Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, to już trzeci dzień batalii z Inpostem. W poniedziałek popołudniu wysłali nam wiadomość że na drugi dzień zawieszają nasze konto bo nie zapłaciliśmy im rachunku. Natychmiast wysłaliśmy ich potwierdzenie zapłaty zapłaty za fv (wszystko było w terminie). Na drugi dzień zablokowali nasze konto inpost. Po 30h! od wysłania im maila z potwierdzeniem zapłaty odpowiedzieli i napisali że ta fv jest zapłacona ale fvry poniżej juz nie - o dziwo zobaczyliśmy fv i zaległości zupełnie innej firmy w stosunku do Inpost. Odpisaliśmy im że to nie nasze fv i nie nasze długi i jak mogli podpiąć czyjeś zobowiązania pod nasze konto inpost i nas zablokować!!!! od 24 h nie odpisują a konto dalej jest zablokowane. Już 3 dzień pokrywamy koszty wysyłek inpost - ponosimy same straty ponieważ sprzedajemy drobne i niekosztowne produkty. Jak sobie poradzić w tej sytuacji. Największym problemem jest utrata punktów i tak dalej, skargi klientów itp. Jak się okazało Inpost za naszymi plecami zabrał nam naszego opiekuna i nie mamy w tej chwili żadnego przypisanego nam !!!Jak Allegro może pomoć?
Może @InPost coś tu pomoże?
od 72h dostaliśmy od @InPost 2 maile - nie mamy opiekuna, oni nie odpowiadają - najgorsze jest to że płacisz wszystko w terminie a oni cię traktują w najgorszy możliwy sposób, podpinają pod ciebie długi innej firmy! Generalnie jesteśmy w firmie zszokowaniu poziomem obsługi klienta, formą podejścia @InPost to tak ważnej sprawy. Sam sposób poinformowania o blokadzie konta: 12h wcześniej notka, że je zamykają a później koniec. Pisz, tłumacz się a oni nie odpowiadają i mają ciebie - wieloletniego klienta "gdzieś".
Dzień dobry,
w sytuacjach związanych z zaległościami w płatnościach za faktury najlepiej kontaktować się ze swoim Opiekunem lub działem, który odpowiada za kontakt z Klientami z podpisaną umową na świadczenie usług z firmą InPost.
W przypadku braku takiego kontaktu bardzo proszę o przesłanie wiadomości na adres pomoc@inpost.pl z krótką informacją w tej sprawie. W zgłoszeniu proszę o podanie numeru NIP oraz nazwy firmy oraz numer Klienta (Płatnika) lub adres mailowy, który został wskazany jako kontaktowy.
Mail napisany - ciekawe czy pójdzie w eter jak wszystkie pozostałe czy coś ruszy w tej sprawie. W każdym razie będziemy na bieżąco opisywać tutaj nasz przypadek by wszyscy na Allegro zobaczyli jak TAK NAPRAWDĘ wygląda obsługa klienta biznesowego w Inpost!
@PinusUlanow czego się spodziewasz, przecież osobnik ci odpisujący jest botem albo nie ma żadnych możliwości by załatwić problem, ciekawe czy Cię chociaż przeproszą
widząc podejście @InPost do sprawy na przeprosimy nie liczę - zastanawiamy się nad zgłoszeniem sprawy do uokik
@InPost Radziłbym zapoznać się ze zgłaszanym problemem i choć przeczytać posta ze zrozumieniem. To Inpost wymaga opłacenia faktury przez firmę A, choć na fakturze dłużnikiem jest firma B.
Rozumiem że w Inpost to normalne, że jak jedna firma nie opłaci faktury, to przymuszacie inna firmę do jej opłacenia, blokując możliwość wysyłek. to jakieś losowania są w Inpost z tej okazji?
Przecież to skandal, skoro zaszła taka pomyłka to od razu powinniście sami skontaktować się z poszkodowaną firmą, przeprosić i odblokować możliwość wysyłek. A nie czekać łaskawie na maile, które i tak nawet publicznie olewacie.
Takie postępowanie to nowy standard Inpostu?
@PinusUlanow Czym wysyłacie te paczki i czemu nie wstawiacie numerów przesyłek do zamówień?
Założyliśmy konto firmowe na apaczce i tam zewnętrznie generujemy etykiety - za wszystko płacimy z własnej kieszeni! oby tylko nie było na te zamówienia zwrotów bo będziemy musieli pokrywać koszty paczek zwrotnych bo wysyłka nie nastąpiła przez Allegro-Inpost tylko zewnętrznie. Zaczęliśmy usuwać Inpost paczkomaty z cenników ale mamy całą masę produktów i codziennie przedzierają się zamówienia. Pisaliśmy do Allegro z zapytaniem czy jest możliwość usunięcia paczkomatów za pomocą jednego przycisku czy musimy to robić pojedynczo z każdym cennikiem. Kwestia czy po całkowitym usunięciu Inposta będziemy nadal w SMARCIE? Czekamy na odpowiedź Allegro, zamówiliśmy rozmowę ale nikt nie zadzwonił i na maile nie odpisują 😞
To co narobił nam Inpost nie mieści się w głowie. Nikomu nie życzymy czegoś podobnego - zastanawiamy się nad wstrzymaniem sprzedaży na ten długi weekend bo co jak wpadną zamówienia przez weekend a po weekendzie konto nadal będzie zablokowane? - znowu będziemy obdzwaniać klientów żeby anulowali zamówienia i składali je na nowo i wybierali nowego przewoźnika? będziemy wysłuchiwać że jesteśmy niekompetentni? itd. jak wytłumaczyć komuś ze to nie nasza wina. Dlatego to co wpada wysyłamy na nasz koszt Inpostem, żeby ludzi nie rozczarować.
PS: nawet gdyby się zdążyło firmie czegoś nie zapłacić, czy wynikłyby jakieś nieprawidłowości w zaksięgowaniu czegoś to takie sprawy powinny być załatwiane mail za mail i w ciągu 1 dnia roboczego powinno dojść do wyjaśnienia sprawy - na pewno nie powinno się to odbywać tak jak w naszym przypadku.
@PinusUlanow a apaczka przypadkiem niema jakiegoś integratora z allegro i po imporcie zamówień numery są przypisywane automatycznie do zamówień?
Nie wiem ile macie tych cenników ale ja bym stworzył na razie jakiś jeden domyślny bez Inpost. Wygenerował sobie plik csv jako kopię na przyszłość i tymczasowo do wszystkich ofert przypisał ten jeden cennik. Jak sprawa się wyjaśni to bym edytował oferty z pobranego wcześniej pliku csv przywracając poprzednie cenniki.
Dzięki za podpowiedź (nie konfigurujemy jeszcze apaczki przez API z BL). Ograniczyliśmy sprzedaż, nr paczek wgrywamy ręcznie ale już jest ich mniej bo najlepiej sprzedające się produkty już maja wyłączoną opcję inpost - najgorzej było we wtorek rano i wczoraj. Dziś powoli ogarniamy to co się da. Sprzedaż bardzo spadła. Sprzątać po tym będziemy długo a nawet nie chcemy myśleć ile zamówień nam przepadło ( myśl klienta - o... nie ma paczkomatu a to ja pracuje I nie ma mnie w domu, nie będę zamawiał kuriera a paczki Orlen nie mam w pobliżu ... to rezygnuję) 😞
Apaczka ma integrację z Allegro, włącznie z obsługą wysyłki w ramach Smarta. Wysyłka w ramach Smart wymaga aktywnej usługi Apaczka Pro Smart (koszt 9,90 zł netto / miesiąc, 14 dni na bezpłatny test), a pojedyncza paczka kosztuje 0,19 zł netto (nie chce mi się przeliczać na brutto).
Bardzo dziękuję za podpowiedź !!! już do nich dzwoniliśmy i gdy zaczęliśmy wszystko załatwiać to INPOST ODBLOKOWAŁ NAM KONTO. Tak czy siak tak tego nie zostawimy - sprawę pociągniemy dalej i za wszelkie straty Inpost będzie musiał zwrócić nam pieniądze. Dziękuję społeczności tutaj za każdą radę i całą dyskusję - podejrzewam że to ona wpłynęła na odblokowanie naszego konta. Raz jeszcze dzięki wielkie !
dziękuję za wszytsko: @pecela @Client:44052296 @RED @komis-bell
A można wiedzieć gdzie Państwo dzwonili bo mamy podobny problem i niestety z nikim kontaktu i możliwości porozumienia się.
Podejrzewamy, @MagicFashions że pomogła rozmowa tu na społeczności, czyli założenie tematu rozmowy i dodawanie (małpa)INPOST do naszych wypowiedzi - inni użytkownicy także się wypowiadali załączając (małpa)Inpost do ich wypowiedzi co nie umknęło uwadze Inpostu który kazał nam do nich napisać na pomoc inpost. Normalnie pisząc na pomoc inpost dostanie Pan odpowiedź najwcześniej za kilka dni. Jednak założenie dyskusji tutaj i rozpoczęcie polemiki z Inpost przez allegro społeczność w naszym przypadku poskutkowało tym, że w końcu ktoś zaczął rozpatrywać nasz wniosek na poważnie.
PS: przed rozpoczęciem dyskusji tutaj pisaliśmy na: windykacja@inpost.pl
Proszę nie tracić czasu na szukanie nr telefonu do nich bo niczego Pan nie znajdzie. Po tym jak założyliśmy temat tu i tutaj odezwał się do nas inpost z prośbą o napisanie do nich na pomoc .... nagle magicznie zaczęliśmy z nimi korespondować i w momencie odblokowane zostało nasze konto - tak jak pisaliśmy wyżej, przez 4 dni nic nie udało nam się odkręcić dopiero po interwencji tutaj blokada została zdjęta.
windykacja@ inpost odpowiedziała po 30h i jej zapytania były w stylu proszę przesłać potwierdzenie zapłaty i znowu 30h czekania na odpowiedź: przelew był ok ale są inne długi (kogoś innego) - po naszej odpowiedzi na ten mail zero odpowiedzi i stąd skierowanie wiadomości i opisanie sytuacji tutaj