Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Od dłuższego czasu mam oferty wielowariantowe odzieży dziecięcej na Allegro i do tej pory nie było problemów
Jednak zauważyłem, że mimo iż połączone mam manualnie wszystkie rozmiary w jedną ofertę wielowariantową to nie zawsze pokazuje, że wszystkie rozmiary są dostępne.
W przypadku otwarcia oferty w rozmiarze 158 - widoczne są wszystkie inne warianty rozmiarowe jednak gdy otworzymy np rozmiar 104 to brak jest niektórych rozmiarów. ( widać to na zdjęciach poniżej ) - Allegro automatycznie nieprawidłowo łączy te oferty ?
Dodatkowo oferty są połączone w inny sposób ( raz połączonych jest 48 ofert a raz 72 ) .
Dzieje się tak na wszystkich moich aukcjach i ofertach wielowariantowych
W jaki sposób to zmieniać? Jak ustawić odpowiednie połączenie ofert ?
Proszę o pomoc
Link do oferty :
https://allegro.pl/oferta/spodnie-dresowe-dresy-rozne-wzory-duzy-wybor-158-13113115214
https://allegro.pl/oferta/spodnie-dresowe-dresy-rozne-wzory-duzy-wybor-104-13113111248
Nie da się tego zmienić. Wymyślili sobie, że będa się wyświetlać warianty produktów z katalogu, a nie warianty ofert sprzedającego. Dla katalogu Twoje oferty nie są wariantami jednego produktu, ale różnych.
Ale dlaczego w takim razie nie wszystkie warianty produktów są wyświetlane ( nie wszystkie rozmiary ). Jak to zmienić ?
@tanie-spodnie poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
@tanie-spodnie sprawdź proszę ponownie swoje oferty, bo wszystko działa już prawidłowo. Gdybyś zauważył, że w którejś ofercie brakuje jakiegoś rozmiaru daj proszę znać, sprawdzimy to.
@_HolaOla_ Dziękuję, wszystko sprawdziłem i wygląda, że działa prawidłowo.
Dzięki za pomoc i reakcję
Pozdrawiam
@tanie-spodnie cieszę się i polecamy się na przyszłość 🙂
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry . U mnie podobnie problem z ofertami z wielowariantowymi . Klienci dzwonią ponieważ nie mogą skompletować zamówienia z zamówionymi tonerami . W ofercie jest pomieszane z poplątanym . Problem dotyczy głównie tonerów do drukarek kolorowych . w zakładkach poszczególnych kolorów pojawiają się produkty z całkiem innym modelem drukarki . Niektóre oferty rozłączyliśmy ale i tak problem pozostaje nic w ofercie się nie zmienia.
Proszę o pomoc i rozwiązanie problemu .
Podaję przykładowe oferty :
https://allegro.pl/oferta/toner-do-hp-color-m377-m452-m477-cf412a-premium-10700597898
@erni1_1 problem polega na tym, że oferty nie są poprawnie połączone z katalogiem produktów. Czy zgłaszałeś błąd w produkcie za pomocą formularza?
nie nie zgłaszałem . W jaki sposób mogę zgłosić błąd dotyczący nazwy produktu ?
Przypuszczam że tam jest problem - nazwa jest zbyt ogólnikowa np.
Toner Quantec do HP czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP żółty (yellow)
Toner Quantec do HP czarny (black)
Toner Quantec do HP cyan (niebieski)
co powoduje połączenie wielu modeli drukarek i tonerów w jeden wariant.
Nam chodzi o to aby klient po wybraniu np drukarki hp cp1215 miał do dyspozycji wybór tonerów różnych kolorów do tego konkretnego modelu.
@erni1_1 widzę, że tutaj mamy do czynienia z automatycznym generowaniem nazwy produktu w katalogu.
Wiec za pomocą formularza możesz np. zgłosić usunięcie zdjęć jeśli wprowadzają w błąd, natomiast jeśli według Ciebie to nazwa stanowi problem to opisz go dla mnie i napisz proszę, czy dodanie kodu producenta do nazwy produktu rozwiązałby problem?
