Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący z Węgier (Client:134968692) zgłasza w dyskusji że nie dostał paczki. Zamówienie
@HMS_Computers_II zweryfikuje to i wrócę z informacją.
@gdvorek napisał(a):
@HMS_Computers_II zweryfikuje to i wrócę z informacją.
Udało się wyjaśnić co się dzieje z tą paczką?
Po co bawisz się w handel zagraniczny? Więcej tego kosztów niż zysku?
@az1rael napisał(a):
Po co bawisz się w handel zagraniczny? Więcej tego kosztów niż zysku?
Już też do tego doszedłem 😉 - Węgry właśnie wyłączam jutro.
@HMS_Computers_II dopytałem odpowiedni zespół - wrócę tu dziś z informacją. Przepraszam, że musisz tyle czekać.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@gdvorek napisał(a):
@HMS_Computers_II dopytałem odpowiedni zespół - wrócę tu dziś z informacją. Przepraszam, że musisz tyle czekać.
Ponawiam pytanie! Status przesyłki dalej się nie zmienił a kupujący z Węgier dopytuje się gdzie ona jest!
@HMS_Computers_II Bardzo mi przykro, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi.
@HMS_Computers_II otrzymałem informację, że odpowiedź otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 52885470.
@gdvorek napisał(a):
@HMS_Computers_II otrzymałem informację, że odpowiedź otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 52885470.
A była ta odpowiedź wysłana na maila wczoraj? Bo nie widzę. Chociaż wczoraj po 15 mieliśmy problemy z serwerem pocztowym. Jeżeli była wczoraj wysłana to proszę o jej ponowną wysyłkę lub tu o odpowiedź.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@gdvorek napisał(a):
@HMS_Computers_II otrzymałem informację, że odpowiedź otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 52885470.
Ponawiam kolejny raz..
cd.. sprawy, bo na maile państwo nie chcą odpowiedzieć: mail z 16.VII a później pięć ponagleń o odpowiedź.
pytam więc tu:
@HMS_Computers_II Twoja reklamacja jest rozpatrywana w zgłoszeniu o numerze 52885470 - nasza ostatnia odpowiedź jest z dnia 1 sierpnia. Klient nie będzie miał już możliwości zgłoszenia zwrotu do zamówienia przez formularz, ponieważ minęło 14 dni od zakupu. O tym w jakich sytuacjach przyznajemy zwrot prowizji, przeczytasz w tym artykule.
@Sa_nova napisał(a):
@HMS_Computers_II Twoja reklamacja jest rozpatrywana w zgłoszeniu o numerze 52885470 - nasza ostatnia odpowiedź jest z dnia 1 sierpnia. Klient nie będzie miał już możliwości zgłoszenia zwrotu do zamówienia przez formularz, ponieważ minęło 14 dni od zakupu. O tym w jakich sytuacjach przyznajemy zwrot prowizji, przeczytasz w tym artykule.
@Sa_nova Nie widzę tam odpowiedzi na naszą sytuację: czyli gdy paczka zaginęła. Dlatego pytałem!
@Sa_nova napisał(a):
@HMS_Computers_II Twoja reklamacja jest rozpatrywana w zgłoszeniu o numerze 52885470 - nasza ostatnia odpowiedź jest z dnia 1 sierpnia.
Państwa odpowiedź z 1 sierpnia dotyczyła TYLKO jednego pytania, a bez odpowiedzi na drugie, na które w pięciu przypomnieniach próbuję uzyskać odpowiedź!
Zresztą ta Państwa odpowiedź to tylko odwleczenie załatwienia sprawy, cytat: "Moja wiadomość nie zawiera jeszcze decyzji reklamacyjnej w sprawie zaginięcia przesyłki. ...Bardzo proszę o cierpliwość." @Sa_nova
@HMS_Computers_II skonsultowałam Twój przypadek - gdy zwrócisz pieniądze kupującemu, to daj proszę znać tutaj w wątku. Będziemy mogli przyznać rabat transakcyjny (zwrot prowizji). 😊
@Sa_nova napisał(a):
@HMS_Computers_II skonsultowałam Twój przypadek - gdy zwrócisz pieniądze kupującemu, to daj proszę znać tutaj w wątku. Będziemy mogli przyznać rabat transakcyjny (zwrot prowizji). 😊
Dostaliśmy maila z potwierdzeniem:
"Twoja wpłata na poczet zwrotu dla kupującego Client:134968692 została zlecona. Po jej zaksięgowaniu zlecimy automatycznie zwrot.
Wpłata z dnia 05 sierpnia 2025, 14:01
|
Status płatności |
Opłacona |
|
Metoda płatności |
Przelew Karta płatnicza |
|
Kwota |
29 775,00 HUF" |
Dostaliśmy też już maila:
"
|
||
|
@HMS_Computers_II dziękuję! Już działam w sprawie zwrotu prowizji do tego zamówienia. 😁
@HMS_Computers_II daję znać, że przyznaliśmy już rabat transakcyjny - będzie on widoczny w zakładce Rozliczenia z Allegro. 😊
@Sa_nova napisał(a):
@HMS_Computers_II daję znać, że przyznaliśmy już rabat transakcyjny - będzie on widoczny w zakładce Rozliczenia z Allegro. 😊
Zwrot prowizji dostaliśmy=dziękuję.
Została jeszcze sprawa zwrotu środków za zagubioną przesyłkę. Dzisiaj mija 30 dni od złożenia na wasze ręce reklamacji dostawy. Kiedy dostaniemy pieniądze za zagubiony towar? @Sa_nova