anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Węgier nie otrzymał paczki Allegro Wysyłka z Polski do Węgier-Odbiór w Punkcie Packeta ORLEN Paczka

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

Kupujący z Węgier (Client:134968692) zgłasza w dyskusji że nie dostał paczki. Zamówienie 

2d53fef9-41de-11f0-8970-cd102e83492a . Allegro Wysyłka z Polski do Węgier-Odbiór w Punkcie Packeta ORLEN Paczka. W śledzeniu ostatni status jest: 06 Jun 2025, 14:07 Twoja paczka została odebrana przez kuriera i ruszyła w drogę. 
Proszę  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  o sprawdzenie co jest z tą paczką
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@HMS_Computers_II zweryfikuje to i wrócę z informacją.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator


@gdvorek  napisał(a):

@HMS_Computers_II zweryfikuje to i wrócę z informacją.


Udało się wyjaśnić co się dzieje z tą paczką?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Po co bawisz się w handel zagraniczny? Więcej tego kosztów niż zysku?

oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@az1rael  napisał(a):

Po co bawisz się w handel zagraniczny? Więcej tego kosztów niż zysku?


Już też do tego doszedłem 😉 - Węgry właśnie wyłączam jutro.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@HMS_Computers_II dopytałem odpowiedni zespół - wrócę tu dziś z informacją. Przepraszam, że musisz tyle czekać.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  


@gdvorek  napisał(a):

@HMS_Computers_II dopytałem odpowiedni zespół - wrócę tu dziś z informacją. Przepraszam, że musisz tyle czekać.


Ponawiam pytanie! Status przesyłki dalej się nie zmienił a kupujący z Węgier dopytuje się gdzie ona jest!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HMS_Computers_II Bardzo mi przykro, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@HMS_Computers_II otrzymałem informację, że odpowiedź otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 52885470.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@gdvorek  napisał(a):

@HMS_Computers_II otrzymałem informację, że odpowiedź otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 52885470.


A była ta odpowiedź wysłana na maila wczoraj? Bo nie widzę. Chociaż wczoraj po 15 mieliśmy problemy z serwerem pocztowym. Jeżeli była wczoraj wysłana to proszę o jej ponowną wysyłkę lub tu o odpowiedź.

oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  


@gdvorek  napisał(a):

@HMS_Computers_II otrzymałem informację, że odpowiedź otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 52885470.


Ponawiam kolejny raz..

  1. Nie znalazłem maila z takim zgłoszeniem
  2. Proszę o sprawdzenie co się dzieje z tą paczką
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

cd.. sprawy, bo na maile państwo nie chcą odpowiedzieć: mail z 16.VII a później pięć ponagleń o odpowiedź.
pytam więc tu:

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HMS_Computers_II Twoja reklamacja jest rozpatrywana w zgłoszeniu o numerze 52885470 - nasza ostatnia odpowiedź jest z dnia 1 sierpnia. Klient nie będzie miał już możliwości zgłoszenia zwrotu do zamówienia przez formularz, ponieważ minęło 14 dni od zakupu. O tym w jakich sytuacjach przyznajemy zwrot prowizji, przeczytasz w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@Sa_nova  napisał(a):

@HMS_Computers_II Twoja reklamacja jest rozpatrywana w zgłoszeniu o numerze 52885470 - nasza ostatnia odpowiedź jest z dnia 1 sierpnia. Klient nie będzie miał już możliwości zgłoszenia zwrotu do zamówienia przez formularz, ponieważ minęło 14 dni od zakupu. O tym w jakich sytuacjach przyznajemy zwrot prowizji, przeczytasz w tym artykule


@Sa_nova Nie widzę tam odpowiedzi na naszą sytuację: czyli gdy paczka zaginęła. Dlatego pytałem!

oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@Sa_nova  napisał(a):

@HMS_Computers_II Twoja reklamacja jest rozpatrywana w zgłoszeniu o numerze 52885470 - nasza ostatnia odpowiedź jest z dnia 1 sierpnia. 


Państwa odpowiedź z 1 sierpnia dotyczyła TYLKO jednego pytania, a bez odpowiedzi na drugie, na które w pięciu przypomnieniach próbuję uzyskać odpowiedź!

Zresztą ta Państwa odpowiedź to tylko odwleczenie załatwienia sprawy, cytat: "Moja wiadomość nie zawiera jeszcze decyzji reklamacyjnej w sprawie zaginięcia przesyłki. ...Bardzo proszę o cierpliwość." @Sa_nova

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HMS_Computers_II skonsultowałam Twój przypadek - gdy zwrócisz pieniądze kupującemu, to daj proszę znać tutaj w wątku. Będziemy mogli przyznać rabat transakcyjny (zwrot prowizji). 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@Sa_nova  napisał(a):

@HMS_Computers_II skonsultowałam Twój przypadek - gdy zwrócisz pieniądze kupującemu, to daj proszę znać tutaj w wątku. Będziemy mogli przyznać rabat transakcyjny (zwrot prowizji). 😊


@Sa_nova Zleciliśmy zwrot wpłaty.

Dostaliśmy maila z potwierdzeniem:

"Twoja wpłata na poczet zwrotu dla kupującego Client:134968692 została zlecona. Po jej zaksięgowaniu zlecimy automatycznie zwrot.

Podsumowanie wpłaty

Wpłata z dnia 05 sierpnia 2025, 14:01

Status płatności

Opłacona

Metoda płatności

Przelew Karta płatnicza

Kwota

29 775,00 HUF"

 

Dostaliśmy też już maila:

"

zwróciłeś wpłatę Kupującemu Client:134968692.

Zwrot wpłaty

Pełny zwrot wpłaty za zwracane produkty został wysłany kupującemu Client:134968692.

Operator rozpoczął realizację zwrotu wpłaty. Poinformujemy kupującego, gdy zwrot zostanie zrealizowany."

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HMS_Computers_II dziękuję! Już działam w sprawie zwrotu prowizji do tego zamówienia. 😁

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HMS_Computers_II daję znać, że przyznaliśmy już rabat transakcyjny - będzie on widoczny w zakładce Rozliczenia z Allegro😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator

@Sa_nova  napisał(a):

@HMS_Computers_II daję znać, że przyznaliśmy już rabat transakcyjny - będzie on widoczny w zakładce Rozliczenia z Allegro😊


Zwrot prowizji dostaliśmy=dziękuję.

Została jeszcze sprawa zwrotu środków za zagubioną przesyłkę. Dzisiaj mija 30 dni od złożenia na wasze ręce reklamacji dostawy. Kiedy dostaniemy pieniądze za zagubiony towar? @Sa_nova 

oznacz moderatorów