Błąd w produkcie dla poszczególnych ofert możesz zgłosić za pomocą formularza.
Tutaj dla oferty 9439813562
Tutaj dla oferty 9948919933
Tutaj dla oferty 10700597898
Tutaj dla oferty 9163225771
kod producenta w każdym produkcie jest dodany i jest inny . Są one także zgodne z katalogiem producenta . Wydaje mi się że nazwa produktu która jest z automatu łączy błędnie produkty wielu drukarek w jeden wariant .
Np Toner Quantec do HP czerwony (magenta) - łączy tonery czerwone wielu modeli drukarek hp które są inne i mają inne tonery co powoduje że klienci błędnie dobierają produkt do swojej drukarki .
Wydaje mi się że w w samej nazwie produktu powinno być np.
Toner Quantec do HP cb543a czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP cf543a czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP ce413a czerwony (magenta)
co dotyczy różnych tonerów
albo modeli drukarki np.
Toner Quantec do HP cp1215 czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP m254 czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP m475 czerwony (magenta)
@erni1_1 ok, dziękuję za odpowiedź, napisz proszę co to za parametry (te pogrubione):
Toner Quantec do HP cb543a czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP cf543a czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP ce413a czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP cp1215 czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP m254 czerwony (magenta)
Toner Quantec do HP m475 czerwony (magenta)
Nie widzę ich w parametrach produktu ani oferty.
Tutaj podany kod numer tonera :
Toner Quantec do HP cb543a czerwony (magenta)
https://allegro.pl/oferta/toner-do-hp-color-laserjet-cp1215-cm1312mfp-125a-9948756285
Toner Quantec do HP cf543a czerwony (magenta)
https://allegro.pl/oferta/toner-do-hp-cf403x-laserjet-pro-m252n-m277dw-201x-10939555306
Toner Quantec do HP ce413a czerwony (magenta)
https://allegro.pl/oferta/toner-do-hp-color-m377-m452-m477-cf413a-premium-10700591761
Proszę zwrócić uwagę że to są trzy różne tonery do całkiem różnych drukarek , a jednak "Nazwa produktu" **Toner Quantec do HP czerwony (magenta)** jest taka sama . Możliwe że ten błąd żle łączy te oferty wariantowe
@erni1_1 rozumiem, ale te numery są podane tylko w opisie ofert, a nie w parametrach, a przy tworzeniu reguły nazwy czy obowiązkowości parametrów, działamy tylko na parametrach podanych w ofercie, więc aby te numery były znaczące konieczne będzie podanie tych parametrów w odpowiedniej sekcji.
Parametry w ofertach wszystkie są prawidłowe. Problem prawdopodobnie leży po Państwa stronie ponieważ dotyczy wyłącznie tonerów producenta Quantec. Porównywałem oferty u innych sprzedających którzy także sprzedają ten produkt i jest ten sam bałagan. Bardzo prosimy o usunięcie tego problemu . Znacznie nam to wpływa na komfort pracy i sprzedaż.
@erni1_1 konsultuję to z odpowiednim zespołem, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
dziwne jest jeszcze to , że dziś wyłączyłem wszystkie oferty wielowariantowościowe , ale pomimo tego w ofercie aukcji nadal widnieją produkty wielowariantowe.
@erni1_1 W dalszym ciągu czekamy na odpowiedź w sprawie oferty wielowariantowej dotyczącej spodni.
Jednocześnie chciałabym wyjaśnić, że wielowarianty, które są u Ciebie wyświetlane to warianty produktowe, a nie ofertowe, dlatego nie możesz ich edytować, ani wyłączyć. Są tworzone na podstawie naszego katalogu produktów.
Nie ma problemu niech będą produktowe , tylko niech dotyczą jednego produktu w tym wypadku tonera do danej drukarki .