anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Typowy wyłudzacz - Allegro Protect - prośba o pomoc Moderatora

broomer
#7 Wielbiciel#

Witam,

Na wstępie chciałem napisać, że jestem na allegro prywatnym sprzedawcą  (głównie sprzedającym) od 20 lat i 3 mcy i mam 100% pozytywów.

Niestety przytrafił mi się wyjątkowy przypadek wyłudzacza, już bezczelnego do granic możliwości i bardzo proszę o moderatorów o sprawdzenie dokładnie tej sprawy / dyskusji.

To jest bardzo komiczna sprawa i zakup, ale tupet kupującego jest wyjątkowy.

W maju 2024 gość kupił ode mnie uzywaną obudowę filtra powietrza do samochodu - uwaga za kwotę 49,99 + wysyłka.

Po niedługim czasie założył dyskusję, że obudowa nie pasuje do jego samochodu " bo brakuje centymetra, żeby ją wcisnąć"...

Jestem pewien, ze gdyby miał samochód do ktorego była dedykowana ( produkt był w katalogu i jasno i wyraźnie w opisie były wypisane wersje silnikowe do jakich pasuje) pasowałaby.

Albo nie umiał jej zamontować, albo kupił nie to co potrzeba i chciał dokonać zwrotu.

Tak jak napisałem wcześniej jestem prywatnym sprzedawcą, są to rzeczy uzywane, nie mam programu SMART, nie ma u mnie opcji darmowego zwrotu. Nie mogłem też przez allegro zwrócić mu wiecej niż zapłacił - za ewentualny zwrot.

Poinformowałem go, że nie ma problemu, moze go zwrócić, ale jesli dokonał złego zakupu przez pomyłkę/ niedopatrzenie musi mi go odesłać na własny koszt. I tu zaczęła sie cała batalia i jakieś wyliczanie (+/- itp), że "to jakos nie fajnie bo on bedzie w plecy 21 zł za wysyłkę".

Juz nie chialo mi się robic problemu bo to nie duża kwota i zaproponowałem, że dam mu od siebie to 21zł...

Gość odpisuje,że nie ma problemu - "niech leży i się kurzy'' i zakończył dyskusję.

I UWAGA ... - po poł roku gość wznawia dyskusję (to już jest hit- nie wiem co go natchnęło?) - jako powod - WADA WYKRYTA PODCZAS UZYTKOWANIA (produktu którego nie mógł zamontować)- a opis - "TAK JAK NAPISAŁEM PROSZE O ZWROT BO NIE PASUJE".

Czas na zwrot minął po 14 dniach od zakupu , pół roku temu (choć wyraziłem chęć na zwrot) , ale postanowił wymyślić inny powód, żeby móc ją wznowić. - coś w stylu - aa jednak rozmyśliłem się po kilku miesiącach może się uda. - 50zł !!

Więc dyskusja zaczęła się od nowa. Na początku zapytałem, w ogóle czy się nie pomylił? bo dla mnie taki poziom dziadostwa był już nie do pomyślenia nawet.

Oczywiście dostaliśmy w dyskusji kilka wiadomości do botów, później moderator poinformował go, że czas na zwrot minął po 14 dniach od zakupu a jeśli jest to reklamacja/ rękojmia proszą o załączenie zdjęć. Szanowny kupujący odpisał " możne mam jeszcze dodać zdjęcia samochodu czy taki mam napewno". 

Kiedy allegro ponownie napisało o załączenie zdjęć bo to konieczne do rozpatrzenia reklamacji - cisza.

Finalnie wygląda to tak - gość nie ma żadnych zdjęć, żadnej wady bo nawet tego nie zamontował bo jak napisał zabrakło 1 centymetra ... Nie mogla plastikowa pusta puszka popsoć się od leżenia, chyba ze celowo sam ja uszkodził.

Mileno 2 tygodnie - dyskusja została oznaczona jako nierozwiązana. Zdjęć nie ma nadal (bo i nie ma wady)- a gość UWAGA -wystąpił o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.

Po czasie napisał żeby podać maila bo on chce wysłać zdjęcia. Odpisałem, żeby dodał je w dyskusji bo tam jest sprawa rozpatrywana. Napisał, ze nie umie. Wiec kolejny raz odpisałem, żeby dodał je w dyskusji żeby miało do tego wgląd allegro.

Odpowiedz kupującego - ''Jak widać, chcę i staram się dać zdjęcia sprzedający ma na to wywalone.''

 

Bardzo proszę Allegro o sprawdzenie tej dyskusji, nie chodzi o te 50/70zl - to są grosze.

Mnie osobiście szkoda nawet czasu na pisanie tej wiadomości i stracone 20 minut z życia.

