Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam poważny problem, dzisiaj otrzymałem zwrot od Klienta wartość zamówienia ok 85 zł, który jest kompletnie nie do przyjęcia, odesłany bez żadnych zabezpieczeń, pieluchy 4 szt, złączone taśmą, w 6 miejscach, na górze etykieta, obdrapane i dziurawe, nawet nie ma szans, żeby towar wystawić jako przecena, co robić proszę o pomoc!!!!
@COCCODRILLO1983 Jeśli towar jest uszkodzony, masz prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o wartość zniszczeń. Najlepiej skontaktuj się z kupującym i poinformuj go o tym. Czy jest możliwe, żeby tego typu uszkodzenia powstały w transporcie?
@aragil Oczywiście, że nie. Stosowanie się do przepisów obowiązującego prawa nigdy nie jest przyczyną blokady konta.
Jednocześnie klient może założyć dyskusję i wystawić komentarz, a nawet wystąpić o rekompensatę, o czym pisze @xyz96
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Właśnie rekompensatą, zgodnie z obowiązującymi przepisami klient może sprawdzić towar przed zwrotem tylko jak w sklepie stacjonarnym, jak to ma do waszej polityki rekompensat przy zwrotach?
"stanowisko Prezesa UOKiK oraz Komisji Europejskiej. Obie instytucje doprecyzowały, że konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym."
@aragil To teraz daj tu przepis, który określa, jak klient może sprawdzić towar w sklepie stacjonarnym. Czyży nie było takiego przepisu? Udowodnij, że w sklepie stacjonarnym klient nie może wypróbować działania wiertarki poprzez wiercenie otworu, albo odkurzacza poprzez zwykłe odkurzanie, bo ja wiem, że w wielu sklepach może.
@xyz96 O przepisach pytaj Prezesa UOKiK oraz Komisja Europejska.
Natomiast zapraszam do naszego sklepu, udowodnię nie będziesz mogła wypróbować działania wiertarki poprzez wiercenie otworu, albo odkurzacza poprzez zwykłe odkurzanie.
@aragil No właśnie. Niczego nie udowodnisz. A do waszego sklepu to nawet nie chce mi się zbliżać po tym, co ty tu wypisujesz. Nawet nie chcę wiedzieć, że taki sklep istnieje. Fuj 🙂
Pewne wystarczy jako dowód ,teraz już wiem dla czego nie chcesz wpaść do naszego sklepu😂
"Klient sieci supermarketów Auchan rozpakował pudełko z żarówką, by sprawdzić jej działanie. Za ten czyn został postawiony przed sądem i usłyszał wyrok."
"Klient supermarketu Auchan chciał kupić żarówkę LED, ale wcześniej postanowił ją sprawdzić. Jak twierdzi, zapytał o taką możliwość jednego z pracowników, który wyraził na to zgodę. Rozpakował on blister z żarówką i podłączył do specjalnego gniazda. Niestety nagrzewała się ona dość mocno, co dyskwalifikowało produkt w oczach klienta. Odłożył towar na regale i chciał wyjść ze sklepu.
Poza kasami został zatrzymany przez ochronę obiektu i usłyszał, że zniszczył opakowanie drogiego produktu, którego w takim stanie nikt już nie kupi. Klient nie poczuwał się do odpowiedzialności i wezwał policjantów, którzy na jego prośbę spisali protokół. Sprawa trafiła do sądu, gdzie wyrokiem tegoż, klient został skazany na zapłatę grzywny, kosztów rozpakowanej żarówki i kilkudziesięciu złotych za koszty rozprawy – 224,4 zł."
https://bezprawnik.pl/wyrok-otwarcie-zniszczenie-pudelka-auchan/
stosowanie się do waszego regulaminu jest jak najbardziej pośrednią przyczyna blokowania konta, kupujacy mogą zakładać dyskusji i nawet nie mając racji allegro stanie po ich stronie i wymusi na sprzedawcy zwrot środków za uszkodzony zwrot.
Jednocześnie...oczym pisze...rekompesatę...
Slychać stronniczość przez bloki.
Nie takie było pytanie @aragil .
Odpowiadanie nie na temat jest tu karalne🤣🤣🤣
Zostałaś przeze mnie ukarana: nie odzywam się przez pięć minut.
tak, to święta prawda
Pani Moderator chyba od niedawna w pomarańczowym składzie.
Drodzy Sprzedawcy wytłumaczę Wam jak wygląda to w realu z uszkodzonym zwrotem.
Otóż przychodzi zwrot a Wy zwracacie 100% wpłaty . Amen.
No chyba że chcecie działać zgodnie z obowiązującym Prawem i regulaminem Allegro.pl i zaczynacie batalie z Klientem że towar dotarł uszkodzony. Pomijają fakt ze Klient może się powołać na Prawo rękojmi, wiec istniej domniemanie uszkodzenia towar do 1 roku od daty zakupu, więc od razu jesteście na straconej pozycji to zawsze może wam otworzyć Dyskusje, oznaczyć jako nierozwiązaną i wystawić negatywny komentarza bo ma przecież do tego prawo.
Przy dużej sprzedaży 1,2 nierozwiązana dyskusją czy negatywna opinia nie wpłynie na waszą sprzedaż, jednak jeżeli dyskusji będzie więcej to allegro zablokuje Wam konto i będzie miało w dalekim poważaniu to że macie rację i napiszę ze trzeba iść do Sądu 🙂
Każdy Sprzedawca co już oddał Allegro kilka mln polskich pln wie że prowadząc sprzedaż na allegro nie ma co liczyć na pomoc Pracownika allegro w tego typu sprawach i przyjmuje zniszczone czy częściowo zużyte zwrotu.
@COCCODRILLO1983 Możesz pomniejszyć zwracaną kwotę w takim stopniu, w jakim towar utracił na wartości. Pamiętaj jednak, że kupujący może się z tym nie zgodzić, może otworzyć Dyskusję i ją zamknąć jako nierozwiązaną, może wystawić negatywny komentarz, może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Czy ją uzyska, zależy od dowodów, od przebiegu Dyskusji itp. Nierozwiązana Dyskusja i wypłata z POK może być dla Ciebie problemem.