Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Czy do wykluczenia zamówienia ze statystyk potrzebne jest wygenerowanie etykiety? Napisałam o wykluczenie zamówienia ze statystyk w jakości sprzedaży, ale odpisano mi, że musi byś etykieta wygenerowana. Dlaczego? W innych przypadkach, gdzie nie miałam utworzonej etykiety można było uwzględnić wykluczenie.
@okszka podaj proszę numer zgłoszenia, w którym są szczegóły tej sprawy.
092b9eb0-7921-11ef-b28e-2f98dbccc264 a sprawa dotycząca tego wykluczenia ma numer 45001912
@okszka zamówienie zostało wykluczone z jakości sprzedaży.
Tutaj Doradca niepotrzebnie poinformował o tej etykiecie, może mu umknęło, że kupujący nie podał danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Na przyszłość, jeśli w takich przypadkach prześlesz zrzuty próby kontaktu, czy poinformujesz, że nie masz potrzebnych informacji, to wykluczymy zamówienie niezależnie od tego czy wygenerujesz etykietę, czy nie.