Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Co się dzieje z zamówieniem c83314d0-d9f1-11ed-878f-ef7c90a11cad
Zostało złożone 13 kwietnia i cały czas status płatności "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA". Dzisiaj przychodzi e-mail, że kupujący "wybrał sposób zapłaty i dostawy za zakupy w Twojej ofercie".
Tylko, że w zamówieniach nie ma nic na ten temat i dale jest "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA" w managerze InPost też nie ma śladu po takim zamówieniu.
@atechnik_sklep czekaj aż wpłynie płatność , wówczas przesyłka pojawi się w MP.
Pewnie tak będzie jak piszesz ale to strasznie oporne zamówienie 😉
Bo on próbuje wznowić nieudana płatność. Ale nadal sie nie powiodła
@atechnik_sklep Z danych w naszym systemie wynika, że to zamówienie zostało złożone 13.04.2023, ale płatność za nie - przelewem tradycyjnym jest rozpoczęta dopiero dziś. Księgowanie przelewów tradycyjnych może potrwać do 3 dni roboczych, więc musisz jeszcze poczekać na tę płatność.
Dziękuję za informację o płatności, to coś wyjaśnia.