anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów, czy brak odpowiedzi wpływa na % jakości sprzedaży?

MAMY ROZWIĄZANIE!
dellpoint
#8 Zapaleniec#

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów to jakaś niedoróbka techniczna. Dostaję od klienta maila "Dziękuję, do usłyszenia", nie odpowiadam na niego, czy to wpływa na % odpowiedzi? Dostaję maila od oszusta z nigerii "Wyślij mi swoją cenę na email johnznigeriiktorychcecieoszukac572932@gmail.com", nie odpowiadam na niego, czy to wpływa na % odpowiedzi? Dostałem maila od klienta "daję 200zł i biorę dzisiaj" za towar kosztujący 700zł, nie odpowiadam na niego. Itp, itd. 

Dostałem dziś maila z allegro na prywatne konto dotyczącym właśnie nieodpowiadania na maile (tam faktycznie często nieodpowiadam bo mam tam sporo wiadomości nie wymagające żadnej odpowiedzi np. wiadomość od sprzedającego z jakiegoś automatu, że wysłał do mnie paczkę a tu takie coś:  "Ponadto zgodnie z Regulaminem, sprzedający powinni utrzymywać ogólną jakość swojej sprzedaży co najmniej na neutralnym poziomie (art. 10.7 Regulaminu). "  a mam tam poziom nieakceptowalny, mimo że nie widzę żadnej wiadomości na którą powinienem realnie odpowiedzieć. 

Allegro weźcie się ogarnijcie z tymi swoimi "usprawnieniami"

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
konto zamknięte
Nie dotyczy

Ja też robię jak Ty. Niektóre maile ignoruję i np. nigdy nie odpisuję już jako ostatni, gdy ktoś np. wyśle mi końcową wiadomość "dziękuję" albo "miłego dnia" czy coś w tym stylu.

Gdzieś tu jednak na Allegro gadane był jakiś temat, gdzie ktoś pisał, że trzeba mimo wszystko odpisać nawet na taką wiadomość. Dla mnie to bez sensu i w sumie nie chce mi się w to wierzyć, a nie sprawdzałem statystyk jak to jest faktycznie.

W zasadzie jeśli już się odpisze raz, to później nie powinna się dalsza konwersacja wliczać w staty.

No i problem faktycznie z głupimi wiadomościami jakie przytoczyłeś.

Chętnie poczytam wypowiedź jakiegoś pracownika Allegro na ten temat.

oznacz moderatorów
dellpoint
#8 Zapaleniec#

Widziałem już u niektórych sprzedających jakieś automaty odpowiadające na każdą wiadomość dzięki czemu zawsze ta odpowiedź jest ostatnia, ale to jakaś bzdura generująca niepotrzebny ruch a odpowiedź może być bezwartościowa, nic nie wnosić, wręcz ignorować zapytania klienta ale nie psuje statystyk np. "Dziękujemy, odpowiemy wkrótce" i już Allegro uznaje takiego sprzedającego za Super Sprzedawcę bo odpowiada na 100% koresponencji. A że w ogóle realnie nie odpowie na nic i zignoruje zapytanie to już nie ma znaczenia dla tego niedorobionego IQ

oznacz moderatorów
jomax
#7 Wielbiciel#

Tam gdzie kończy się rozum zaczyna się allegro

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Musisz odpisać na pierwszą wiadomość. Tylko... czasami niektórzy zamiast odpowiedzieć to wysyłają nowe pytanie do sprzedającego z treścią "dziękuję"... 🤣

Niektóre sklepy wysyłają natychmiastowo z automatu odpowiedź: "dziękujemy za wiadomość, skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe" i tak niektórzy mają w statystykach, że odpowiadają w ciągu minuty 🤣🤣

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@dellpoint Tak, znane, tak niedoróbka, kilka rad :

- Ustaw jakikolwiek autoresponder abyś zawsze miał ostatnie zdanie. Typu "dziekuję za wiadomość - jeżeli będzie potrzeba dalszego kontaktu odpowiem asap". Pamietaj liczy się odpowiedź tylko na pierwszą wiadomość z serii. Po drugie pamiętaj że czas płynie również wtedy gdy dostaniesz zapytanie w nocy z soboty na niedzielę o drugiej nad ranem - taki autoresponder też załatwi sprawę. Niestety wyłącz logikę i nie ignoruj emaili typu : "wielkie dzięki", "ok", "super przedmiot" czy " Ja być z Nigeria i proponować miliony za twój ołówek.."

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

a mnie najczęściej pytają po ile poza allegro? jak nie odpowiem źle ,jak odpowiem jeszcze gorzej (ostrzeżenie )

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Odkąd zaczęli szpie... filtrować maile, ja z miejsca odpisuję: "proszę o zakup na allegro, gdyż oferty zakupu poza platformą są niezgodne z regulaminem" 😄

oznacz moderatorów
dellpoint
#8 Zapaleniec#

Widzę, że nie ma opcji i trzeba tak zrobić..

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@dellpoint była odpowiedź admina że liczy się tylko pierwsza odpowiedź nie musisz kończyć korespondencji jako ostatni 🙂

Na pytania czy podanie koloru w uwagach zamówienia też musisz odpowiedzieć 😞

Jak masz bzdurne pytania to tez na nie odpowiadaj, potem możesz olać korespondencję bo policzą to jako odpowiedź 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
eCommerceLab
#10 Popularyzator#

Dlatego najlepiej użyć Autoresponder Dyskusji i Wiadomości Allegro od Niezbędnika Sprzedawcy:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/

Niektóre z możliwości:
 - wychwytywanie maili o niestandardowym tytule,
 - zaawansowane reguły odpowiedzi.

oznacz moderatorów
.mario.
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
konselo
#11 Animator#

taa i póżniej wymiana zdań na Allegro między autoresponderami  - BRAVO ALLEGRO

oznacz moderatorów