Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Od 2 tygodni próbujemy weryfikować konto bankowe, dokonano przelewu w wysokości 1 zł tak jak było wymagane. Po 5 dniach nadal wisi komunikat o sprawdzeniu danych. Nie możemy wypłacić żadnych środków z konta a są one dosyć duże, proszę o przyspieszenie działań w tym temacie. I proszę o jakiekolwiek odpowiedzi w tej sprawie. Nie jednokrotnie były podjęte próby kontaktu z konsultantami, jak i wysyłane e-maile. Proszę o pilną odpowiedz w tej sprawie. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@budshop24 otrzymałeś od nas informacje w sprawie 49680578, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
Witam prosze o ponowny kontakt telefoniczny pod nr.tel [edycja]po godzinie 16 w dni robocze niestety nie odbieramy telefony [edycja]
@budshop24 jeśli chcesz zamówić rozmowę telefoniczną zrobisz to za pomocą formularza (Doradca zadzwoni w okolicach wybranej przez Ciebie godziny, na numer telefonu podany w ustawieniach konta). Ja nie mam możliwości zamówienia dla Ciebie rozmowy, ani tym bardziej zadzwonienia.