Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór! Tu Sylwia [edycja]. W czym mogę pomóc?
Dzień dobry, chciałem zgłosić błędy w ocenie jakości.
Za brak dyskusji mam ocenę Super, a tylko 5/50 punktów. Jeśli Super, to powinienem dostać ponad 50% punktów możliwych do zdobycia.
Drugi błąd jest za wybór przesyłek Allegro. Mam długie przedmioty jak gitary, a Allegro wymaga włączenia paczkomatów. To absurdalne żądanie i punkty zabrane bez sensu.
Już weryfikuję sprawę
Proszę dać mi chwilę
Nieprawidłowo są też przyznawane punkty z ilość sprzedanych przedmiotów. Odwrotnie niż logika wskazuje. Im mniej ktoś sprzedaje, tym jakość wzrasta. Przy masówce jakość maleje, bo brakuje czasu na staranną obsługę.
Brakuje punktów za staż na Allegro. Jak ktoś sprzedaje 20 lat, to jakość będzie lepsza niż po miesiącu obecności na Allegro
W tej sytuacji może Pan dodać kurierskie metody dostawy do ofert. Przykładowo: Allegro Kurier DPD, Allegro Kurier UPS
Nieprawda.
Allegro wymaga co najmniej 2 metody dostawy z odbiorem w punkcie - po jednej z 2 różnych grup. Druga grupa to wyłącznie paczkomaty.
Zatem mając długie przedmioty jestem dyskryminowany. Wymaga się rzeczy niemożliwych do spełnienia
Czy chodzi o spełnianie warunków Allegro Smart!?
Metody dostawy - odbiór w punkcie:0,00%
Chodzi o ocenę jakości sprzedaży
I o wymaganie poprawy, niemożliwe do realizacji.
W tej sytuacji mogą Państwo dodać do ofert metodę dostawy Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
Nieprawda.
Allegro wymaga co najmniej 2 metody dostawy z odbiorem w punkcie - po jednej z 2 różnych grup. Druga grupa to wyłącznie paczkomaty.
Czy ja rozmawiam z robotem?
Proszę czytać ze zrozumieniem.
Jak mam włączyć paczkomaty, skoro skrytki mają 64cm a przedmioty 115 cm?
Tutaj znajdzie Pan listę metod dostaw z odbiorem w punkcie: link
Nie pytam o Allegro Smart, tylko o wymagania w ocenia jakości sprzedaży
Metody dostawy - odbiór w punkcie:0,00%
Po raz trzeci: Allegro wymaga co najmniej 2 metody dostawy z odbiorem w punkcie - po jednej z 2 różnych grup. Druga grupa to wyłącznie paczkomaty.
Zgłoszenie przekazuję do zespołu, który zajmuje się tą tematyką. Proszę pozostać na czacie, zaraz odezwie się inny Doradca, który zapozna się ze sprawą. Nie ma konieczności opisywania sprawy ponownie.
Super. Proszę połączyć z osobą rozumiejącą co napisałem
Łączymy Cię z doradcą, który odpowie na Twoje pytanie. Prosimy o cierpliwość.
Dobry wieczór! Tu Izabela [edycja]. Właśnie zapoznaję się ze sprawą. Proszę o chwilę cierpliwości.
Dobry wieczór. Poprzedni doradca nie rozumiał treści zarzutów, ani błędów popełnionych przez projektantów Allegro.
Nie interesuje mnie Smart, tylko błędy oceny jakości sprzedaży
Tak to prawda wymagamy co najmniej dwóch metod dostawy
Jak mam wepchnąć gitary do paczkomatu?
Może Pan dodać do swojego asortymentu przedmioty, które są mniejsze i zmieszczą się do Paczkomatu
Jaki to ma związek z jakością sprzedaży? Osoby sprzedające małe przedmioty są wyżej oceniane niż osoby sprzedające duże przedmioty. To jawna dyskryminacja!
To jest błąd w projekcie ocen jakości
Łączymy Cię z doradcą, który odpowie na Twoje pytanie. Prosimy o cierpliwość.
Dobry wieczór! Tu Dominika [edycja]. Właśnie zapoznaję się ze sprawą. Proszę o chwilę cierpliwości.
Tu jest potrzebne połączenie z osobą projektującą te absurdy i popełniającą tak grube błędy logiczne i projektowe.
