Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, cały dzień nie działa analityka (porównanie z konkurencją):
@wioslujcie Sprawdź proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.
Cześć, nie możemy korzystać z innej przeglądarki. Problem nie zniknął, nie możemy czytać danych!
wyczyściliśmy historię przeglądarki i to samo:
@wioslujcie poproszę o przesłanie pełnego ekranu (wraz z paskiem z adresem strony oraz godziną i datą).
@wioslujcie Dzisiaj w czasie, z którego pochodzi przesłany zrzut mieliśmy potwierdzone problemy z działaniem Serwisu, dlatego proszę Cię o potwierdzenie czy w tym monecie problem nadal występuje.
problem występuje cały czas, w tym tygodniu nie mieliśmy ani jednego dnia, w którym moglibyśmy sprawdzić dane. proszę o częściowy zwrot należności za plan ekspercki, za który płacimy oraz natychmiastowe rozwiązanie problemu!
@wioslujcie Dodaj proszę zrzut całego ekranu, tak by obejmował również pasek adresowy przeglądarki, datę i godzinę.
no przecież jest na zdjęciu
@wioslujcie Dziękuję bardzo. Skierowałam sprawę do Działu Technicznego. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@wioslujcie Proszę Cię jeszcze o sprawdzenie, czy problem występuje w oknie incognito.
niestety nie działa. usunąłem historię przeglądania, ciasteczka itd. poniżej screen z incognito
@wioslujcie dziękuję za zrzut. Wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
zaczęło działać. po 3 tygodniach
co z naszą reklamacją?
???
@wioslujcie Możesz doprecyzować, jaką reklamacje masz na myśli? Gdzie była składana?
Ok, to napisz nam proszę w jaki sposób mamy reklamować niedziałającą przez 3 tygodnie usługę za którą de facto płacimy.