Urlop sprzedającego a deklarowany czas wysyłki i status super sprzedawcy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mieliśmy ustawiony 2 tygodniowy urlop na Allegro, wróciliśmy z urlopu i okazuje się że od jutra tracimy status super sprzedawcy gdyż paczki nie zostały nadane w terminie. Ponadto mocno ucierpiała nasza jakość sprzedaży - mocny spadek w kryterium "Numery przesyłek uzupełnione w terminie" oraz -100pkt w "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:" oraz -10pkt w "Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów". Myślałem że jak jest dedykowana funkcja "Urlop" w allegro to automatycznie wydłuża czas wysyłki o czas urlopu oraz nie uwzględnia w/w kryteriów. Czy na pewno tak to powinno działać? Jest to spore zaskoczenie dla nas. Proszę o pomoc w w/w kwestii oraz informacje czy na pewno działa to prawidłowo.
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
reveltronics tak to działa , przed urlopem należy wydłużyć czas ralizacji o czas wypoczynku lub zamknąć wszystkie oferty .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@reveltronics Teraz musisz się zmotywować i najlepiej zwiększyć sprzedaż by szybko te statystyki poprawić ,też tak miałem po urlopie -290 punktów i SS też wyświetlał na czerwono ale udało mi się przed weryfikacją jeszcze poprawić i zachować tytuł SS .niestety w przypadku urlopu najlepiej nic nie mieć wystawione bo regulamin urlopu w celu wypoczynku nie uznaje ,zobowiązania musisz wykonywać .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@reveltronics Urlop jest dla sprzedawcy a nie dla działającej firmy. Tak to widzi Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz już wiem i jestem bogatszy o te doświadczenie, ale taka informacja powinna być przy opcji ustawiania urlopu bo inaczej jest to bardzo mylące, bez sensu ustawiać ten urlop w takim razie jak można tylko wydłużyć czas realizacji o 2 tygodnie. Nonsens grrrrr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@reveltronics Prócz tego że musisz wydłużyć czas realizacji, to bezwględnie musisz odpowiadać na wiadomośc od klientów i wiadomości w dyskusjach, bo inaczej lecą punky mimo Twojego urlopu 🙂 Jeśli komuś się marzy urlop na końcu świata bez telefonu i komputera, to nie wiem co powinien zrobić. Chyba usunąć konto na Allegro 😉
Kamila

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ma ktoś informację czy urlop nadal działa w ten sam sposób ?
Jeśli tak to w ogóle nie ma sensu z niego korzystać bo jak jednocześnie wpiszesz urlop na 2 tyg i wydłużysz czas realizacji zamówienia o 2 tyg. to kupujący widzi że realizacja zamówienia nastąpi po 4 tyg. tak więc sam urlop nic nie daje a wręcz wprowadza w błąd kupujących a nam zmniejsza ilość klientów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@iglakiwolsztyn, funkcja urlopu wciąż działa na tych samych zasadach. Nawet w czasie zaplanowanej nieobecności musisz np. na bieżąco uzupełniać listy przewozowe.
Możesz natomiast zakończyć i wznowić oferty - do 60 dni możesz je wznowić grupowo i zachować ich popularność (tu dowiesz się więcej na ten temat).
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mr_oma Czy jeżeli ktoś zada mi pytanie w zakończonej aukcji a ja nie odpowiem bo jestem na urlopie to statystyki mi też polecą???
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash, zakończone oferty nie są widoczne na listingu dla kupujących - prawdopodobieństwo, że ktoś zada do takiej oferty pytanie, jest niewielkie. Jednak, gdy się tak zdarzy, to sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi w terminie 24 godzin.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"funkcja urlopu wciąż działa na tych samych zasadach. Nawet w czasie zaplanowanej nieobecności musisz np. na bieżąco uzupełniać listy przewozowe."
Bezsens do "n"potęgi!
Jestem na urlopie więc nie pracuję. Będąc na wakacjach np w brazylijskiej dżungli muszę uzupełniać na bieżąco listy przewozowe, po prostu hahaha i brak słów.
Chyba już najwyższy czas pójść po rozum do głowy i coś zmienić... tym razem na korzyść sprzedających.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mr_oma A czy czasem takie wymuszone zakańczanie i ponowne wystawianie nie wiąże się z ponownie naliczanymi opłatami za wystawienie? Sprzedawca powinien mieć możliwość spokojnego wypoczynku a nie siedzeniem i wystawianiem list przewozowych ,odpowiadaniem na pytania i wysyłaniem paczek. Urlop to wypoczynek i w tym czasie sprzedawca powinien mieć "immunitet" na obowiązki sprzedawcy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli reasumując urlop to FIKCJA, bo wg Allegro trzeba cały czas w trakcie urlopu pracować, czyli każdego dnia np. sprawdzać czy nie zadał ktoś pytania np poprzez dyskusję, (bo klienci często tak robią). Czy tylko sprzedający uważają to za delikatnie mówiąc bezsensowne i niezrozumiałe, czy Allegro zamierza kiedyś to zmienić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, jest to fikcja. Owszem, owszem 😄 Nie wiem po co w ogóle jest ta funkcja, skoro i tak allegro radzi zamknąć na czas wypoczynku wszystkie oferty. Śmiech na sali.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Helenka147 Radzi zamknąć ale zwrotu kosztów wystawienia przedwcześnie ,nie z winy sprzedawcy to już nie zwraca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja się tym nie przejmuję. Mam obecnie (a jest to dość częste) dwa przypadki, że klienci chcą wysyłkę 5-12 dni po wpłacie (zadeklarowałem czas wysyłki 2 dni). Zgadzam się na to, ponieważ klient jest dla mnie najważniejszy i nie mogę mu powiedzieć, że nie interesuje mnie to, że on jest w podróży służbowej, że jest na urlopie w Barcelonie, że jest na kwarantannie i nie ma możliwości odebrania paczki z paczkomatu, poczty itd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I pewnie nie jesteś SS, czasem myślę czy też nie przestać się starać i przestać samemu kręcić na siebie bata.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro ufam tobie