Ocenianie jakości po wielkości przedmiotów? Chore!
Zna Pani kogoś z projektantów systemu? Błędy te były zgłaszane sto razy przez ostanie pół roku i nikt tego nie naprawia. To po co ta rozmowa?
Naszą rozmowę przekazuje do koleżanki z którą wcześniej Pan pisał. Proszę o chwilę.
Dobry wieczór! Tu Izabela [edycja]. Właśnie zapoznaję się ze sprawą. Proszę o chwilę cierpliwości.
od Annasza do Kajfasza, a problem nie rozwiązany.
Proszę o doprecyzowanie w czym tkwi problem
Wymagacie poprawy w kategorii Metody dostawy - odbiór w punkcie. Jedyną możliwością poprawy jest włączenie paczkomatów dla przedmiotów nie mieszczących się w paczkomatach. Nie możecie wymagać rzeczy niemożliwych do realizacji.
Może Pan w swoim asortymencie udostępnić rzeczy mniejsze, które zmieszczą się do Paczkomatu. Niestety innego rozwiązania nie widzę w tej sytuacji
Właśnie na tym polega błąd w projekcie systemu Allegro. Dyskryminacja Sprzedawców z uwagi na długość przedmiotu. Przecież wiemy że długość nie ma znaczenia dla jakości
Przekażę Pana sugestię czy w czymś jeszcze mogę pomóc?
Sugestia nic nie daje. Było zgłaszane, a błąd pozostał.
Tak, może Pani jeszcze pomóc
Chodzi o to co pisałem na początku. Jeżeli zero dyskusji jest oceniane jako "Super", to czemu tylko 5/50 punktów. Kolejny błąd!
Oczywista niezgodność oceny słownej z punktacją
Też do poprawy
Jeżeli błąd był sto razy zgłaszany i nikt nie reaguje, to jak zgłosić błąd skutecznie, żeby został poprawiony?
Może pani wysłać do działu, który nadzoruje pracę tego "odpowiedniego działu", który nie funkcjonuje prawidłowo?
Niestety nie mogę Pana przełączyć.
Jestem załamany i bezsilny 😞
link do Allegro Smart
Są zgłaszane oczywiste błędy, a Allegro nie reaguje
Pani znowu z tym Smart? Serio?
Sprawdzę Pana jakość sprzedaży.
Jeśli chciałby Pan poprawić wyniki musi Pan udostępnić dwie metody w tym artykule jest wszystko wypisane link
W tym paczkomaty, prawda? Ale moje przedmioty nie wejdą w paczkomat!
To jest błąd w zasadach oceny jakości
Pokazałam Panu rozwiązanie dotyczące paczkomatów.
Że dostanę lepszą ocenę sprzedając małe przedmioty zamiast dużych? Co to ma wspólnego z oceną jakości? Na tym polega ten błąd!
Jeśli chodzi o wynik 5/50 to oznacza, ze w ostatnich 30 dniach miał Pan tylko utworzonych 5 dyskusji.
Ale ocena słowna jest Super!
To bardzo dobrze
Dlaczego ktoś wymyślił, że jak Super, to tylko 5/50? To nienormalne!
Powinno być "Bardzo słabo", a nie Super
W ciągu ostatnich dniach miał Pan tylko 5 dyskusji utworzonych
Więc to jest dobry wynik
Jeśli dobry, to czemu 5/50, a nie 40/50?
Błąd projektanta!
Swoją drogą żadnych dyskusji nie miałem
Nie odnotowaliśmy błędów w Pana jakości sprzedaży 🙂
To są oczywiste wady projektowe systemu oceny jakości
Niestety, nie ma błędów w Pana statystykach.
Uważam, że wszystko Panu wyjaśniłam.
W statystykach nie ma błędu. Zgłaszam błędy w logice projektu sytemu.
Nic Pani nie wyjaśniła
Niech to przeczyta projektant systemu
Uważam, że Panu wszystko wyjaśniłam, pozwolę sobie zamknąć czat. życzę spokojnej nocy.
Doradca Izabela [edycja]opuścił czat. Połączenie brutalnie rozłączone
Z szeregowymi odpowiadaczami z Allegro nie podyskutujesz logicznie. Oni działają na zasadzie kopiuj-wklej z szablonów odpowiedzi. Jeszcze weselej jest przy dyskusjach przez formularz, jak ten sam temat trafi do innego konsultanta, a ten wkleja odpowiedź z szablonu bez zapoznania się z poprzednimi wiadomościami w dyskusji.
