkomatu
@ko_alka ta miara powinna iść do poprawy, mi ostatnio zabrało 100 punktów bo klienci zamiast z rana to zamawiają po 16 a nadaje to dopiero następnego dnia rano więc poradź co mam zrobić, zaznaczam że InPost podjeżdża koło 12, DPD koło 12 - 13, UPS już potrafi być przed 11 ????? czyli jestem karany za kurierów gdzie mają mnie na początku drogi 😞
Fajnie że to jedynie dodatkowe punkty, ale czy zabiera się premię kasjerce w sklepie bo np. kierowca z towarem się spóźnił? Przecież nawet gdyby ktoś stawał na głowie, na niektóre sprawy (typu podjazd kuriera pod paczkomat) nie mamy żadnego wpływu.
A ja bym nawet to przeżyła, gdyby przy szybszym nadaniu niż deklaracja allegro nie zmieniało sugerowanego czasu dostawy. Przykładowo deklaruję 13:30, bo strefę mam do 14. I tak muszę nadawać, bo jak nadam później to przedłużą czas, a kurier nie zawsze później zabierze i statystyki polecą. Gdyby tego nie przedłużali to mogłabym spokojnie nadawać paczki jeszcze około 17. I zapewniam, że kurier często zabiera z paczkomatu około 18, czasem nawet 20. Jednak pewności nie mogę mieć, wiem że przynajmniej kilka razy w tygodniu tak późno zabiera. Czyli allegro swoją nagonką samo spowolniło wysyłki...
@plusk_pl Nie ma się co szarpać, nie pierwszy to bezsens na Allegro - i zapewne nie ostatni. Punktacja w mierze w żaden sposób nie zależy od Ciebie, tylko od tego o jakiej godzinie klient zamówi oraz jakie są godziny podjazdu kuriera lub odbioru z paczkomatu.