anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szybka wysyłka

plusk_pl
#10 Popularyzator#

"W tej mierze sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu. Obliczamy: ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).

Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier zeskanuje paczkę i otrzymamy o tym informację od przewoźnika."

Uważam, że dodanie tej miary do oceny jakości sprzedaży to słaby pomysł, a już przyznanie jej aż 160 punktów to jakiś absurd. Aktualnie mam ok. 22 % w tej mierze, co daje 66 punktów i nawet przy pełnej liczbie punktów w innych miarach, nie mam szans na najwyższy poziom jakości. 

Przesyłka może być przygotowana do wysłania, a przez wcześniejszy/opóźniony podjazd kuriera nie zostanie wysłana tego samego dnia, ale w dalszym ciągu zgodnie z deklaracją. 

Rozumiem taką miarę, bo "klient chce jak najszybciej itd...", ale dawanie jej 160 punktów jest bezsensowne, podczas gdy nie ma obowiązku ustawiania deklaracji na natychmiast/1 dzień, a można nawet na 7 dni.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg#

yhmmm...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przecież to wszyscy wiedza,😕

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@plusk_pl W tej mierze nie możesz otrzymać punktów ujemnych, a jedynie zyskać dodatkowe. Chcemy w ten sposób zachęcić sprzedających do wysyłania zamówień jak najszybciej. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

@w_kiwi 160 to jednak trochę dużo jak na brak ujemnych. 0 punktów w tej mierze może być spowodowane deklaracją wysyłki w ciągu więcej niż 1 dnia. A przy braku maxa w innych miarach daje to brak poziomu Super, który wymagacie do SuperSprzedawcy.

oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#8 Zapaleniec#

To jak wytłumaczyć taką sytuację:

Data złożenia zamówienia             22.04 13:26
Deklarowany czas wysyłki              2 dni
Dodanie numeru przesyłki            22.04 14:34
Data wysyłki                                     22.04  15:23
Szybka wysyłka                                Nie



oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kuki_Outlet Przesyłka jest uważana za nadaną dopiero w momencie zeskanowania paczki przez kuriera (nie umieszczenia jej w skrytce). Podaj numer tego zamówienia lub numer przesyłki. 

oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#8 Zapaleniec#
662874788434130125266292

 

To jest jedna z 8 takich sytuacji w tym miesiącu

 

Zrzut ekranu 2024-04-26 092350.png

oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#8 Zapaleniec#

Mało tego, przesyłka została odebrana przez kuriera 2 minuty po włożeniu do paczkomatu 

 

Zrzut ekranu 2024-04-26 095544.png

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka ta miara powinna iść do poprawy, mi ostatnio zabrało 100 punktów bo klienci zamiast z rana to zamawiają po 16 a nadaje to dopiero następnego dnia rano więc poradź co mam zrobić, zaznaczam że InPost podjeżdża koło 12, DPD koło 12 - 13, UPS już potrafi być przed 11 ????? czyli jestem karany za kurierów gdzie mają mnie na początku drogi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#8 Zapaleniec#

Fajnie że to jedynie dodatkowe punkty, ale czy zabiera się premię kasjerce w sklepie bo np. kierowca z towarem się spóźnił? Przecież nawet gdyby ktoś stawał na głowie, na niektóre sprawy (typu podjazd kuriera pod paczkomat) nie mamy żadnego wpływu.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

A ja bym nawet to przeżyła, gdyby przy szybszym nadaniu niż deklaracja allegro nie zmieniało sugerowanego czasu dostawy. Przykładowo deklaruję 13:30, bo strefę mam do 14. I tak muszę nadawać, bo jak nadam później to przedłużą czas, a kurier nie zawsze później zabierze i statystyki polecą. Gdyby tego nie przedłużali to mogłabym spokojnie nadawać paczki jeszcze około 17. I zapewniam, że kurier często zabiera z paczkomatu około 18, czasem nawet 20. Jednak pewności nie mogę mieć, wiem że przynajmniej kilka razy w tygodniu tak późno zabiera. Czyli allegro swoją nagonką samo spowolniło wysyłki... 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@plusk_pl Nie ma się co szarpać, nie pierwszy to bezsens na Allegro - i zapewne nie ostatni. Punktacja w mierze w żaden sposób nie zależy od Ciebie, tylko od tego o jakiej godzinie klient zamówi oraz jakie są godziny podjazdu kuriera lub odbioru z paczkomatu.

oznacz moderatorów