anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiszące zamówienie

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
Co się dzieje z zamówieniem c83314d0-d9f1-11ed-878f-ef7c90a11cad
Zostało złożone 13 kwietnia i cały czas status płatności "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA". Dzisiaj przychodzi e-mail, że kupujący  "wybrał sposób zapłaty i dostawy za zakupy w Twojej ofercie".

Tylko, że w zamówieniach nie ma nic na ten temat i dale jest "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA" w managerze InPost też nie ma śladu po takim zamówieniu.


oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@atechnik_sklep czekaj aż wpłynie płatność , wówczas przesyłka  pojawi się w MP.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Pewnie tak będzie jak piszesz ale to strasznie oporne zamówienie 😉

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Bo on próbuje wznowić nieudana płatność. Ale nadal sie nie powiodła 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep Z danych w naszym systemie wynika, że to zamówienie zostało złożone 13.04.2023, ale płatność za nie - przelewem tradycyjnym jest rozpoczęta dopiero dziś. Księgowanie przelewów tradycyjnych może potrwać do 3 dni roboczych, więc musisz jeszcze poczekać na tę płatność. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Dziękuję za informację o płatności, to coś wyjaśnia.

oznacz moderatorów