Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
podczas wystawiania oferty, który został dopiero wprowadzony do obiegu przez producenta, okazało się, że produkt jeszcze nie występuje w katalogu Allegro. Podczas próby wystawiania produktu wyskakuje komunikat, że w danej kategorii (90041) jest wymóg powiązania powiązania produktu z katalogiem Allegro. To rozumiem. Produkt w katalogu Allegro nie istnieje i wyskakuje komunikat "Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą.". Jak mam ten produkt utworzyć?
Standardowo podczas tworzenia takiej oferty, produkt był po prostu dodawany do katalogu Allegro. W tym przypadku jednak po wyskoczeniu błędu, pozostaje on szkicem.
EAN produktu: 4770608264802
Nazwa produktu: Sheba KITTEN Mix smaków z łososiem i kurczakiem w sosie dla kociąt 40x85g
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W innym produkcie (również nowym) o Eanie 4770608263539 Allegro chce karmę mokrą dla kota powiązać z jakimś etui do telefonu. Ean jest na pewno poprawny i zarejestrowany w bazie GS1. Jednak bez połącznia z etui, który znajduje się w zupełnie innej kategorii, ponownie nie chce przepuścić wystawienia oferty ze stworzeniem nowego produktu.
Jak mogę stworzyć nowy produkt w katalogu??
@wirtualnezoo kolejny gniot który utrudnia pracę, a jak już odwalisz całą robotę, dodasz produkt, opisy, zdjęcia to allegro wystawi ten sam produkt w OSA taniej i podziękuje Ci 😄
@kostas11 jeszcze żeby chociaż pozwolili ten produkt utworzyć... Ale nie. Teraz muszę czekać na łaskę kogoś z obsługi Allegro, bo niewiadomo dlaczego, nowy produkt nie chce się utworzyć...
Dzień dobry @wirtualnezoo! Te problemy wynikają z tego, że osoba, która stworzyła produkt podała te EANy, które są w bazie GS1, więc stworzenie produktu było możliwe. W takiej sytuacji zgłoś proszę błąd w produkcie za pomocą tego formularza, tutaj formularz dla drugiego produktu.
W części "Inne sugestie dotyczące produktu" napisz proszę, że jest to błędny produkt, a EAN jest przypisany do innego produktu. Rozumiem, że UAB "MARS LIETUVA" to producent karmy Sheba?
Po zgłoszeniu błędu w produkcie otrzymasz wiadomość czy zmiany zostały wprowadzone (sugestie zostaną rozpatrzone w ciągu 2 dni roboczych), od razu dam znać, że może pojawić się informacja o odrzuceniu sugestii, natomiast sprawdź wówczas, czy zmiany nie zostały wprowadzone.
Gdyby wystąpiły problemy to daj proszę znać, będę działać, ale najpierw błąd musi być zgłoszony przez dedykowany formularz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Drugi produkt zgłoszony. Jak można rozwiązać problem z pierwszym produktem (pierwsza wiadomość)? Przy próbie wystawienia produktu 4770608264802 system zarówno nie chce stworzyć nowego produktu, jak i nie podpowiada jakiegokolwiek innego. Więc nie można ani zgłosić błędu, ani dodać produktu do katalogu.
Na chwilę obecną połączyliśmy ofertę do produktu innego - podobnego, jednak docelowo wolelibyśmy aby produkt był prawidłowo wpisany w katalogu, jednak system nie daje możliwości stworzenia nowego produktu.
@wirtualnezoo w pierwszym przypadku również należy zgłosić błąd w produkcie - tym pod który podpięty jest nieprawidłowy EAN, tutaj formularz do zgłoszenia błędu w produkcie do którego przypisany jest EAN 4770608264802.