Jeśli zgłasza się błąd techniczny, to jest on zwykle naprawiany. Natomiast gdy zgłasza się gruby błąd logiczny lub projektowy, to konsultanci działają jak katarynka na zmęczenie zgłaszającego. Kompletnie bezskutecznie. Informacja o takich błędach jest odcinana i nie dociera do osób projektujących system.
Procedura zgłaszania błędów projektowych nie istnieje, co w samo w sobie jest błędem projektowym tego systemu, czego oczywiście też nie da się skutecznie zgłosić, bo napotkamy na taki sam mur konsultantów. Błędne koło.
@nikl Jeśli masz pomysły na usprawnienie systemu oceny jakości sprzedaży, zgłoś nam je na tym forum. Inni sprzedający będą mogli Cię poprzeć. Sugerowanie zmian poprzez Zgłoś swój pomysł to szansa na dotarcie do osób zajmujących się projektowaniem zmian w Serwisie.
Nic to nie daje. To są bardzo poważne błędy projektantów, a nie da się przebić z tymi zgłoszeniami do osób decyzyjnych. To nie są pomysły typu "zróbmy zielone tło". To są zgłoszenia oczywistych i grubych błędów w projekcie Allegro. Nie ma szans, ani mechanizmów, żeby dotrzeć z tym do osób odpowiedzialnych za powstanie takich bubli i absurdów. To jest przypadłość molochów i monopolistów, że odrywają się od rzeczywistości. Projektanci żyją w Matrixie i nie sposób do nich dotrzeć z logiczną argumentacją. Armia konsultantów stanowi ludzki firewall. Lepiej przerzucać sprzedaż na inne serwisy, nie tak zmurszałe jak Allegro.
Żaden ze zgłoszonych błędów nigdy nie został naprawiony. Naprawiacie tylko błędy techniczne. Błędy projektowe są niepodważalne i muszą zostać.
@Pengano to kwestia terminologii. Czasem ktoś Ci mówi "nie rób tego, to błąd", a Ty po prostu się z tym nie zgadzasz i robisz to mimo wszystko - ta osoba może Ci wtedy zarzucić, że nie naprawiasz swoich błędów, ale Ty się z tym zapewne nie zgodzisz.
Ale jeżeli chodzi Ci o wycofanie się z własnych decyzji, bo poniewczasie uznaliśmy je za błąd - to też nam się czasem zdarza. Z pamięci mogę wymienić np. wycofanie się kilka lat temu z likwidacji możliwości wyszukiwania w zakończonych ofertach. Taka możliwość do dzisiaj istnieje. Było ich zapewne jeszcze trochę.
Są liczne błędy bezdyskusyjne. Nie można się nie zgodzić z tym że:
- jeśli wymagamy poprawy, to poprawa musi być realna do realizacji
- Jeśli oceniamy postawę na "Super" (maksymalna ocena słowna), to nie możemy dawać zaledwie 5/50. Do jakby pała w szkole czy ocena 10% oznaczała "Bardzo Dobry".
- jeśli ocena jakości sprzedaży nie ocenia faktycznej jakości, tylko masę rzeczy nie związanych z jakością, to też jest błąd.
- trzeba spełniać podstawowe zasady pisania oprogramowania (Jeśli do zmiany konta wystarczy jedno kliknięcie, to realizacja dziesięcioma kliknięciami jest błędem. Jeśli najczęściej używane funkcje umieszczacie na końcu menu, to także jest błąd i bezdyskusyjny brak profesjonalizmu)
- jeśli w realnym życiu i praktyce handlu nie planuje się urlopu 7 dni wcześniej i nie trwa on minimum 3 dni, to taka implementacja wbrew realiom też jest irytującym błędem
- jeśli ponad połowa powierzchni ekranu jest zawsze pusta, to błąd w projekcie interfejsu
Itd.. bo to można wymieniać i wymieniać. Nie poprawiacie oczywistych błędów utrudniających pracę, czy fałszujących oceny jakości pracy. To demotywuje. To jakby drugi Manager Społeczności zarabiał więcej, bo jest niższy.
