anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony zwrot od klienta

maximaelektro
#1 Nowicjusz#

Proszę o informację, wysłaliśmy klientowi lampę, dobrze ją zapakowaliśmy. Dotarła w całości. Klient się rozmyślił i zgłosił zwrot w/w lampy. Do Nas dotarła z uszkodzonym kloszem (karton był nie uszkodzony). Zastanawiam się co w takiej sytuacji zrobić? Jeśli pomniejszę kwotę do zwrotu o uszkodzony klosz, klient wystawi negatywa itp.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

fox_paws
#16 Inspirator#

@maximaelektro To nie pomniejszaj

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@fox_paws krótko i na temat , przez Ciebie muszę se nową kawę zrobić 

mdrogeria_0-1739460465351.png

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@maximaelektro Odebrałeś, kasę musisz oddać do 14 dni, spisać protokół skody masz 7 dni, złożyć reklamację, jak dostaniesz odmowę za złe pakowanie wystąpić z roszczeniem do klienta, jak dostaniesz kasę od przewoźnika sprawa zamknięta 🙂

Chyba że masz pewność że to klient taką spakował to wyceń co przyszło i oddaj resztę 😄

Jak obawiasz się negatywa to po co piszesz, oddaj kasę i wyrzuć lampę do kosza 😄 ( elektrośmieci )

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@maximaelektro wczytaj się w regulaminy allegro - co to jest allegro zwrot i w regulamin przewoźnika - i ustal kto jest nadawcą przesyłki

generalnie albo allegro lub kupujący niech zgłoszą reklamację przewoźnikowi

ty musisz obowiązkowo spisać protokół szkody

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Reklamację należy złożyć do przewoźnika, jak Smart to powinno to zrobić Allegro, Kontaktowałeś się już z kupującym?

oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@maximaelektro W ogóle to jest błędny tok rozumowania, bo nawet jeśli nie pomniejszysz kwoty to zwrotu, i tak możesz dostać negatywa.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów