anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób śledzić status paczki zwrotnej allegro one box ?

mikeza
#21 Demiurg#

Mam taki dylemat. Klient nie odebrał paczki z allegro boxa, została do nas odesłana. W jaki sposób ją śledzić ? Mam tylko nr przesyłki pierwotnej. Minęło kilka dni, paczki nadal nie ma, a klient chce zeby mu ją ponownie wysłać ? liczę na jakieś sugestie @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

mikeza
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  wracam z tematem, czy ktoś mi może wyjaśnić kiedy wróci do nas przesyłka A0001HPAA6. Info o zwrocie pojawiło się 19.08 w systemie, mamy 28.08. Paczki jak nie było tak nie ma. Klient zapłacił za towar, ale nie zdążył odebrać przesyłki z boxu. Co ja mam mu przekazać, że zwrot idzie 10 dni i jeszcze do nas nie dotarł. Kto w to uwierzy ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza Cześć, zgłoszę tę sprawę, wrócę do Ciebie z informacjami 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@ko_alka @_HolaOla_ czy wiadomo coś w sprawie tej zwrotnej przesyłki ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  dalej cisza w sprawie tego zwrotu. Czy ktoś może potraktować poważnie ten problem. Paczka z boxu wraca od 19.08, ja nie mam możliwości jej śledzenia, w związku z tym nie wiem co się z nią dzieje. Klient, który opłacił zamówienie, nie ma towaru, a ja nie mam zwrotnej przesyłki. Tak nie może to wyglądać, wprowadźcie do systemu opcję monitorowania nieodebranych paczek.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza W imieniu całego zespołu bardzo przepraszam Cię za tę sytuację. Zapewniam, że sprawa jest cały czas monitorowana. Przesłałam kolejne zgłoszenie i oczekuję na odpowiedź. Będę Cię informować na bieżąco. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@RED wg Allegro jak najbardziej 🤣

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@kostas11 to taka ciekawostka, ale wygląda, ze jeśli klient ma problem z odebraniem paczki i konsultant allegro pomaga mu zdalnie ją odebrać z boxa, to na śledzeniu taka paczka ma status zwrócona do nadawcy - dobre nie ? Miałem już 2 takie przypadki. Oczywiście są równiez standardowe zwroty - brak odbioru w podanym czasie. Ogólnie konia z rzędem temu, kto ogarnie te statusy na śledzeniu.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów