Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę bardzo, zwracanie należności wymaga poprawy. Więc powiem tak, klientom indywidualnym oddaję od razu. Natomiast zwrot dla firm, które biorą fakturę jest uzależniony od potwierdzenia odbioru faktury korygującej. I tu zaczyna się problem, kupujący firmowi w ogóle tych potwierdzeń nie przesyłają, chociaż to wymaga tylko kopiuj/wklej. Więc drogie Allegro, wymyślcie coś, co sprawi, że termin nie będzie się liczył od dostarczenia paczki zwrotnej, tylko od potwierdzenia odbioru faktury korygującej.
@Waza_ZB Dzięki za zgłoszenie. Konsultuję je z zespołem odpowiedzialnym za tę funkcję. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂
Ja w ogóle nie rozumiem sensu tego parametru w ocenie jakości. Skoro sprzedawca ma na zwrot 7 dni od momentu odebrania zwrotu to punkty powinny spadać po przekroczeniu tego terminu, a nie dlatego ze ktoś nie zrobi zwrotu jak tylko zwrot zmieni status na doręczony. Ja wszystkie zwroty robię w terminie ale nie natychmiast wiec jakość za ten aspekt mam na poziomie 6/30. I argument ze jak szybciej zrobisz zwrot to kupujący do Ciebie wróci do mnie nie przemawia.
Ja zaś nie rozumiem kary punktowej za to że nie mam żadnych zwrotów. Tak samo jak nie rozumiem kary punktowej za nie posiadanie żadnych dyskusji. Nie rozumiem tez kary za sprzedaż podłużnych przedmiotów nie wchodzących w paczkomat. Wielu rzeczy nie można tu objąć rozumem. Więcej punktów jakości Allegro przydziela gdy Sprzedawca ma zwroty i ma dyskusje. Co za pokręcona logika?