anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób pomóc klientowi, który wpłacił kasę do allegro i ona przepadła ?

mikeza
#20 Guru#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  obiecałem pomoc klientowi w takim problemie jak w temacie. Co mogę zrobić w tej kwestii ? Jego zakup został anulowany jako nieopłacony w terminie, ale klient puścił przelew tradycyjny, podesłał mi dowód przelewu, i prosi mnie o pomoc, bo chyba sam nie potrafi skontaktować się z allegro. Czy ktoś z moderatorów może w tej sprawie zadziałać.

nr zamówienia: a5804fd0-436d-11ee-81fb-e1d709350edf

nr płatności: ca37b9ec-436d-11ee-a477-27cf7283f2ad

w wiadomości prywatnej mogę podesłać zdjęcie dowodu z przelewu ze wszystkimi danymi.

 

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza podeślij nam potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl oraz dodaj link do tego wątku. Postaramy się  jakoś pomóc 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza dzięki dostałam Twojego maila, ale potrzebujemy dowodu, że ten przelew rzeczywiście został zrealizowany na poczcie, więc ten druk musi być podpisany i podstemplowany. Sam blankiet niestety nie wystarczy, bo nie jest to potwierdzenie realizacji przelewu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

ok, wrócę z tematem jak klient podeśle mi taki dokument z podpisem itd.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

podesłałem własnie maila z dowodem wpłaty od klienta.

Zaczynam podejrzewać w czym jest problem, zakup miał miejsce 25.08, a datownik na wpłacie to dopiero 08.09, czyli przelew dotarł zapewne po ponad 2 tygodniach od zakupu, w momencie kiedy transakcja została już z automatu anulowana. Zakładam, że to może być powodem tego, że wpłata gdzieś utknęła.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza Przekazałam potwierdzenie przelewu do sprawdzenia. Kiedy dowiemy się co się stało z wpłatą, damy Ci znać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy może coś wiadomo w tej sprawie. Mnie się nie spieszy, ale klient niestety niecierpliwy, a w sumie to i tak robię mu przysługę, że szukam tej kasy w jego imieniu 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza jeszcze nie dostaliśmy odpowiedzi, damy znać, gdy tylko otrzymamy informacje w tej sprawie! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  powracam z tematem, bo mija 2 tygodnie i nadal nic nie wiadomo.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza przepraszam Cię najmocniej, otrzymaliśmy odpowiedź, że płatność nieprzeszła i została przekazana do zwrotu, ale utknęła na niepełnych danych, ponieważ przelew został wykonany w placówce. W tej sytuacji jeśli kupujący nie otrzymał wiadomości  e-mail od PayU (a powinien, bo w takim przypadku operator kontaktuje się z kupującym z prośbą o przekazanie danych do zwrotu) Kupujący powinien się z nami skontaktować za pomocą tego formularza i podać dane do zwrotu, przekażemy je operatorowi płatności.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@mikeza Prawdopodobnie zrobił jakiś błąd w przelewie i pieniądze wróciły na pocztę, Pewnie przegapił też meila o tym, że płatność nie przeszła

oznacz moderatorów