Urwał nać i skrzypce.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem po nieprzyjemnej rozmowie z kupującym który kupił i zapłacił 31 maja. Natychmiast 31 paczka została nadana i został wpisany numer przesyłki do systemu. Dziś kupujący mi dzwoni kiedy wreszcie zechcę wysłać to co kupił i za co dwa tygodnie temu zapłacił, gdyż w statusie Allegro przesyłka widnieje jako " w realizacji " i nie jest to pierwszy taki numer. Były przypadki że kupujący odebrał przesyłkę a jej status w Allegro nadal widniał jako w przygotowaniu. Kiedy ja spóźnię się z odpowiedzią na jakieś durne zapytanie to zaraz jest blokada i inne konsekwencje ale kiedy oni nie wywiązują się ze swoich obowiązków ( dobrowolnie przyjętych zresztą ) to ewentualnie możemy przeczytać " przepraszamy". @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cztery_bez_atu Proszę wysłać na spolecznosc@allegro.pl.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Co dalej z moją sprawą? Tym czasem mam następny " kwiatek" zamówienie e2173731-1cd8-11ee-934e-3d30a47bbe85, zakup w dniu 07.07., wysyłka 10.07. Odebrana po mojej interwencji w dniu dzisiejszym czyli 13.07. a kupujący nadal widzi w Allegro komunikat: przesyłka opóźniona, w przygotowaniu. Niech że w końcu ktoś się za to weźmie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cztery_bez_atu Nie dostaliśmy zdjęcia na wskazany adres. Prześlij je teraz, zaznaczając, że sprawa dotyczy tego wątku.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cztery_bez_atu Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Pojawił się problem z dostępnością treści wiadomości, którą wysłałeś. Na grafice, do której ostatecznie uzyskałam dostęp, widać jedynie dane odbiorcy. Proszę Cię o całą etykietę z wszystkimi danymi oraz zaznaczenie, którego zamówienia dotyczy. Tylko tak przygotowany dokument będzie mógł zostać zweryfikowany.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cztery_bez_atu Ty może podajesz dobrze możne broker ,z którego korzystasz zmienia adres.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest to możliwe, ale nie zawsze tak jest. Większość przesyłek dochodzi prawidłowo. Gdyby było tak jak piszesz to myślę że albo dotyczyło by to wszystkich albo żadnej.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »