Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ obiecałem pomoc klientowi w takim problemie jak w temacie. Co mogę zrobić w tej kwestii ? Jego zakup został anulowany jako nieopłacony w terminie, ale klient puścił przelew tradycyjny, podesłał mi dowód przelewu, i prosi mnie o pomoc, bo chyba sam nie potrafi skontaktować się z allegro. Czy ktoś z moderatorów może w tej sprawie zadziałać.
nr zamówienia: a5804fd0-436d-11ee-81fb-e1d709350edf
nr płatności: ca37b9ec-436d-11ee-a477-27cf7283f2ad
w wiadomości prywatnej mogę podesłać zdjęcie dowodu z przelewu ze wszystkimi danymi.
@mikeza podeślij nam potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl oraz dodaj link do tego wątku. Postaramy się jakoś pomóc 🙂
@mikeza dzięki dostałam Twojego maila, ale potrzebujemy dowodu, że ten przelew rzeczywiście został zrealizowany na poczcie, więc ten druk musi być podpisany i podstemplowany. Sam blankiet niestety nie wystarczy, bo nie jest to potwierdzenie realizacji przelewu.
ok, wrócę z tematem jak klient podeśle mi taki dokument z podpisem itd.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
podesłałem własnie maila z dowodem wpłaty od klienta.
Zaczynam podejrzewać w czym jest problem, zakup miał miejsce 25.08, a datownik na wpłacie to dopiero 08.09, czyli przelew dotarł zapewne po ponad 2 tygodniach od zakupu, w momencie kiedy transakcja została już z automatu anulowana. Zakładam, że to może być powodem tego, że wpłata gdzieś utknęła.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy może coś wiadomo w tej sprawie. Mnie się nie spieszy, ale klient niestety niecierpliwy, a w sumie to i tak robię mu przysługę, że szukam tej kasy w jego imieniu 🙂
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ powracam z tematem, bo mija 2 tygodnie i nadal nic nie wiadomo.
@mikeza przepraszam Cię najmocniej, otrzymaliśmy odpowiedź, że płatność nieprzeszła i została przekazana do zwrotu, ale utknęła na niepełnych danych, ponieważ przelew został wykonany w placówce. W tej sytuacji jeśli kupujący nie otrzymał wiadomości e-mail od PayU (a powinien, bo w takim przypadku operator kontaktuje się z kupującym z prośbą o przekazanie danych do zwrotu) Kupujący powinien się z nami skontaktować za pomocą tego formularza i podać dane do zwrotu, przekażemy je operatorowi płatności.
@mikeza Prawdopodobnie zrobił jakiś błąd w przelewie i pieniądze wróciły na pocztę, Pewnie przegapił też meila o tym, że płatność nie przeszła