Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Na wstępie chciałem napisać, że jestem na allegro prywatnym sprzedawcą (głównie sprzedającym) od 20 lat i 3 mcy i mam 100% pozytywów.
Niestety przytrafił mi się wyjątkowy przypadek wyłudzacza, już bezczelnego do granic możliwości i bardzo proszę o moderatorów o sprawdzenie dokładnie tej sprawy / dyskusji.
To jest bardzo komiczna sprawa i zakup, ale tupet kupującego jest wyjątkowy.
W maju 2024 gość kupił ode mnie uzywaną obudowę filtra powietrza do samochodu - uwaga za kwotę 49,99 + wysyłka.
Po niedługim czasie założył dyskusję, że obudowa nie pasuje do jego samochodu " bo brakuje centymetra, żeby ją wcisnąć"...
Jestem pewien, ze gdyby miał samochód do ktorego była dedykowana ( produkt był w katalogu i jasno i wyraźnie w opisie były wypisane wersje silnikowe do jakich pasuje) pasowałaby.
Albo nie umiał jej zamontować, albo kupił nie to co potrzeba i chciał dokonać zwrotu.
Tak jak napisałem wcześniej jestem prywatnym sprzedawcą, są to rzeczy uzywane, nie mam programu SMART, nie ma u mnie opcji darmowego zwrotu. Nie mogłem też przez allegro zwrócić mu wiecej niż zapłacił - za ewentualny zwrot.
Poinformowałem go, że nie ma problemu, moze go zwrócić, ale jesli dokonał złego zakupu przez pomyłkę/ niedopatrzenie musi mi go odesłać na własny koszt. I tu zaczęła sie cała batalia i jakieś wyliczanie (+/- itp), że "to jakos nie fajnie bo on bedzie w plecy 21 zł za wysyłkę".
Juz nie chialo mi się robic problemu bo to nie duża kwota i zaproponowałem, że dam mu od siebie to 21zł...
Gość odpisuje,że nie ma problemu - "niech leży i się kurzy'' i zakończył dyskusję.
I UWAGA ... - po poł roku gość wznawia dyskusję (to już jest hit- nie wiem co go natchnęło?) - jako powod - WADA WYKRYTA PODCZAS UZYTKOWANIA (produktu którego nie mógł zamontować)- a opis - "TAK JAK NAPISAŁEM PROSZE O ZWROT BO NIE PASUJE".
Czas na zwrot minął po 14 dniach od zakupu , pół roku temu (choć wyraziłem chęć na zwrot) , ale postanowił wymyślić inny powód, żeby móc ją wznowić. - coś w stylu - aa jednak rozmyśliłem się po kilku miesiącach może się uda. - 50zł !!
Więc dyskusja zaczęła się od nowa. Na początku zapytałem, w ogóle czy się nie pomylił? bo dla mnie taki poziom dziadostwa był już nie do pomyślenia nawet.
Oczywiście dostaliśmy w dyskusji kilka wiadomości do botów, później moderator poinformował go, że czas na zwrot minął po 14 dniach od zakupu a jeśli jest to reklamacja/ rękojmia proszą o załączenie zdjęć. Szanowny kupujący odpisał " możne mam jeszcze dodać zdjęcia samochodu czy taki mam napewno".
Kiedy allegro ponownie napisało o załączenie zdjęć bo to konieczne do rozpatrzenia reklamacji - cisza.
Finalnie wygląda to tak - gość nie ma żadnych zdjęć, żadnej wady bo nawet tego nie zamontował bo jak napisał zabrakło 1 centymetra ... Nie mogla plastikowa pusta puszka popsoć się od leżenia, chyba ze celowo sam ja uszkodził.
Mileno 2 tygodnie - dyskusja została oznaczona jako nierozwiązana. Zdjęć nie ma nadal (bo i nie ma wady)- a gość UWAGA -wystąpił o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
Po czasie napisał żeby podać maila bo on chce wysłać zdjęcia. Odpisałem, żeby dodał je w dyskusji bo tam jest sprawa rozpatrywana. Napisał, ze nie umie. Wiec kolejny raz odpisałem, żeby dodał je w dyskusji żeby miało do tego wgląd allegro.
Odpowiedz kupującego - ''Jak widać, chcę i staram się dać zdjęcia sprzedający ma na to wywalone.''
Bardzo proszę Allegro o sprawdzenie tej dyskusji, nie chodzi o te 50/70zl - to są grosze.
Mnie osobiście szkoda nawet czasu na pisanie tej wiadomości i stracone 20 minut z życia.
