Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient zwraca towar (pompa wody) po kilku dniach z informacją, że mu nie odpowiada i że był używany tylko kilka dni. Po otwarciu opakowania - produkt w dramatycznym stanie, jakby go w błocie trzymano, śruby zardzewiałe, przewód dziwnie stary. Klient nie pisze nic, że odstępuje od umowy ani, że produkt nie działa, co teraz? Obniżyć wartość produktu i oddać na waciki? Ten produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży.
Możesz odpisać klientowi że z racji tego że produkt wrócił w stanie zmienionym to kwota zwrotu zostanie odpowiednio pomniejszona. My zazwyczaj przy takich zwrotach wracamy 1-3% ceny części. W tym przypadku to nawet wygląda jakby po prostu odesłał starą pompę, którą miał zamontowaną w samochodzie. Jeżeli klient będzie się burzyć to może złożyć rękojmie i tak naprawdę możesz ją w łatwy sposób odrzucić.