Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pierwszy raz mam taki problem, dlatego pomyślałam że poradzę się Was, może ktoś miał już taki problem i jak go rozwiązać.
Klientka kupiła produkt 20.12, ja wysłałam pocztex 21.12, status w systemie jest że 23.12 odebrała. Przedwczoraj po półtora miesiącu założyła mi dyskusję, że ona tego nie ma i nic nie otrzymała. Prosiłam żeby przeszukała, spytała domowników, ale mówi że nie ma.
Czy ja powinnam jej w takiej sytuacji jeszcze raz wysłać towar na mój koszt ponownie? ktoś miał taki problem? z góry dziękuję
@Ziolko39
to oznacza. że kupująca coś kręci
To wcale nie oznacza j.w. (chociaż oczywiście wykluczyć nie można).
Kupująca może nie być świadoma i np. przypuszczać, że powinna (lub ktoś z domowników) coś komuś pokwitować.
@A3dam Tak na logikę. Jak można przez półtora m-ca nie zauwazyc, ze nie doręczono przesyłki. Rozumiem, że akurat wypadały święta, ale brak przesyłki mozna nie zauażyć przez 5-7 dni, a nie obudzić sie po 45 dniach. Dlatego twierdzę, że coś tu jest nie tak. A ztymi pokwitowaniami to żaden kurier czy poczta nie wymaga w tej chwili pokwitowań (już chyba od 2 lat) ze względu na Covid. Tylko listy polecone lub paczki gdzie ktoś sobie zażyczył tzw. "zwrotkę" lub z Sądu, US, ZUS (też nie zawsze), Policji.
@Ziolko39
Jak można przez półtora m-ca nie zauwazyc, ze nie doręczono przesyłki.
Przypuszczam, że podobnie jak: można nie zauważyć składając zamówienie na Allegro, że przesyłka będzie wysyłana z Chin (albo z Polski za 3 tygodnie), a jej przewidywany termin doręczenia jest np. za miesiąc (a nie jutro) ?
Jestem w stanie sobie wyobrazić, że niektórzy kupujący zamawiając usługę (bądź co bądź) kurierską nawet niemal po 2 latach mogą czuć się zaskoczeni gdy przesyłka jest pozostawiona w skrzynce pocztowej (albo na półce na buty w sieni) a nie "do rąk własnych".
W mojej opinii (co podkreśliłem) nie wykluczam - ale daleki byłbym od 'twierdzenia'.
Dziękuje wszystkim za pomoc, będę reklamować przesyłkę w Poczcie Polskiej.
@Sluchonline Tak jak Ci pisali wcześniej, to nie reklamacja tylko interwencja.