"Dlaczego ktoś wymyślił, że jak Super, to tylko 5/50? To nienormalne!
Powinno być "Bardzo słabo", a nie Super
Jeśli dobry, to czemu 5/50, a nie 40/50?
Błąd projektanta!"
Bo na allegro jak jesteś grzeczny i nie masz żadnych dyskusji, to masz 0/50 pkt, a jak jesteś niegrzeczny i masz 100 dyskusji (ale za to rozwiązanych), to masz 50/50 punktów😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@nikl co do zacytowanej przez Ciebie rozmowy, oczywiście nie powinno tak to wyglądać. Inna sprawa, że nie ma chyba dużej korporacji, która tego rodzaju "grube" zgłoszenia potraktowałaby lepiej w swoim głównym kanale kontaktu. To kwestia optymalizacji - pytania zadawane na czacie czy przez formularz są w ogromnej większości (pewnie rzędu 99%) typowe, nie wymagające specjalistycznej wiedzy ani ponadstandardowych działań, na które z łatwością odpowiedzą czatboty lub konsultanci. Twoja sprawa nie jest typowa. Na szczęście mamy Gadane 🙂
Za brak dyskusji mam ocenę Super, a tylko 5/50 punktów. Jeśli Super, to powinienem dostać ponad 50% punktów możliwych do zdobycia.
Zgadza się. Liczba punktów w tym parametrze zależy od liczby zamówień. Zgodzisz się chyba, że łatwiej jest utrzymać stan 0 dyskusji w przypadku 10 zamówień miesięcznie, niż w przypadku 1000 zamówień? Dlatego w pierwszym przypadku przyznajemy 5 punktów, a w drugim - 50 punktów.
Drugi błąd jest za wybór przesyłek Allegro. Mam długie przedmioty jak gitary, a Allegro wymaga włączenia paczkomatów. To absurdalne żądanie i punkty zabrane bez sensu.
To prawda, namawiamy sprzedawców do włączenia określonych metod dostawy - takie po prostu mamy założenia biznesowe. Warto jednak pamiętać o dwóch kwestiach. Po pierwsze, w tym parametrze nie ma punktów ujemnych, są tylko dodatnie (w przypadku spełnienia warunków). Po drugie, sprzedawca gitar nie konkuruje ze sprzedawcami majtek - on konkuruje z innymi sprzedawcami gitar. A żaden z nich nie wyśle gitary do paczkomatu, więc ich sytuacja jest identyczna. Oczywiście każdy z nich może poszerzyć swój asortyment o przedmioty, które się w paczkomacie zmieszczą i tym samym spełnić ten warunek (może nie w 100%, ale przynajmniej zbliżyć się do tej wartości).
Nieprawidłowo są też przyznawane punkty z ilość sprzedanych przedmiotów. Odwrotnie niż logika wskazuje. Im mniej ktoś sprzedaje, tym jakość wzrasta. Przy masówce jakość maleje, bo brakuje czasu na staranną obsługę.
Tego nie rozumiem, mógłbyś przybliżyć co masz na myśli?
Brakuje punktów za staż na Allegro. Jak ktoś sprzedaje 20 lat, to jakość będzie lepsza niż po miesiącu obecności na Allegro
Po ludzku rozumiem - chciałbyś być doceniony jako stały klient. Tyle, że staż sam w sobie nie ma żadnego przełożenia na jakość sprzedaży. Można na Allegro być od miesiąca i obsługiwać klientów lepiej, niż osoba sprzedająca od 10 lat. Oczywiście ze stażem idzie (powinno iść) doświadczenie, ale to już ma przełożenie na pozostałe parametry...
Dodam jeszcze - odnosząc się do tematu wątku - że Zgłoś swój pomysł! to w tej chwili najlepsze miejsce do przekazywania pomysłów zmian w Allegro. Nie dajemy Wam oczywiście gwarancji wprowadzenia każdego z nich w życie - ale macie gwarancję, że każdy pomysł zostanie przejrzany przez osoby (product managerów) zajmujące się daną częścią serwisu, a w przypadku jego odrzucenia, otrzymacie merytoryczne uzasadnienie. Cały proces jest też publiczny, każdy członek społeczności może też komentować pomysły i na nie głosować, dzięki czemu zwolennicy danego rozwiązania mogą się policzyć.
@msniezek To też nie działa. Pomysły z największą ilością głosów jak naprawa urlopów są odrzucane. Przyjmujecie tylko pomysły nie istotne, nie pracochłonne i nie kosztowe. W dodatku często jest tak, że zgłaszane błędy projektowe nie są specjalnie medialne, nie zdobywają wielkiego poparcia, zwłaszcza jeśli są to zgłoszenia Sprzedawców. Liczebnie kupujących jest znacznie więcej, więc ułatwienia dla Sprzedawców nie przechodzą. A przecież to Sprzedawcy opłacają ten system.
Uzasadnienia odrzuceń nie są wcale merytoryczne i świadczą też o kompletnym braku zrozumienia zgłaszanej sprawy. Ktoś potem obala argumenty przedstawione w uzasadnieniu i nic z tego dalej nie wynika. Nie kierujecie się logiką.
Generalnie się zgadzam oprócz jednej kwestii. Moim zadaniem nie ma jednoznacznej korelacji pomiędzy duży staż = lepsza jakość. Obserwowałem to zmieniając miejsca pracy. Starzy pracownicy często są już wypaleni i mają wytarte schematy. Jak zwracałem uwagę, że można to zrobić lepiej, to zawsze słyszałem coś w stylu "zawsze tak robiłem i było dobrze". Działa tu inna zasada: jak ktoś się nauczy robić na od...wal się, to mu tak zostaje. Dlatego też "stary" sprzedawca na allegro wcale nie musi być lepszy od tego energicznego świeżaka. Równie dobrze jednak może być na odwrót.
Słupków nie mam przed oczami, ale wydaje mi się, że generalnie allegro już jest zapchane ilością sprzedających. Wystarczy spojrzeć na ilość ofert, zwielokrotnianych, a więc szansa pojawienia się na początku listy wyników (co już też jest kwestionowane ; były wątki jak wyszukiwarka szuka po cenie-trafności) jest jedna: cena. Tylko ta ostatnia ma swój próg opłacalności całego tego handlowania. Stąd potrzeba przerzucenia prywatnych na lokalnie (aby nie bruździli "prosom"), a z tych którzy zostaną zrobić UBER-PRO zapodając kolejne kategorie ocen i punktów do zdobycia.
Gdyby tylko ocena jakości sprzedaży działała jak panel statystyczno-doradczy, gdzie można podejrzeć jak idzie mi w porównaniu z innymi, to można by powiedzieć, że było by to nawet niezłe narzędzie (chociaż do poprawienia), ale że wszystkie te wyniki mają ostateczną na trafność ... Dlatego cieszę się, że nie muszę się z tym wszystkim użerać, a jedynie o tym poczytać. Chociaż na lokalnym są inne problemy, równie szybko "rozwiązywane" ;]
@cookie000 Masz rację co do stażu. To tylko małe wskazanie na osoby z większym doświadczeniem, bo każdy jednak uczy się trochę na błędach, a świeżak popełnia ich więcej. Także staranność raczej z wiekiem wzrasta. Firmy jednak chwalą się starą datą założenia i tradycjami, zwłaszcza w handlu. Nikt nie reklamuje się hasłem "założyłem sklep tydzień temu, więc mam lepszą jakość, bo starzy się wypalili". Brzmi to dziwnie.
Ale OK, nie upieram się. To była pewna kontra do oceniania jakości po obrotach. W ocenie jakości, aż w trzech kategoriach można zapunktować za to, że sprzedaje się dużo, albo za duże kwoty. Jakie to ma przełożenie na jakość? Absolutnie żadne! Doświadczenie może na plus, ale pośpiech i masówka raczej na minus. No i wpychanie obrotów jeszcze dodatkowo do oceny za brak dyskusji, to już zupełny absurd.
@Pengano prosiłbym, żebyś podawał przykłady na potwierdzenie tez, które wymieniasz. Te Twoim zdaniem "nieistotne" pomysły zostały nam zgłoszone przez użytkowników Allegro (wiele z nich przez sprzedających) - wygląda na to, że dla nich są istotne. Doskonale rozumiem, że każdy swoje własne pomysły uważa za najistotniejsze, tym niemniej trochę niefajnie jest wrzucać wszystkie inne do kategorii "nieistotne".
