Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informację, wysłaliśmy klientowi lampę, dobrze ją zapakowaliśmy. Dotarła w całości. Klient się rozmyślił i zgłosił zwrot w/w lampy. Do Nas dotarła z uszkodzonym kloszem (karton był nie uszkodzony). Zastanawiam się co w takiej sytuacji zrobić? Jeśli pomniejszę kwotę do zwrotu o uszkodzony klosz, klient wystawi negatywa itp.
@maximaelektro To nie pomniejszaj
@maximaelektro Odebrałeś, kasę musisz oddać do 14 dni, spisać protokół skody masz 7 dni, złożyć reklamację, jak dostaniesz odmowę za złe pakowanie wystąpić z roszczeniem do klienta, jak dostaniesz kasę od przewoźnika sprawa zamknięta 🙂
Chyba że masz pewność że to klient taką spakował to wyceń co przyszło i oddaj resztę 😄
Jak obawiasz się negatywa to po co piszesz, oddaj kasę i wyrzuć lampę do kosza 😄 ( elektrośmieci )
@maximaelektro wczytaj się w regulaminy allegro - co to jest allegro zwrot i w regulamin przewoźnika - i ustal kto jest nadawcą przesyłki
generalnie albo allegro lub kupujący niech zgłoszą reklamację przewoźnikowi
ty musisz obowiązkowo spisać protokół szkody
Reklamację należy złożyć do przewoźnika, jak Smart to powinno to zrobić Allegro, Kontaktowałeś się już z kupującym?
@maximaelektro W ogóle to jest błędny tok rozumowania, bo nawet jeśli nie pomniejszysz kwoty to zwrotu, i tak możesz dostać negatywa.