Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mocowanie bagnet Fujica FX.
Obiektyw w BDB stanie technicznym optycznym i wizualnym.Bez wyraźnych śladów użytkowania.Soczewki czyste i bez rys.Wewnątrz bez grzyba, pleśni i pyłków.Przysłona pracuje w pełnym zakresie bez zacięć.Pierścień przysłony i ostrości pracuje płynnie i z odpowiednim oporem.
W opisie i na zdjęciach zawsze oddany jest faktyczny stan sprzętu.Proszę o przemyślane zakupy.
Do każdego zakupu wydaję kwit z kasy.
W przypadku pytań kontakt poprzez Allegro "zapytaj sprzedającego", lub telefoniczny.
Zapraszam również na inne aukcje ze sprzętem fotograficznym.
Zgaduje, że ten fragment jako zachęcanie do kontaktu 😉
"W przypadku pytań kontakt poprzez Allegro "zapytaj sprzedającego", lub telefoniczny."
@ART_FOTO już wyjaśniam. Chodzi o dwie informacje umieszczone w opisie - kontakt telefoniczny oraz informacja o kwicie z kasy.
@la_nika tak jak już kiedyś się wypowiadałem, kwit z kasy (paragon fiskalny) jest nierozłącznym elementem sprzedawanego przez firmę przedmiotu.W zakładkach aukcji udostępniacie tylko i wyłącznie formy faktur.Gdzie mam zatem umieścić informację o paragonie? Faktury wystawiam dla firm, paragony dla prywatnych kupujących.Jak rozpatrzycie ewentualną dyskusję, że kupujący nie otrzymał faktury tylko paragon?
Sprzedaję przedmioty wyłącznie używane, kilku-kilkudziesięcioletnie.Co z opisem aukcji w którym zamieszczona jest informacja, że wraz ze sprzedawanym przedmiotem dostępny jest paragon, dokument zakupu, karta gwarancyjna tego przedmiotu które noszą datę sprzed kilkudziesięciu lat? Też będzie to niezgodne z opisem, pomimo że jest to elementem sprzedaży?
Co do kontaktu śmiesznym jest to, że wpis o kontakcie telefonicznym jest zabroniony ale już przez Allegro dopuszczalny.
Zapis który umieszczony był w aukcjach funkcjonował od kilkunastu lat i nigdy nie było z tym problemu.Komu tak bardzo przeszkadza?
Niech dotrze do Was, że każdy kupujący chce mieć wszystkie podstawowe informacje w jednym miejscu, a nie porozrzucane po różnych ukrytych zakładkach.
Zapisy pousuwam.Każdy myślący kupujący i tak wie w jaki sposób można się skontaktować.Nawet telefonicznie, pomimo że zabroniliście umieszczania numerów telefonów w opisie aukcji.W przypadku firm wystarczy wejść w CEDiG i są tam wszystkie podstawowe dane, które powinny być OBOWIĄZKOWO podane przy dokonywaniu sprzedaży.Zgodnie z prawem Kupujący powinien widzieć te dane przed dokonaniem zakupu, a nie po nim.
Następnym razem w przypadku usuwania aukcji, proszę przysłać konkretne powody (przykłady konkretnych niedozwolonych wpisów), a nie człowiek ma się domyślać, co jakiś mądry z Allegro ma na myśli.
@ART_FOTO dziekuję za Twoją wiadomość. W polu „Opis” oferty oraz w jej tytule mogą być umieszczane wyłącznie informacje dotyczące oferowanego towaru. Pozostałe informacje należy umieścić w odpowiednich zakładkach - szczegóły dotyczące dostawy w zakładce „Dostawa i płatność”, warunki gwarancji w zakładce „Gwarancja”, opis procedury reklamacyjnej w zakładce „Reklamacja”, informacje dotyczące odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w zakładce „Zwroty”, dane kontaktowe oraz wszelkie inne informacje dotyczące sprzedającego w zakładce „O sprzedającym”.
Nie ma potrzeby umieszczania w opisie oferty informacji o możliwości zadania pytania sprzedającemu, ponieważ do tego służy odpowiednia zakładka.
Wystawiając ofertę zaznaczamy informacje, które nie powinny pojawić się w opisie, więc już wystawiając ofertę otrzymujesz informację, czego tam nie powinno być. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
@la_nika napisał(a):
"@ART_FOTO W polu „Opis” oferty oraz w jej tytule mogą być umieszczane wyłącznie informacje dotyczące oferowanego towaru.?
I taką informacją, według mnie ważną, jest to że przedmiot będzie posiadał dowód zakupu.
Tak jak już wspomniałem, nie macie w zakładkach opcji "paragon fiskalny", tylko różne rodzaje faktur.Dodajcie taką formatkę aby można było tam dodawać informację o paragonie podczas wystawiania aukcji.
"Nie ma potrzeby umieszczania w opisie oferty informacji o możliwości zadania pytania sprzedającemu, ponieważ do tego służy odpowiednia zakładka."
I tutaj byś się zdziwiła.Wielu kupujących w szczególności nowych, nie wie że ma taką możliwość i dowiaduje się o tym po zakupie.
"Wystawiając ofertę zaznaczamy informacje, które nie powinny pojawić się w opisie, więc już wystawiając ofertę otrzymujesz informację, czego tam nie powinno być. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. "Przy wystawieniu oferty nic mi nie zaznaczało.W przypadku zaznaczenia nie byłoby możliwości wystawienia aukcji, a jednak aukcja została wystawiona bez zastrzeżeń.
Nie uzyskałem odpowiedzi na poniższe pytanie:
"Sprzedaję przedmioty wyłącznie używane, kilku-kilkudziesięcioletnie.Co z opisem aukcji w którym zamieszczona jest informacja, że wraz ze sprzedawanym przedmiotem dostępny jest paragon, dokument zakupu, karta gwarancyjna tego przedmiotu które noszą datę sprzed kilkudziesięciu lat? Też będzie to niezgodne z opisem, pomimo że jest to elementem sprzedaży?"
@ART_FOTO "kwit z kasy (paragon fiskalny) jest nierozłącznym elementem sprzedawanego przez firmę przedmiotu.W zakładkach aukcji udostępniacie tylko i wyłącznie formy faktur"
Paragon wydajesz każdemu, więc na logikę jeżeli ktoś zaznaczy "poproszę o FV" i poda odpowienie dane to tą f-rę dostanie, a nie dostanie paragonu. Zasady opisów aukcji i tego co może być w nich umieszczane zmieniły się (nie pamiętam kiedy) A nie prościej umieścić te informacje w zakładce " o sprzedającym" niż walczyć z Allegro o i tak przegraną sprawę. Będą Panu zamykać aukcje i to będzie dla Pana problem.
Prościej jest machnąc ręką, zmienić te opisy i mieć spokój. Ale to Twoja decyzja.
@Ziolko39 Oczywiście że prościej jest machnąć ręką, tylko że zasady, ulepszenia wprowadzane przez Allegro są coraz bardziej absurdalne i musimy o tym mówić, bo w końcu dojdzie do tego, że w aukcji będziesz mógł zamieścić tylko fotkę i wyjęty z kosmosu opis z katalogu produktów, a nie swój własny.Kiedyś takich absurdów jak produktyzacja, cenzurowanie opisów, cenzurowanie danych sprzedającego nie było i ta sprzedaż naprawdę się kręciła.
Co do numeru telefonu (takiego w opisie nie umieszczałem.Myślący Kupujący tak czy inaczej potrafią dotrzeć do sprzedającego i co wtedy słyszę?Większego absurdu jak wykasowanie numerów telefonów (czyli likwidacja najszybszego kontaktu) nie widzieli.
"100% kupujących jest innych niż Ty"
Potrzebujesz wiedzy z zakresu zwiększania sprzedaży na Allegro?
Zajrzyj na nasz kanał na YouTube!
https://bit.ly/vSprintYT
@VSPRINT_PL napisał(a):
"100% kupujących jest innych niż Ty"
Możesz rozwinąć swój wpis?Do czego on się tyczy?
@la_nika Piszesz że nie ma potrzeby umieszczać wszystkiego w opisie aukcji a ja się z tym trochę nie zgodzę bo to nikomu nie przeszkadza i jak sam chce coś kupić to chcę żeby jak najwięcej informacji było od razu widoczne przy opisie aukcji .Osobiście rzadko zaglądam w zakładki a większość klientów to pewnie w ogóle a są i tacy co pewnie nie wiedzą że takowe istnieją.
@kolekcjoner608 i o tym cały czas pisałem i piszę 😁
Niestety ale pisać i głosić swoje żale to sobie możemy ale to i tak nic nie zmieni bo tam gdzie się tylko słupki wzrostu liczą reszta wartości upada.
A ja posunąłbym się dalej:
- "Kwit z kasy" - co to jest? Bo to nie jest paragon. "Kwit z kasy" nie jest równoznaczny z paragonem - takich kwitów to ja mogę sobie nadrukować ile chcę...
- "W przypadku pytań kontakt poprzez Allegro "zapytaj sprzedającego", lub telefoniczny." - to ostatnie jest raczej "gnębione" przez Allegro i lepiej nie zamieszczać takich informacji.
