Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Pomóżcie drogie serduszka w sprawie PRZERWY W SPRZDAŻY.
Zawiesiłem około 10 rana i do tej pory pokazuje, że jest w trakcie zawieszania a chciałbym już wznowić, pole jest nieaktywne do wznowienia
@ToysLog Sprawdź proszę raz jeszcze po uprzednim wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki. Daj znać jeśli to nie pomoże. Przekażę zgłoszenie do naszego działu technicznego. 🙂
@ToysLog dziękuję za informację, muszę to skonsultować z Działem technicznym.
Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@ToysLog a było się bawić 😄
To nie zabawa, musiałem wyjść na 3 godziny więc aby nikt nie kupił zawiesić sprzedaż.
@ToysLog Twoja sprzedaż jest już ponownie aktywna. Proces zawieszania sprzedaży może trochę trwać, u Ciebie oferty zostały wznowione wczoraj o 18:42.