Allegro wymaga nadania przesyłek tego samego dnia zgodnie z deklaracją podaną przez sprzedawcą w ofercie. Jednocześnie jest Operatorem świadczącym usługi Allegro Delivery. Zgodnie z stałym zleceniem odbiorów, przesyłki powinny zostać odebrane przez kuriera do określonej godziny i nadane jeszcze tego samego dnia.
W sytuacji kiedy kurier nie odbierze paczek, zgodnie z ustalonym zleceniem stałego podjazdu, Allegro obciąża konto sprzedającego ujemnymi punktami w jakości sprzedaży.
Operator usługi Allegro Delivery nie gwarantuje usługi zleceń odbioru przez kuriera zgodnie z Regulaminem "Allegro Delivery" § 15, punkt 4.
Jednocześnie ten sam Operator wymaga od nas gwarancji nadania tego samego dnia.
Nie ma możliwości uniknięcia naliczenia ujemnych punktów w takiej sytuacji.
Podsumowując Allegro wymaga od sprzedawców gwarancji nadania paczek tego samego dnia w usłudze, którą świadczy bez gwarancji odbioru tego samego dnia, pod groźbą ukarania nadawcy ujemnymi punktami w sytuacji kiedy samo nie zrealizuje poprawnie usługi.
Czy Allegro może odnieść się do tej nieuczciwej praktyki?