Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czekać
@TALAR-RR Przykro mi, ale kwestię blokady konta wyjaśnisz wyłącznie z naszym działem bezpieczeństwa drogą mailową. Czy możesz podać numer Twojego zgłoszenia? Skieruję prośbę o pilne zajęcie się nim.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam ten sam problem. Od dwóch tygodni nie dostałem odpowiedzi na temat zablokowanego konta bo klient zaczął dyskusję bo sznurek mu się przetarł. Żeby kasę brać to pierwsi ale rozwiązać jakiś problem to trzeba się prosić przez dwa tygodnie bez żadnego odzewu.
Trzeba chyba porzucić ten serwis bo zero wsparcia dla sprzedającego mimo tak dużych prowizji. Żenada do teraz nie rozwiązałem tego tematu.
@dctm Proszę, podaj numer zgłoszenia, o którym piszesz.
53655927 to jest ostatni numer zgłoszenia jakie zrobiłem z dnia dzisiejszego. Wysyłałem również wcześniej maile ale nie mogę znaleźć tych numerów.
@dctm podaj proszę numer sprawy w jakiej prowadzisz rozmowy na temat blokady Twojego konta.