Ułatwienia dla sprzedających oczywiście przechodzą. Jest ich całe mnóstwo, choćby wyłączanie wyróżnień wraz z końcem opłaconego okresu, nieprzyjmowanie zagranicznych zamówień, jeżeli sprzedający nie ustawił cennika zagranicznego czy wreszcie kluczowa funkcjonalność, która powstała w całości na podstawie sugestii sprzedawców (chociaż jeszcze przed powstaniem Gadane) - zatrzymywanie ofert.
Co do urlopu - pomysłów na zmianę tej funkcji jest bardzo wiele, a część z nich wzajemnie się wyklucza. Tym niemniej jeżeli chodzi Ci o możliwość nieodpowiadania na maile czy dyskusje w czasie tzw. "urlopu", takiej funkcji nie wprowadzimy. Jest to decyzja biznesowa i od dawna jednoznacznie ją komunikujemy. Jedynym czasem, w którym sprzedający może bez konsekwencji ze strony Allegro nie odpowiadać na maile czy dyskusje - są weekendy i święta. Merytoryczne uzasadnienie jest jedno: szybkość obsługi jest (obok jakości i bezpieczeństwa) jednym z kluczowych czynników, na podstawie których kupujący podejmują decyzje zakupowe. Kupujący na Allegro ma mieć pewność szybkiej obsługi przez sprzedawcę (a jeżeli trzeba, również przez Allegro).
@msniezek może się pochwalisz i napiszesz
ile pomysłów z wątku zgłoś swój pomysł zostało zrealizowanych?
bo ja jakoś tego nie widzę
Pomysły to pół biedy. Problem, że oczywistych błędów nie naprawiają. Nie ma nawet jak ich zgłaszać, bo tylko błędy techniczne są rozpatrywane. Błędy logiczne i projektowe zawsze są kwitowane stwierdzeniem, że tak ma być. Co najwyżej wymyślą uciążliwe obejścia zamiast naprawy.
@RED to widać na pierwszej stronie - 140 plus 45 oczekuje na wdrożenie. Czyli 32% wszystkich pomysłów jest lub będzie wdrożonych. A do 19% nie zdążyliśmy jeszcze się ustosunkować. 29% jest odrzuconych.
Jeśli chodzi o te wdrożone pomysły, to tak jakby to powiedzieć ... No nie do końca ;]
Zerknąłem na najnowszy wdrożony pomysł i dotyczy niedziałającej wyszukiwarki. Ola podała podpowiedź, że wystarczy w opisach zaznaczyć i już znajduje. No i zaklepane, że działa i wdrożone :]
Bądźmy poważni: wyszukiwarka _nie działa jak należy_ i ten temat jest wałkowany od ho ho czasu.
Albo inny przypadek (z pamięci) - paczkomaty allegro. Przy okazji zapowiedzi takowych były sugestie jakie skrytki powinien mieć aby był faktycznie lepszy od inpostowych. Padła sugestia o wersje z większymi gabarytami (jak gitara) i malutkimi skrytkami (te inpost ma) na drobnicę. Ja widziałem jeden taki paczkomat na oczy i nie ma ani jednego, ani drugiego. Okay, to jest zupełnie inny kaliber nowego pomysłu. Ponadto ktoś mógłby sobie zażyczyć, aby do paczkomatu weszła szafa dwudrzwiowa ;] Same w sobie paczkomaty to są wielkie szafy, które trzeba by zaprojektować od nowa i wyprodukować (nie wiem czy allegro wzięło gotowce), a nie tylko zmienić oprogramowanie. Tak czy owak pomysł został zaznaczony jako zrealizowany :]
A już nie wspomnę o tym :]
Nie przeglądałem wszystkich, przyznaję, ale sporo tam jest takich duperelków, które wprowadzono w życie, ale w takich poważnych sprawach zazwyczaj allegro jest głuche na głos ludu.
Też to zauważyłem. To jakaś zasłona dymna, że coś jest robione. Istotne rzeczy są olewane i masa pomysłów z dużą ilością głosów odrzucona. Te zaakceptowane zwykle wcale nie są zrealizowane tak jak oczekiwano. Słynna duża zmiana aby wyłączenie wyróżnienia w połowie, nie kradło reszty dni już opłaconych. Zrealizowali, tylko że odpłatnie! Drożej kosztuje ta opcja elastyczna. Taka realizacja to ściema.