Ale widać, ze jest to typowy kolejny wyłudzacz, który chce wyłudzić pieniądze za zmyślona wadę z allegro protect i dla zasady taki użytkowanik powinien zostać dobrze zweryfikowany bo wypłacając mu pieniądze - jest zielona karta dla kolejnych wyłudzaczy na nawet jego samego w kolejnym zakupie.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@broomer a reklamację odrzuciłeś? Bo nie dość że dostanie ten protect to na twój koszt.
@mdrogeria patologia protect mieć ciastko i zjeść ciastko bezkarnie
A jak wczoraj się wypowiadałeś jak to sprzedający oszukuje kupującego w sprawie paska nie pisałeś że to patologia, Czy ty jesteś tak zakłamany i obłudny do szpiku kości?
@LEW433 ty do mnie coś imputujesz?
A rozumiesz słowa które używasz?
@LEW433 a tobie się już klepki odkleiły? Pijesz do wpisu o tym pasku od smartwatcha z wczoraj? To sobie wróć i przeczytaj bo tam nic takiego co mi imputujesz nie ma... panie klepiesz tyle kopiuj / wkej że nawet już nie wiesz co gdzie i skąd...
@az1rael tak, przydała by się opcja ukryj wypociny użytkownika @abrakadaba
@broomer Proszę, doprecyzuj, jakie są Twoje oczekiwania? To, że złożył wniosek o Allegro Protect jeszcze nic nie oznacza. Każdy kupujący ma taką możliwość po oznaczeniu dyskusji, jako nierozwiązanej. Na ten moment klient nie spełnił prośby doradcy o dodanie zdjęć. Sugeruję, abyś nie podawał mu swojego maila, by ten wysłał zdjęcia. Powinien zrobić to w dyskusji.
@broomer Uważam że kupujący przekracza granice, reklamację powinieneś odrzucić w czasie 14dni podając powód odrzucenia, inaczej jest uznana, a rekompensata nie powinna tu zadziałać ale działania Allegro są teraz "dziwne", więc nie wiadomo co zrobią.
Zapomniałem jeszcze dodać, że gość już tyle razy się pogubił, że sam napisał '' a kto powiedział że obudowa jest uszkodzona'' jak poprosiłem o zdjęcia wady.
@az1rael @LEW433 reklamację odrzuciłem od razu bo wiedziałem, że oszust, ale rzekomo miał dosłać zdjęcia. Na chwilę obecną 6 raz odpisałem w dyskusji żeby zdjęcia dodane były tutaj w dyskusji i to wady a nie całej obudowy do weryfikacji mojej i allegro a nie na maila. Gość nie umie nawet dodać zdjęć...
Tu nie chodzi o to 70 zl bo to nie pieniądze, dałbym mu 10 razy tyle jakby napisał, że ma '' chora córkę ''.
Tu chodzi tylko i włącznie u ukrucenie działań takich dziadów wyłudzaczy, którym uchodzi to na sucho.
@w_kiwi czy jest Pani sprawdzić tylko ta dyskusję? Bo to jest kopanie się z koniem i 6 raz odpisywanie tego samego. Juz jestem zmęczony psychicznie tym człowiekiem 🙂
@broomer Rozumie, że ta sytuacja jest męcząca, ale proszę, jak już wyżej napisałam, doprecyzuj, jakie są Twoje oczekiwania? Ja nie zajmuję się dyskusjami, tylko mogę skierować prośbę o zajęcie się sprawą do odpowiedniego zespołu, tylko tutaj nie ma czym się zająć skoro dyskusja jest zamknięta
@broomer a co ci mam powiedzieć? Allegro mu odda ze swoich, mają wkalkulowanych takich januszy zakupowych w koszty, tyle hajsu dla nich nie kasa ale jak kogoś naciągną na cenę imaca czy iphone to już aj waj odrzucili ci reklamację to na policję idź zawiadomienie o przestępstwie złożyć... śmiech na sali
@w_kiwi moje stanowisko jest takie, że bardzo prosiłbym żeby ktoś na poważnie zajął się ta dyskusja bo najprawdopodobniej w większości odpisują tylko boty a ja 6 raz napisałem moje stanowisko w tej sprawie.
Dodtakowo gość jest typowym wyłudzaczem...
@broomer Monitorujemy działania na kontach i w przypadku nadużyć - podejmujemy odpowiednie działania wobec kont. Nie wszystkie nasze działania są widoczne dla innych użytkowników, jednak nie oznacza to, że nie weryfikujemy zgłoszonej do nas sytuacji.