Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wszystko było ok, produkty z jednej kategorii i nagle jest problem, ani rozłączyć się nie da obecnie ani dołączyć innych
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ proszę o pomoc nadal nie mogę rozłączyć ofert np 15336434251
U mnie dokładnie to samo. Od wczoraj nic nie mogę zrobić
Ten sam problem. Od wczoraj zero możliwości edytowania ofert wielowariantowych. 🙄
Jestem nowym sprzedawcą transgranicznym sprzedającym produkty medyczne.Połączyłem warianty zgodnie z działaniem platformy, ale backend pokazał, że połączenie się powiodło, natomiast frontend nigdy tego nie pokazał. Próbowałem skontaktować się z obsługą klienta Allegro, otwierając sprawę w backendie, ale rzadko odpowiadali.Wysłałem do obsługi klienta 7-8 e-maili dotyczących różnych pytań i otrzymałem tylko jedną odpowiedź.
Chcę wiedzieć, dlaczego fuzja się nie powiodła, czy to dlatego, że sprzedaję produkty medyczne?
Dziękuję innym sprzedawcom za pomoc. Dzięki
Witam,
proszę o informację, czy to dzieje się tylko u nas - warianty od jakiegoś czasu szwankują, kody EAN zmieniają się np. jeden kod do wszystkich wariantów, później nie można tego zmienić.
Nie można też edytować oferty wielowariantowej.
@lewgorzkowski Dodaj proszę zrzuty ekranu poszczególnych kroków. Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Dzięki temu będę mogła przekazać zgłoszenie do Działu Technicznego.
@unik_sklep Jak już wspomniałam wyżej, potrzebuję zrzutów przedstawiających poszczególne kroki. Muszę obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
nie grajcie na czas, jest podany problem nr ofert i to wystarczy, już tam sobie chłopaki poradzą w technicznym
@lewgorzkowski Gdybym nie potrzebowała tych informacji, to bym o nie nie prosiła. 🙂
Przecież podałam zrzuty wszystkiego. To mam jeszcze opisać? No proszę Was.... przecież zaczyna być to śmieszne.
Wchodze w wielowariantowość i od wczoraj pokazuje mi, że nieby aukcje są połączone- jak były rozłączone. Jak klikam rozłącz to wyskakuje komunikat "usunięcie oferty wielowariantowej nie powiodło się. Spróbuj ponownie". Jak klikam przy tym połączeniu edytuj - to komunikat jest taki: "nie udało się pobrać danych oferty wielowariantowej". Ponadto od wczoraj jest znaczny spadek sprzedaży, więc pewnie ma to jakieś połączenie - ale Wy zaraz kategorycznie temu zaprzeczycie.
Ponownie wrzucam zrzuty ekranu z wykonywanych czynności. Dokładniej się ju nie da. Chba, ze filmik Wam nagrać?
@zlota_polana Napisałam już wyżej, że zajmujemy się sprawą. Poinformuję was, gdy problem zostanie rozwiązany. 🙂
U mnie to samo, dodatkowo wczoraj stworzyłem nową wielowariantowość i teoretycznie ona istnieje, bo oferty są powiązane, natomiast w narzędziu wielowariantowości jej nie widać.
@valdoro_pl @lewgorzkowski @sklep-dekoracje @unik_sklep Już pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności narzędzia do wielowariantów ofertowych.
Czyli będzie powrót do wielowariantowości ofertowej? Nie będzie już tego niewypału jakim jest wielowariantowość produktowa?
@dlook Wielowariantowość produktowa zostanie. Mówię o wielowariantach ofertowych tam, gdzie są jeszcze one dostępne.
u mnie już ok, dzięki;]
@lewgorzkowski Dzięki za info! Pozostałych również prosiłabym o ponowne sprawdzenie, po ówczesnym wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki. 🙂
U mnie nie działa. Przykład - 13378313498, po kliknięciu w rozmiar XL pozostałe znikają