Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W dniu dzisiejszym moje konto zostało zawieszone i usunięte 5000 aukcji , jak to ładnie napisano:
"informujemy, że zawiesiliśmy Twoje konto, ponieważ otrzymaliśmy sygnały, że używasz formularza kontaktowego, adresów e-mail lub numerów telefonów uzyskanych poprzez Allegro do przesyłania niechcianych informacji. Prosimy pamiętać, że w Allegro nie jest dozwolone przesyłanie tzw. spamu"
Każdego dnia, z tego portalu czy innego przychodzą "propozycje" obniżenia ceny. Stało się to już po prostu rutyną. I pisze taki jeden KLIENT (a wcześniej kontaktował się kilka razy w roku smsowo) że za rzecz wystawiona za 329 zł oferuje łaskawie 200 zł. Rozumiem, jak komus zależy na 10-15 procentowej zniżce, ale tego typu oferta jest po prostu czystym chamstwem. Odpisuję więc klientowi mało przyjemnie : :"Że co?". Klient rzuca argumentem, że za tyle kupuje gdzieś indziej. To znowu mu odpisuje" O czym Ty człowieku mówisz? Pokaż mi te żarówki w tej cenie. ..."
I teraz się zaczyna: Klient informuje mnie, że nie życzy sobie ŻEBYM GO SPAMOWAŁ!!!
Odpisałem mu: To ja sobie nie życzę składania tego typu ofert na poziomie 50 procent. Straszyć to se Pan może. To ja mam prawo zgłosić do Allegro nagabywanie w celu zaniżenia ceny. Podana cena jest w ogłoszeniu i jak nie stać to proszę szukać zwykłych żarówek a nie zawracać d.. swoimi Januszowymi propozycjami. Zero godności.
Następnego dnia Allegro przysyła upomnienie, bo: wyrażam się w sposób nieelegancki. Przyznaję rację, tak jest, poniosło mnie, przepraszam. Jednocześnie pisze do gościa, że powinien sie wstydzić sytuacji, bo sam ją sprowokował/
I co się dzieje: Pan Klient biegnie na skargę do Allegro i Allegro blokuje mi konto.
Proszę mi wyjaśnić: na jakiej podstawie jestem oskarżany o jakiś spam jak to klient pierwszy kontaktuje się i składa propozycje. Czy moje wiadomości zawierały jakąś ofertę sprzedaży/współpracy itp? Dlaczego nie otrzymałem upomnienia tylko od razu zostały zamknięte wszystkie aukcje? (wcześniejsze upomnienie dotyczyło formy maili) . I przede wszystkim: dlaczego nikt nie skonfrontował że ten klient ma racje. No chyba że zawsze klient ma rację, wówczas ok.
Czy w przyszłości mam prawo po takich wiadomościach od klientów, zwrócić się do Was , że mnie spamują składając propozycje cenowe i również ich zablokujecie? Bo ja mam dosyć odpisywania/rozmów telefonicznych/sms o treści zamiast 500 zł oferuje 150.
Będę wdzięczny za odpowiedź i informacje co musze zrobić aby odblokować konto.
Ech wyjaśnić to możesz tylko z działem blokad. tu Ci nikt nie odpowie. A na przyszłość podpowiem, ze na takich klientów działa jedno " Ja też! Proszę mi tylko powiedzieć gdzie to kupić?". Kłótnia i przegadywanie nie ma sensu, bo to piszą Janusze biznesu kupujący za pół ceny i zaraz wystawiający spowrotem. Zawsze jak któryś tak wyskoczy to migiem schodzi za moja cenę. Ale na Twoim miejscu poprosiłabym allegro o sprawdzenie konta tego Janusza pod katem spamu, idę o zakład że nęka tak wielu sprzedawców.
Może dobry pomysł, z tym sprawdzeniem gościa. Chyba za chwilę się z tym zgłoszę. Dzięki.
@ploma Cześć! Przykro mi, rozumiem, że to musi być dla Ciebie frustrująca sytuacja. Blokadę z konta jest w stanie zdjąć wyłącznie pracownik Działu Bezpieczeństwa po kontakcie mejlowym. Napisz przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i wyjaśnij tę sytuację.
Sugerowałabym również, żeby tym razem podczas pisania wiadomości Cię "nie poniosło" (jak to sam określiłeś), bo tutaj liczą się fakty i rzeczowa argumentacja, a emocje tylko utrudnią wyjaśnienie tej sprawy.
Myślę, że i tak odpisałem gościowi w miarę kulturalnie (mogło być gorzej). Po prostu czasami człowiek ma dość tych propozycji i traktowania Cię jakbyś sprzedawane przedmioty dostawał za darmo.
Napisałem poprzez formularz. Ciekaw jestem kiedy otrzymam odpowiedź.
Dziękuje za wiadomość.
po co wdajesz się w dyskusję z klientem , czasem 1 słowo za dużo kończy się tak jak opisujesz , krótka węzłowata odpowiedź ,,, dziękuję za propozycję , przemyślę ,, kończy dyskusję i ucina zapędy clienta
Przeważnie nie wdaje się w dyskusje. Odpisuje " Nie, dziekuję". Ale raz na jakiś czas jak ktoś składa Ci taką ofertę to po prostu staram mu się uświadomić jakim jest ....Januszem. Osobiście bym się wstydził i nigdy nie zaoferował komuś czegoś takiego. Przecież gdybym chcaił to sprzedawać po 200 zł to bym sprzedał. Najlepsze jest to , że gość smsowo sugeruje sprzedaż poza Allegro. Nie zgadzam się, z wielu powodów. Ale jednym z nich jest to żeby wszystko przechodziło przez Allegro . I co? Gość biegnie na skargę i w zamian tak Allegro traktuje lojalnych Sprzedawców. W nagrodę.
@ploma nic nie uświadomisz, kupujący stwierdzi, że trafił na chamskiego sprzedawcę i tyle.
W propozycji 200 za towar wystawiony za 330 zł ja nie widzę nic złego.
Przecież klient nie wymusza na tobie sprzedaży za te kwotę, więc nie rozumiem takich agresywnych reakcji.
Zresztą pewnie nie liczył na to, że uda mu się kupić za 200 tylko rzucił te kwotę jako początek do dalszych negocjacji. Nawet w książce na temat negocjacji czytałem kiedyś, że proponowanie absurdalnie niskich kwot jest dobra techniką, bo poszerza się w ten sposób zakres negocjowanej kwoty, a moze sie tez zdarzyc, ze ktos sie zgodzi na te absurdalnie niska kwote, wiec co szkodzi sprobowac - nic to nie kosztuje, a można tylko zyskać 🙂
To, że chamski to zrozumiem. Dlatego też, w przesłanym upomnieniu od Allegro jak najbardziej przyznałem się do tego i sprawa załatwiona. Konto zostało zablokowane bo SPAMOWAŁEM - tymczasem to klient do mnie pisze. Tego nie rozumiem. I Allegro ma na to dowody. To, że pisze/dzwoni (był kontakt jakieś 3-4 razy w tym roku) nie wiedzą o tym i ok. Ale, że to on wysyłam pierwszy wiadomość doskonale wiedzą. I to ja dostaje ban za SPAM?
@ploma to, że allegro zawiesiło Ci konto to przesada, mam nadzieję, że odwiesza 🙂
Naprawdę, też mam taka nadzieję. Dzięki.
@ploma to screeny takich wiadomości wysyła się do Allegro i wtedy na pewno kupujący zostanie odpowiednio potraktowany
Ja na takie propozycje zawsze pisze, że to nie jest licytacja i w 99% przypadków kończy to temat. Co nie zmienia faktu, że kupujący mogą cię mieszać z błotem i nawet nie dostaną ostrzeżenia a Ty jako sprzedawca zawsze musisz być miły, grzeczny i kulturalny bo od razu jakaś kara od Allegro. I to jest słabe, bo wszyscy powinni być traktowani tak samo.
Na takie propozycje mam gotową formułkę - „Dziękuję za propozycję ale nie będę zainteresowany” - powtarzam to za każdym razem jak mantrę i ucinam temat.
Wdawanie się w jakiekolwiek dyskusje z takimi osobami nie ma żadnego sensu.
Przy okazji - u mnie hitem jest Janusz od którego niedawno dostałem propozycję zakupu za 1200 zł rzeczy wystawionej za 2500…
@ploma Na drugi raz nie wdawaj się w takie dyskusje > miałem kiedyś taką klientkę, która przez CW wysyłała propozycje obniżki ceny > 2 razy odpisałem "cena nie podlega negocjacji' > po następnych odpowiadałem "?" . wysłała kilka wiadomości i się skończyło
Miałem też takiego hejtera co najpierw zaczął hejt tu na AG > jak mu Allegro zablokowało konto AG, to zaczął na CW > po pierwszej odpowiedzi, następne były "?" > groził, że napisze do Allegro skargę, że nie odpowiadam > ale go "olałem"