Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@lukasz288306 daj przykład bo nikt Ci nie będzie wypisywał setek przykładów 😄 Widzę że piszesz w dziale zaawansowani sprzedawcy więc pewnie jesteś firmą, zacznij o poczytania UK tam masz wszystko co do zwrotów i reklamacji !!!
Klient zgłosił zwrot towaru . Towar wystawiony jako po zwrocie
@lukasz288306 no i odpowiedź masz w UK
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia towaru.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów
@lukasz288306 Jeśli jesteś przedsiębiorcą to przy odstąpieniu od umowy zwracasz koszt towaru + koszt najtańszej wysyłki dostępnej w ofercie (nie liczy się 0 zł w SMART)
No a jeśli kupujący nie jest konsumentem to co ze zwrotem kosztów przesyłki?
Co np. ze zwrotem kwoty zamówienia - całość czy potrącenie kosztów w tym np. dopłaty do Smart!?
@atechnik_sklep jak prywatnie udostępniasz smarta i godzisz się na darmowy zwrot to co chcesz potrącać ? prowizje, dopłaty smart to Twoje koszty a nie kupującego 🙂
Nie widzę, żeby autor pisał o tym, że jest prywatnym sprzedawcą. Nie widzę też by pisał o tym, że sprzedał konsumentowi.
@lukasz288306 jeśli jesteś przedsiębiorcą , a KONSUMENT opłacił koszt przesyłki , odstąpił od umowy i towar odesłał bezwzględnie zwracasz koszt nadania w najniższym wymiarze jaki miał możliwość wybrać podczas zawierania transakcji .