anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wizyty oferty analytics porównanie

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, cały dzień nie działa analityka (porównanie z konkurencją):

Zrzut ekranu 2024-06-18 o 13.52.13.png

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie Sprawdź proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

Cześć, nie możemy korzystać z innej przeglądarki. Problem nie zniknął, nie możemy czytać danych!

oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

wyczyściliśmy historię przeglądarki i to samo:

Zrzut ekranu 2024-06-19 o 13.11.40.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie poproszę o przesłanie pełnego ekranu (wraz z paskiem z adresem strony oraz godziną i datą). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu 2024-06-20 o 12.18.15.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie Dzisiaj w czasie, z którego pochodzi przesłany zrzut mieliśmy potwierdzone problemy z działaniem Serwisu, dlatego proszę Cię o potwierdzenie czy w tym monecie problem nadal występuje.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu 2024-06-21 o 11.42.53.png

 problem występuje cały czas, w tym tygodniu nie mieliśmy ani jednego dnia, w którym moglibyśmy sprawdzić dane. proszę o częściowy zwrot należności za plan ekspercki, za który płacimy oraz natychmiastowe rozwiązanie problemu!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie Dodaj proszę zrzut całego ekranu, tak by obejmował również pasek adresowy przeglądarki, datę i godzinę. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

no przecież jest na zdjęciuZrzut ekranu 2024-06-25 o 08.44.45.png

oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu 2024-06-25 o 08.46.49.png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie Dziękuję bardzo. Skierowałam sprawę do Działu Technicznego. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie Proszę Cię jeszcze o sprawdzenie, czy problem występuje w oknie incognito. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

niestety nie działa. usunąłem historię przeglądania, ciasteczka itd. poniżej screen z incognito

Zrzut ekranu 2024-06-26 o 13.33.39.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie dziękuję za zrzut. Wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

zaczęło działać. po 3 tygodniach

oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

co z naszą reklamacją? 

oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

???

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@wioslujcie Możesz doprecyzować, jaką reklamacje masz na myśli? Gdzie była składana? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wioslujcie
#7 Wielbiciel#

Ok, to napisz nam proszę w jaki sposób mamy reklamować niedziałającą przez 3 tygodnie usługę za którą de facto płacimy.

 

oznacz moderatorów