Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem po nieprzyjemnej rozmowie z kupującym który kupił i zapłacił 31 maja. Natychmiast 31 paczka została nadana i został wpisany numer przesyłki do systemu. Dziś kupujący mi dzwoni kiedy wreszcie zechcę wysłać to co kupił i za co dwa tygodnie temu zapłacił, gdyż w statusie Allegro przesyłka widnieje jako " w realizacji " i nie jest to pierwszy taki numer. Były przypadki że kupujący odebrał przesyłkę a jej status w Allegro nadal widniał jako w przygotowaniu. Kiedy ja spóźnię się z odpowiedzią na jakieś durne zapytanie to zaraz jest blokada i inne konsekwencje ale kiedy oni nie wywiązują się ze swoich obowiązków ( dobrowolnie przyjętych zresztą ) to ewentualnie możemy przeczytać " przepraszamy". @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@cztery_bez_atu Proszę wysłać na spolecznosc@allegro.pl.
Witam.
Co dalej z moją sprawą? Tym czasem mam następny " kwiatek" zamówienie e2173731-1cd8-11ee-934e-3d30a47bbe85, zakup w dniu 07.07., wysyłka 10.07. Odebrana po mojej interwencji w dniu dzisiejszym czyli 13.07. a kupujący nadal widzi w Allegro komunikat: przesyłka opóźniona, w przygotowaniu. Niech że w końcu ktoś się za to weźmie.
@cztery_bez_atu Nie dostaliśmy zdjęcia na wskazany adres. Prześlij je teraz, zaznaczając, że sprawa dotyczy tego wątku.
@cztery_bez_atu Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Pojawił się problem z dostępnością treści wiadomości, którą wysłałeś. Na grafice, do której ostatecznie uzyskałam dostęp, widać jedynie dane odbiorcy. Proszę Cię o całą etykietę z wszystkimi danymi oraz zaznaczenie, którego zamówienia dotyczy. Tylko tak przygotowany dokument będzie mógł zostać zweryfikowany.
@cztery_bez_atu Ty może podajesz dobrze możne broker ,z którego korzystasz zmienia adres.
Jest to możliwe, ale nie zawsze tak jest. Większość przesyłek dochodzi prawidłowo. Gdyby było tak jak piszesz to myślę że albo dotyczyło by to wszystkich albo żadnej.