anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób klient ubezpiecza przesyłkę zwrotną DPD SMART?

mediasklep_eu
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Proszę o informację, w jaki sposób klient ubezpiecza przesyłkę zwrotną SMART wysyłaną za pośrednictwem DPD - pierwotna przesyłka do klienta była ubezpieczona na pełną kwotę towaru - np telewizor za 1599zł - klient zgłasza zwrot za pośrednictwem SMART, generuje etykietę - jaka jest kwota ubezpieczenia takiej przesyłki?

Mam kilka sytuacji, że DPD rozbiło towar w drodze powrotnej do naszego magazynu, klient nie chce ponosić za to odpowiedzialności - my jako sprzedawca po zgłoszeniu reklamacji do DPD otrzymaliśmy odpowiedzi, że towar nie został ubezpieczony jako wartościowa rzecz i wypłacają nam częściowe odszkodowanie w wysokości 1000zł

Proszę o odpowiedź aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mediasklep_eu standardowa wartość ubezpieczenia to właśnie 1000. Wszystko jest uzależnione od umowy allegro z DPD.

Może moderatorzy 

@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  może coś napiszą 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mediasklep_eu dla przesyłek zwrotnych w ramach Smart! kupujący nie ma możliwości dokupienia dodatkowego ubezpieczenia, natomiast dla przesyłek DPD standardowa kwota ubezpieczenia przesyłek zwrotnych w ramach Smart! to 1000 zł. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mediasklep_eu
#8 Zapaleniec#

Co w przypadku uszkodzenia przesyłki zwrotnej? Allegro pokrywa różnicę między kwotą ubezpieczenia a kwotą sprzedaży w aukcji? Czy klient jest poinformowany, że jego przesyłka SMART! nie jest ubezpieczona na pełną kwotę? Pozdrawiam Damian

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mediasklep_eu każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie, więc w takiej sytuacji kupujący (nadawca przesyłki) powinien skontaktować się z nami (za pomocą formularza). Kupujący odpowiada za poprawne zapakowanie zwracanego towaru i ewentualne uszkodzenia w transporcie (jeśli nadawał na etykiecie w ramach Smart!) powinien zgłosić do nas. 
Kupujący nie jest informowany o wartości ubezpieczenia podczas generowania etykiety zwrotnej. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów