Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
przez co najmniej ostatni rok miałam 100% pozytywnych komentarzy, dzisiaj dostałam ocenę "NIE POLECAM" i po jednej gwiazdce za obsługę i produkt. Adnotacja kupującego - źle zabezpieczony produkt.
Dzwoniłam do kupującej, natychmiast się rozłączyła słysząc ze dzwonię w sprawie negatywnej oceny.
Poprosiłam o zmianę oceny - narazie cisza.
Najlepsze jest to że zakup był prawie 3 miesiące temu, kupująca nie kontaktowała się w sprawie rzekomo źle zabezpieczonej przesyłki. Przypuszczam że nawet nie pamięta tego zakupu. Była to jedna rzecz - za 5,90 - która nawet wysłana w zwykłej kopercie nie byłaby narażona na jakieś uszkodzenia, a wysyłam zawsze w kopercie bąbelkowej, wysyłka w dniu zamówienia.
Czy jest szansa na usunięcie bezpodstawnej oceny, krzywdzącej dla Sprzedającego? Co z tego że cały czas idzie się na rękę kupującym, stara się żeby każdy był zadowolony, jak taka jedna ocena może zniszczyć lata budowanego zaufania i coraz większej sprzedaży? Rzecz za 5,90...
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@swiat_inez W sprawie usunięcia komentarza proszę Cię o kontakt tutaj.
@swiat_inez Oceny Allegro nie usunie - zapomnij.
Poza tym - nie ma co się spinać o jeden negatyw nawet jeśli jest niezasadny.. masz dość pozytywnych ocen.
Napisz konkretną i rzeczową odpowiedź na ten negatyw z opisem co miało miejsce - będzie to dobrze wyglądało w oczach kolejnych kupujących 😉
Dostałam odpowiedź od allegro - masz rację.
Dzięki za słowa otuchy! tak zrobię 🙂