Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupil u mnie ramkę na apple watch ale nie napisał jaki chce kolor wiec wyslalem losowo tak jak jest w ogłoszeniu. Klient twierdzi inaczej i wystawił mi negatywną opinię dlatego prosze o jej usunięcie gdyż nie jest z mojej winy.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Stelmach91 Niestety w tej sytuacji nikt nie może być pewien co sobie życzył klient, dlatego komentarz pozostanie😔, no pocieszenie tylko Ci powiem, że pierwszy negatyw ni wlicza się do statystyk😉
Jak nikt nie moze byc pewien. PRZECIEZ widac, ze nie wysylal żadnej wiadomości
Ani prywatnie ani w zamowieniu
@Stelmach91 Zapomniałeś jeszcze o wiadomości SMS, Whatsapp, Messenger, Signal, o wiadomościach wysyłanych gołębiem, składanymi z papieru samolocikami i telegraficznie. Nie trać czasu, bo nic z tym nie zrobisz.
Pominę już w ogóle kwestię wyboru koloru w ofercie...
@Stelmach91 W sprawie usunięcia oceny proszę Cię o kontakt tutaj. Pamiętaj jednak, że w opinię wystawioną przez klienta możemy ingerować tylko w szczególnych przypadkach.
piszesz o tym komentarzu?
"Objednán 2x stříbrný rámeček, ale přišel 2x oranžový. "
pytanie w jakim języku widział ofertę autor w/w wpisu, a w jakim ty ją stworzyłeś?
może ten wpis dotyczy nie złej woli kupującego lub sprzedawcy tylko wad tłumaczenia oferty przez allegro?
kto tworzył tekst oferty w takim języku?
Ja pisałem po polsku a w jakim języku widzial klient to nie wiem. Tak czy siak nie dal znać który model wybiera. Nieraz ktoś spoza polski kupował i potrafił napisac który model itp