Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
transakcja aae76db0-526a-11f0-a2e0-57c22a2b786d
oferta 17545957450 jest bez smarta , dostawa na mój koszt , nie wkalkulowana obsługa zwrotów
żądam wyjaśnienia @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mdrogeria ale InPost ma zawsze darmowe zwroty też bez smarka 😞
@kostas11 Przesyłka w ramach DPD , nie ma Inpost dla tej oferty
Produkt za 140 bez smarta , po dołożeniu produktu za 17 zyla nagle pojawił się smark .
@mdrogeria dziwne dokładając cokolwiek w smarcie, cała dostawa jest wtedy smart 😞
@mdrogeria W skład wskazanego zakupu wchodzą dwie oferty - jedna z darmową dostawą w ramach Allegro Smart!, a druga bez. Zgodnie z informacją, którą sam podajesz, w drugim przypadku Ty opłacasz przesyłkę, więc za dostawę całego zamówienia klientka nie płaci. Gdzie konkretnie widzisz problem? Opisz szczegółowo czego od nas oczekujesz.
@nat_not ale jak dajesz produkt za 140 zł bez smart + za 14 zł w smart, nie powinno być w smart ?
@kostas11 jak dobrze pamiętam, to nawet przy ustawieniu sumowania kosztu dostawy - zawsze będzie smart. 🤣 Ktoś tu kiedyś pisał, że sprzedał lodówkę (znaczy nie pamiętam co - ale coś co jedzie na palecie) smart-em bo ktoś dobrał jakiś drobiazg za 20zł.
@nat_not problemem jest DARMOWY ZWROT - oferta jest atrakcyjna cenowo ponieważ nie ma wkalkulowanego darmowego zwrotu w ramach smart.
@nat_not widzę poważny problem w darmowym zwrocie w ramach smart
@mdrogeria Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
@nat_not w tej ofercie nie ująłem kosztów związanych ze zwrotami w ramach smart, a te dają ponad 90% wszystkich zwrotów , tak przynajmniej u mnie , dlatego i oferta nie jest smart , jest druga w ramach programu z odpowiednią ceną . Daję klientowi wybór , albo przemyśli zakup i ma taniej ,albo klika bezmyślnie bo ma darmowy zwrot .
@sl-aw-ek nie mam zastrzeżeń do kwestii darmowej dostawy bo klient ma dostawę darmo z mojej puli , wątek dotyczy darmowego zwrotu , w ofercie pisze wyraźnie ,, zwrot na własny koszt ,, nie ma opcji ,,smart ,,za 0 zł ,a transakcja została zesmarkowana czyli allegro bezprawnie ingeruje w transakcję pomimo tego ,że nie jest w niej stroną .
Rozumiem 2 produkty 1 ze smarkiem drugi bez , ten ze smarkiem jak najbardziej można oddać darmo , ale jakim prawem ten drugi ma mieć darmowy zwrot w ramach .. skoro w ofercie jest tylko zwrot odpłatny
@mdrogeria ale darmowy zwrot jest powiązany z metodą dostawy - jeśli masz SMART masz darmowy zwrot.
Każde zamówienie w którym chociaż jedna oferta jest smart - staje się zamówieniem smart.
@mdrogeria widzę, że Natalia wyjaśnia to z odpowiednim zespołem, więc mi pozostało prosić Ciebie o cierpliwość.
@sl-aw-ek czyli allegro bezprawnie usmarkowiło ofertę , to ,że oferta nie jest smart jest celowym działaniem z mojej strony wymuszającym na kliencie przemyślenie zakupu i ograniczenie kosztów związanych z EW. zwrotami , allegro ingeruje w transakcje choć nie jest w nich stroną ,klient wyraźnie widział w zakładce ,, zwroty ,, informację o zwrocie na własny koszt i zaakceptował ten zapis .
@mdrogeria to chyba zawsze tak było, musiałbyś mieć inne konto do sprzedaży bez smarta.