anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jakim celu są punkty 11.5 i 11.6 regulaminu skoro Allegro je ignoruje?

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud @nat_not @msniezek  chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?

Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.

Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.

Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.

Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "

Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu.

Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny.

 

 

 

 

 

Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.

Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.

No i co Wy na to?

Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.

Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.

oznacz moderatorów
196 ODPOWIEDZI 196

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Ale na stronę Ministerstwa Człowieku to ci się już nie chce wejść .Tam jest 18 art nie tylko 32 ale dla ciebie oczywiści jest wygodny 32 bo nie jesteś sprzedawcą  i nie sprzedajesz na Allegro tylko kupujesz . Załóż firmę zacznij sprzedawać zobaczysz jaki to  chleb i co wyprawiają kupujący a potem będziemy polemizować

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter No i co? Jest w ustawie zapis "niezwłocznie"? Napisz, że nie ma, że to wymysł Allegro, że to był cytat z Pomocy Allegro 😄

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Nie będę  nawet tego komentował

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@kompcenter  Tak będzie najlepiej 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 @kompcenter @xyz96 

Bry!, cytat :

Sądy stoją na stanowisku, że „niezwłocznie” nie oznacza „natychmiast”. Nie oznacza też automatycznie terminu 14-dniowego. Ma to być termin realny, możliwie najszybszy.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie Tak, ale dla kupującego niezwłocznie oznacza natychmiast

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pinsplash dokładnie tak.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni, czyli sprzedający ma prawo oddać 14 dnia i podejrzewam, że żaden sąd nic złego mu za to nie zrobi (sąd, który kieruje się logiką, w przeciwieństwie do ciebie*).
Bo wg ciebie, to kupujący może sobie 14 dnia odstąpić od umowy - bo ma takie prawo, następnie dopiero po 14 dniach odesłać przedmiot (czyli w praktyce używać go sobie za darmo niemalże miesiąc) - bo ma takie prawo, ale sprzedający ma mu w zębach oddać pieniądze niezwłocznie (czyli w czasie 5 sekund po odebraniu przesyłki).

*Wczoraj w tym wątku napisałaś takie "piękne" zdanie (które aż chyba sobie wrzucę w sygnaturę, gdyż jest kwintesencją twojej osoby tutaj) - "Korzystając z Allegro akceptujemy regulamin, czyli zasady, a nie żadne logiki." - nic dodać, nic ująć😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere w jednym się mylisz😉

ale sprzedający ma mu w zębach oddać pieniądze niezwłocznie (czyli w czasie 5 sekund po odebraniu przesyłki).

powinno być : w ciągu 5 sekund od pomyślenia o zwrocie🧐

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie dyskutuje się z trollami, ale w tym przypadku odpowiem.

Tak, kupujący ma 14 dni na wysłanie oświadczenia i kolejne 14 dni na odesłanie towaru, więc może mieć rzecz w posiadaniu 28 dni - to wprost wynika z przepisów, a pan sprzedawca ma oddać wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, najpóźniej w czasie 14 dni - to też wprost wynika z przepisów i nie oznacza to, że zawsze ma na to czas 14 dni. Gdyby tak było, nie byłoby w ustawie pojęcia niezwłocznie. Może się jednak wstrzymać do chwili otrzymania zwracanego towaru lub otrzymania potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi szybciej. Tu nic nie jest według mnie, jak kłamie troll, tylko wszystko zgodnie z ustawą. Co zrobi sąd, troll wie, ja nie wiem. Czy sąd kieruje się logiką, troll wie, ja nie wiem, nie wypowiadam się za sądy.  Ja nie piszę o zębach i pięciu sekundach, troll mi to wmawia.

Poza tym jeden Super Sprzedawca kompromitował się tu dziś od rana twierdząc, że w ustawie nie ma pojęcia „niezwłocznie”, ale poległ. Ten Super Sprzedawca we wszystkich ofertach narusza regulamin Allegro ze względu na wiele zapisów niezgodnych z prawem.

 

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Nie wyzywaj człowieku ludzi od trolli, jeśli nie potrafisz odpowiadać na temat z kulturą słowa i bez obrażania to nie wypowiadaj się wo gule. Rozumiesz co to jest kultura słowa i dobre obyczaje

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter Nie wo gule, tylko w ogóle 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Jak się nie ma argumentów, to się czepia błędów😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Poprawnie jest (w ogóle). chciałem tyko sprawdzić czy odniesiesz się do wypowiedzi czy gramatyki . Oczywiście nie pomyliłem się do wypowiedzi się nie odniosłeś a gramatycznie jak widać też słabo

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

I znowu kompromitacja. Na jaką stronę mam wejść, aby sprawdzić poprawność? 

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Kompromitacja to powinieneś mieć człowieku na Imię , nie ośmieszaj się tymi pustymi sloganami , ta krowa co dużo ryczy mało mleka daje . Mocny jesteś tylko w gębie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kompcenter Może 'pani".

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter 

 Warunkami koniecznymi do uzyskania zwrotu jest: 1. Pełnowartościowy towar wolny od uszkodzeń wynikających z użytkowania przez nabywcę 2. Wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu (paragon, przy zakupach na Fakturę VAT jest wyłączona rękojmia) 3. Odesłanie towaru w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

To są zapisy niezgodne z prawem i regulaminem. Zwrócić można także niepełnowartościowy towar z uszkodzeniami wynikającymi z użytkowania przez nabywcę. Paragonu wymagać nie można, a odesłać towar można w ciągu 28 dni od jego otrzymania. W ciągu 14 dni wysyłamy oświadczenie i w ciągu kolejnych 14 towar. Poza tym na przedmioty nowe rękojmi wynosi 2 lata , a nie jeden rok. 

Tego też nie wiesz, czy będziesz się nadal kompromitował i twierdził, że nie naruszasz regulaminu?

 

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

W pierwszej kolejności proszę naucz się rozumieć tekst czytany , bo przeczytać a zrozumieć co się przeczytało to dwie różne sprawy.Kompletnie nie rozumiesz co czytasz jak 70% ludzi w Polsce. Po pierwsze na fakturę VAT rękojmia jest całkowicie wyłączona, następnie to sprzedawca udziela rękojmi i oznacza termin nie mylić z producentem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania (wyjątek dotyczy nieruchomości, w przypadku których okres odpowiedzialności to 5 lat).

Terminu tego nie można skrócić, z wyjątkiem towarów używanych, przy których sprzedawca może ograniczyć okres swojej odpowiedzialności maksymalnie do roku. O skróceniu terminu konsument powinien zostać poinformowany przed zawarciem umowy

oznacz moderatorów