anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Urwał nać i skrzypce.

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Jestem po nieprzyjemnej rozmowie z kupującym który kupił i zapłacił 31 maja. Natychmiast 31 paczka została nadana i został wpisany numer przesyłki do systemu. Dziś kupujący mi dzwoni kiedy wreszcie zechcę wysłać to co kupił i za co dwa tygodnie temu zapłacił, gdyż w statusie Allegro przesyłka widnieje jako  " w realizacji " i nie jest to pierwszy taki numer. Były przypadki że kupujący odebrał przesyłkę a jej status w Allegro nadal widniał jako w przygotowaniu. Kiedy ja spóźnię się z odpowiedzią na jakieś durne zapytanie to zaraz jest blokada i inne konsekwencje ale kiedy oni nie wywiązują się ze swoich obowiązków ( dobrowolnie przyjętych zresztą ) to ewentualnie możemy przeczytać " przepraszamy". @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

LEW433
#21 Demiurg#

Przecież przepraszają, a co więcej chcesz.🤣🤣

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Ależ bardzo proszę. 4ef8f831-ff96-11ed-a85a-8760836b7b1c

tylko jak pisałam to nie jest jednostkowy przypadek . To się zdarza bardzo często.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu wyjaśniam tę sprawę i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu jeszcze podpytam, czy podczas udostępniania informacji o przesyłce wypełniasz poprawnie wszystkie dane kupującego, łącznie z zamaskowanym adresem mailowym? Widzimy w systemie, że do nas również nie był przesłany status przesyłki. 
Wyjaśniamy to z przewoźnikiem, ale może ta informacja już nas na coś naprowadzi. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Tak. Wszystkie informacje łącznie z adresem o który Pani pyta są wprowadzane. Najlepiej o tym świadczy fakt że na moje pytanie " skąd Pan ma numer przesyłki " kupujący odpowiedział " otrzymałem z Allegro ", chociaż tutaj pewności nie mam gdyż po dokonaniu wysyłki poprzez komunikator Allegro każdemu kupującemu wysyłam informację że przesyłka została nadana i podaję jej numer. Więc widząc taką informację w komunikatorze mógł stwierdzić że to jest informacja od Allegro. Ale jak pisałam wcześniej, to nie jest pierwszy taki przypadek. Kilkakrotnie zaistniała sytuacja kiedy to kupujący pisał do mnie żebym zmieniła status przesyłki na "odebrana" gdyż nadal figuruje że jest  " w realizacji ".

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu dziękuję za odpowiedź. Otrzymaliśmy wiadomość od przewoźnika, który potwierdził, że kod odbioru przesyłki w przypadku tego zamówienia został wysłany na numer telefonu kupującego, sprawdziłam i jest to ten sam numer jaki kupujący ma podany w ustawieniach konta. Więc przewoźnik kontaktował się bezpośrednio z kupującym w sprawie tej przesyłki, dlatego do nas nie zostały wysłane informacje na temat tej przesyłki. 
Rozumiem, że podobny problem zdarza się częściej i nie był to jednostkowy przypadek, natomiast mogę odnieść się szczegółowo tylko do tej sprawy, a z informacji z konsultu wynika, że najważniejsze jest, aby podawać wszystkie dane kupującego przewoźnikowi. 
Gdyby taka sytuacja się powtórzyła, poproszę o informację. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@la_nika

Zgodnie z sugestią zawartą w:https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/urwa%C5%82-na%C4%87-i-skrzypce/td-p/589369

zgłaszam następny identyczny przypadek.Dotyczy zamówienia.: cac84160-1025-11ee-bbfe-3fbed7953c88

Zakup i wysyłka w dniu 21.06.  A status przesyłki w dniu dzisiejszym w Allegro jest " w przygotowaniu "

co widać na tym co mi podesłał kupujący: Screenshot_20230626_150316_Allegro.jpg,  oraz Screenshot_20230626_150257_Allegro.jpg,  Może odpowiedni ludzie zechcą się temu przyglądnąć?

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

bądź dobrej myśli............ przeproszą

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu Konsultuję ten przypadek.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Kupujący w międzyczasie odebrał przesyłkę, ale w Allegro nadal jest " w przygowaniu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu W przypadku tego zamówienia nie podałeś maila klienta wskazanego w tym zamówieniu (zamaskowanego adresu, który udostępniamy). To dlatego system nie powiązał nadanej paczki z tym zamówieniem.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Szanowna Pani.

Musiałam trochę pogrzebać w przesyłkach ( każdy  może coś pomylić )  i jednoznacznie stwierdzam że adres @ był podany.  System którego używam nie puści mnie dalej jeżeli czegoś nie wpiszę. Przed chwilą to sprawdziłam aby się upewnić To po pierwsze primo. Po drugie primo, co ma adres @ do tego że klient nie widzi statusu przesyłki który ja ustawiam, natomiast widzi informację " w przygotowaniu "?  Nadal coś mi nie pasuje. Mam już zaawizowaną następną nie podjętą w terminie przesyłkę, zobaczymy co tym razem nie zadziałało tak jak powinno, ale to już jutro.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu W przypadku weryfikowanego zamówienia jako adres odbiorcy podał Pan "carrier@kurjerzy.pl". Nie jest to adres generowany i udostępniany przez Allegro.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Pierwszy raz widzę na oczy adres który Pani podała. Adres wpisany do etykiety przewozowej to: 70g0hhsb8t+39bc87010@allegromail.pl

 co jestem w stanie udowodnić gdyż wszystkie etykiety są drukowane z kopią. Poza tym, jak już pisałam wcześniej to ja ustawiam status przesyłki i interesuje mnie czemu kupujący nie widzi że status zmienił się z " w realizacji " na "wysłane " tylko wyświetla mu się " w przygotowaniu ".

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu W takim razie proszę o zdjęcie etykiety. Wyślę je z prośbą o ponowną weryfikację.

Status zamówienia się nie zmienia, bo system nie łączy go z danymi o przesyłce.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@nat_not 

Następny kwiatek do kożucha. Zamówienie f8a17180-1352-11ee-82f7-3501a1444d48

z dnia 25.06. W dniu 26.06 o godzinie 13.03, zmiana statusu z " W realizacji " na " Wysłane" 28.06 zostało dostarczone do punktu odbioru. Dziś jest  04.07. kupujący z którym rozmawiałam telefonicznie  nadal widzi  status zamówienia " W przygotowaniu " . Czyli  jednak coś nie działa tak jak trzeba. Uprzedzając pytanie o @ został podany wygenerowany przez system Allegro tak jak i w przypadkach poprzednich.

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu Proszę o zrzut ekranu lub zdjęcie, na którym będzie widoczny podany przez Pana adres odbiorcy.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

na jaki adres wysłać? Są tam dane kupującego.

oznacz moderatorów