Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów to jakaś niedoróbka techniczna. Dostaję od klienta maila "Dziękuję, do usłyszenia", nie odpowiadam na niego, czy to wpływa na % odpowiedzi? Dostaję maila od oszusta z nigerii "Wyślij mi swoją cenę na email johnznigeriiktorychcecieoszukac572932@gmail.com", nie odpowiadam na niego, czy to wpływa na % odpowiedzi? Dostałem maila od klienta "daję 200zł i biorę dzisiaj" za towar kosztujący 700zł, nie odpowiadam na niego. Itp, itd.
Dostałem dziś maila z allegro na prywatne konto dotyczącym właśnie nieodpowiadania na maile (tam faktycznie często nieodpowiadam bo mam tam sporo wiadomości nie wymagające żadnej odpowiedzi np. wiadomość od sprzedającego z jakiegoś automatu, że wysłał do mnie paczkę a tu takie coś: "Ponadto zgodnie z Regulaminem, sprzedający powinni utrzymywać ogólną jakość swojej sprzedaży co najmniej na neutralnym poziomie (art. 10.7 Regulaminu). " a mam tam poziom nieakceptowalny, mimo że nie widzę żadnej wiadomości na którą powinienem realnie odpowiedzieć.
Allegro weźcie się ogarnijcie z tymi swoimi "usprawnieniami"
Ja też robię jak Ty. Niektóre maile ignoruję i np. nigdy nie odpisuję już jako ostatni, gdy ktoś np. wyśle mi końcową wiadomość "dziękuję" albo "miłego dnia" czy coś w tym stylu.
Gdzieś tu jednak na Allegro gadane był jakiś temat, gdzie ktoś pisał, że trzeba mimo wszystko odpisać nawet na taką wiadomość. Dla mnie to bez sensu i w sumie nie chce mi się w to wierzyć, a nie sprawdzałem statystyk jak to jest faktycznie.
W zasadzie jeśli już się odpisze raz, to później nie powinna się dalsza konwersacja wliczać w staty.
No i problem faktycznie z głupimi wiadomościami jakie przytoczyłeś.
Chętnie poczytam wypowiedź jakiegoś pracownika Allegro na ten temat.
Widziałem już u niektórych sprzedających jakieś automaty odpowiadające na każdą wiadomość dzięki czemu zawsze ta odpowiedź jest ostatnia, ale to jakaś bzdura generująca niepotrzebny ruch a odpowiedź może być bezwartościowa, nic nie wnosić, wręcz ignorować zapytania klienta ale nie psuje statystyk np. "Dziękujemy, odpowiemy wkrótce" i już Allegro uznaje takiego sprzedającego za Super Sprzedawcę bo odpowiada na 100% koresponencji. A że w ogóle realnie nie odpowie na nic i zignoruje zapytanie to już nie ma znaczenia dla tego niedorobionego IQ
Tam gdzie kończy się rozum zaczyna się allegro
Musisz odpisać na pierwszą wiadomość. Tylko... czasami niektórzy zamiast odpowiedzieć to wysyłają nowe pytanie do sprzedającego z treścią "dziękuję"... 🤣
Niektóre sklepy wysyłają natychmiastowo z automatu odpowiedź: "dziękujemy za wiadomość, skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe" i tak niektórzy mają w statystykach, że odpowiadają w ciągu minuty 🤣🤣
@dellpoint Tak, znane, tak niedoróbka, kilka rad :
- Ustaw jakikolwiek autoresponder abyś zawsze miał ostatnie zdanie. Typu "dziekuję za wiadomość - jeżeli będzie potrzeba dalszego kontaktu odpowiem asap". Pamietaj liczy się odpowiedź tylko na pierwszą wiadomość z serii. Po drugie pamiętaj że czas płynie również wtedy gdy dostaniesz zapytanie w nocy z soboty na niedzielę o drugiej nad ranem - taki autoresponder też załatwi sprawę. Niestety wyłącz logikę i nie ignoruj emaili typu : "wielkie dzięki", "ok", "super przedmiot" czy " Ja być z Nigeria i proponować miliony za twój ołówek.."
a mnie najczęściej pytają po ile poza allegro? jak nie odpowiem źle ,jak odpowiem jeszcze gorzej (ostrzeżenie )
Odkąd zaczęli szpie... filtrować maile, ja z miejsca odpisuję: "proszę o zakup na allegro, gdyż oferty zakupu poza platformą są niezgodne z regulaminem" 😄
Widzę, że nie ma opcji i trzeba tak zrobić..
@dellpoint była odpowiedź admina że liczy się tylko pierwsza odpowiedź nie musisz kończyć korespondencji jako ostatni 🙂
Na pytania czy podanie koloru w uwagach zamówienia też musisz odpowiedzieć 😞
Jak masz bzdurne pytania to tez na nie odpowiadaj, potem możesz olać korespondencję bo policzą to jako odpowiedź 😉
Dlatego najlepiej użyć Autoresponder Dyskusji i Wiadomości Allegro od Niezbędnika Sprzedawcy:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/
Niektóre z możliwości:
- wychwytywanie maili o niestandardowym tytule,
- zaawansowane reguły odpowiedzi.
Polecam autoresponder pytań allegro
taa i póżniej wymiana zdań na Allegro między autoresponderami - BRAVO ALLEGRO