- Nie przyjmuję zwrotów od firm - teraz chyba nieco "przegiąłeś". Sprzedajesz używany towar. Jak sobie kupię obiektyw na firmę, okaże się , że to "szajs", niezgodny z opisem, ma wady, to nie mogę odstąpić od umowy i Ci go zwrócić? Mam składać reklamację i czekać na to, aż go "porozbierasz", ponaprawiasz i doprowadzisz do stanu z opisu w aukcji? Przecież nikt nie będzie chciał takiego obiektywu.
@ART_FOTO jako firma masz obowiązek w pełni opisywać co sprzedajesz,
tłumaczenia @la_nika mogą łamać zapisy ustawy konsumenckiej
i narażać serwis i Ciebie na zarzuty, że celowo są ukrywane istotne informacje
wskazywane przez w/w ustawę
w polu opisu allegro zakazuje np umieszczać sformułowania "dowód zakupu"
mimo, że w ustawie konsumenckim wyraźnie jest napisane, że
Zgodnie z art. 2 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego na żądanie kupującego sprzedawca wydaje pisemne potwierdzenie zawarcia umowy zawierające oznaczenie sprzedawcy z jego adresem, datę sprzedaży oraz określenie towaru konsumpcyjnego, jego ilość i cenę.
a allegro zakazuje o tym pisać
pomijam już fakt, że ma to robić sprzedawca nie allegro (podobnie z drugiej strony dotyczy to generowanych przez allegro odstąpień od umowy bez wiedzy kupujących)
ale co tam ja pewnie się czepiam
@AGD-SERVICE "kwit z kasy" - spróbuj zamieścić w opisie wyrażenie "paragon fiskalny" i wystawić aukcję.Wcześniej funkcjonował właśnie taki zapis, który bot Allegro skutecznie wyeliminował.
"kontakt telefoniczny" - i to jest przykre, że najszybsza forma kontaktu została przez Allegro wyeliminowana, twierdząc że kontakt poprzez serwis jest szybszy.
"Nie przyjmuję zwrotów od firm" - jeśli już cytujesz, to cytuj całość "Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)"
Nie sprzedaję "szajsu", a jeżeli już taki chciałbym sprzedać, to zaznaczone byłoby to w opisie.
Nie końca w temacie, ale... co usuwają boty z Allegro.
kupiłam, ręczny odkurzacz, chciałam zgodnie z upierdliwością Allegro wystawić mu opinię i nie puścili mi, że "odkurzacz rozdmuchuje kłaki"
Wiecie czemu?
bo ja się w końcu dowiedziałam i tak to Allegro zakończyło moja przygodę z wystawianiem opinii o przedmiotach zakupionych. Konia nie skopię, nóżki mam za krótkie.
Co z Pani odpowiedzi wynika? Dlaczego nie można tego umieścić. O co chodzi??????????
Coraz bardziej strach kupować na tym allegro. Chcesz paragon to Cię co chwilę bombardują fakturami nawet jak nie były zaznaczane. Szukając parametrów trzeba się co chwilę dopytywać sprzedającego co wystawia, bo produktywizacja allegro sprzedaje co innego niż on:) Opinie o produkcie dotyczą wszystkich podobnych i niekoniecznie podobnych produktów (widziałam opinie o hennie w kawie itp) zamiast tych tylko konkretnego sprzedającego. Chociaż byście przy tych opiniach dopisali którego sprzedającego one dotyczą. Ja bym chciała wiedzieć, który wystawiał "starą i zwietrzałą kawę" a tę samą opinię mają wszyscy... Czas wysyłki wróży chyba jakaś tarocistka z tele nie wiadomo. Ja się nawet sprzedających o niego nie czepiam, bo jak jeszcze wystawiałam na allegro to pamiętam jak po ustawieniu 24h pokazywało mi wysyłkę natychmiastową, a po ustawieniu 48h pokazywało wysyłkę po 48h. Nijak 24h nie dało się ustawić. Ale inni klienci pewnie tego nie wiedzą. A miło było by wiedzieć jaką wysyłkę realnie ustawił sprzedający, bo to on wysyła nie allegro. A i jeszcze klient to (wstawcie sobie dowolne brzydkie słowo) wielbłąd, który porównując nieraz przed zakupem kilkanaście ofert tego samego produktu u różnych sprzedawców będzie z miłą chęcią zaglądał we wszystkie zakładki, bo drogiemu allegro przeszkadzają wszystkie istotne informacje w jednym miejscu !!!! Ale cóż allegro o klienta dba, co chwilę zamęcza ankietami w celu poprawienia działania serwisu. W każdej nieodmiennie piszę tylko jedno "przestańcie wreszcie co chwilę wszystko zmieniać, bo nic tu znaleźć nie można znowu!!!!" I znowu zmiana i wszystko poprzestawiane....