Ale widać, ze jest to typowy kolejny wyłudzacz, który chce wyłudzić pieniądze za zmyślona wadę z allegro protect  i dla zasady taki użytkowanik powinien zostać dobrze zweryfikowany bo wypłacając mu pieniądze - jest zielona karta dla kolejnych wyłudzaczy na nawet jego samego w kolejnym zakupie.

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

az1rael
#21 Demiurg#

@broomer a reklamację odrzuciłeś? Bo nie dość że dostanie ten protect to na twój koszt.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael podejrzewam, że cały ból ,,clienta,, jest w tym ,ze wstrzymali mu wypłatę z protect bo nie załączył zdjęć w dyskusji o co prosił @broomer 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria patologia protect mieć ciastko i zjeść ciastko bezkarnie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak wczoraj się wypowiadałeś jak to sprzedający oszukuje kupującego w sprawie paska nie pisałeś że to patologia, Czy ty jesteś tak zakłamany i obłudny do szpiku kości?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 ty do mnie coś imputujesz?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A rozumiesz słowa które używasz?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 a tobie się już klepki odkleiły? Pijesz do wpisu o tym pasku od smartwatcha z wczoraj? To sobie wróć i przeczytaj bo tam nic takiego co mi imputujesz nie ma... panie klepiesz tyle kopiuj  / wkej że nawet już nie wiesz co gdzie i skąd... 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

@az1rael tak, przydała by się opcja ukryj wypociny użytkownika @abrakadaba 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@broomer Proszę, doprecyzuj, jakie są Twoje oczekiwania? To, że złożył  wniosek o Allegro Protect jeszcze nic nie oznacza. Każdy kupujący ma taką możliwość po oznaczeniu dyskusji, jako nierozwiązanej. Na ten moment klient nie spełnił prośby doradcy o dodanie zdjęć. Sugeruję, abyś nie podawał mu swojego maila, by ten wysłał zdjęcia. Powinien zrobić to w dyskusji.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@broomer Uważam że kupujący przekracza granice, reklamację powinieneś odrzucić w czasie 14dni podając powód odrzucenia, inaczej jest uznana, a rekompensata nie powinna tu zadziałać ale działania Allegro są teraz "dziwne", więc nie wiadomo co zrobią.

oznacz moderatorów

broomer
#7 Wielbiciel#

Zapomniałem jeszcze dodać, że gość już tyle razy się pogubił, że sam napisał '' a kto powiedział że obudowa jest uszkodzona'' jak poprosiłem o zdjęcia wady.

@az1rael @LEW433 reklamację odrzuciłem od razu bo wiedziałem, że oszust, ale rzekomo miał dosłać zdjęcia. Na chwilę obecną 6 raz odpisałem w dyskusji żeby zdjęcia dodane były tutaj w dyskusji i to wady a nie całej obudowy do weryfikacji mojej i allegro a nie na maila. Gość nie umie nawet dodać zdjęć...

Tu nie chodzi o to 70 zl bo to nie pieniądze, dałbym mu 10 razy tyle jakby napisał, że ma '' chora córkę ''. 

Tu chodzi tylko i włącznie u ukrucenie działań takich dziadów wyłudzaczy, którym uchodzi to na sucho. 

@w_kiwi  czy jest Pani sprawdzić tylko ta dyskusję? Bo to jest kopanie się z koniem i 6 raz odpisywanie tego samego. Juz jestem zmęczony psychicznie tym człowiekiem 🙂 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@broomer Rozumie, że ta sytuacja jest męcząca, ale proszę, jak już wyżej napisałam, doprecyzuj, jakie są Twoje oczekiwania? Ja nie zajmuję się dyskusjami, tylko mogę skierować prośbę o zajęcie się sprawą do odpowiedniego zespołu, tylko tutaj nie ma czym się zająć skoro dyskusja jest zamknięta 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@broomer a co ci mam powiedzieć? Allegro mu odda ze swoich, mają wkalkulowanych takich januszy zakupowych w koszty, tyle hajsu dla nich nie kasa ale jak kogoś naciągną na cenę imaca czy iphone to już aj waj odrzucili ci reklamację to na policję idź zawiadomienie o przestępstwie złożyć... śmiech na sali 

oznacz moderatorów

broomer
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi moje stanowisko jest takie, że bardzo prosiłbym żeby ktoś na poważnie zajął się ta dyskusja bo najprawdopodobniej w większości odpisują tylko boty a ja 6 raz napisałem moje stanowisko w tej sprawie.

Dodtakowo gość jest typowym wyłudzaczem... 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@broomer Monitorujemy działania na kontach i w przypadku nadużyć - podejmujemy odpowiednie działania wobec kont. Nie wszystkie nasze działania są widoczne dla innych użytkowników, jednak nie oznacza to, że nie weryfikujemy zgłoszonej do nas sytuacji. 

oznacz moderatorów