anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wstrzymane wypłaty - problem z weryfikacją PayU

feedback21
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mam problem z weryfikacją PayU. Kilka dni temu dostałam emaila, że moje konto music zostać zweryfikowane. Kierując się instrukcją z emaila weszłam na allegro w "ustawienia wypłat" i po kliknięciu "przejdź do PayU" uzupełniłam niezbędne dane oraz załączyłam skan tylnej strony dowodu osobistego.

Dane od kilku dni są niby w weryfikacji (taka informacja wyświetla się po kliknięciu "przejdź do PayU" w ustawieniu wypłat na allegro. Czytałam na forum, że może to potrwać dlużej niż te 3 dni. Jednakże przed chwilą otrzymałam email od PayU o tytule "Zakończenie procesu weryfikacji i jego następstwa" i treści:

===

"Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych* informujemy, że PayU nie będzie mogło dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.

W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU. W praktyce oznacza to dla Ciebie, że po upływie 2 miesięcy od tego momentu nie będziesz mógł korzystać z usług PayU jako Sprzedawca, czyli przyjmować wpłat od kupujących, gdy dokonujesz sprzedaży w serwisie Allegro. W dalszym ciągu będziesz mógł korzystać zarówno z serwisu Allegro, jak i z usług PayU jako Kupujący.

W ciągu najbliższych 2 miesięcy możesz jeszcze dokonać niezbędnej weryfikacji – prześlij zdjęcie lub skan swojego dokumentu tożsamości: dowodu osobistego albo paszportu. Wówczas przesłane wypowiedzenie zostanie anulowane.

By to zrobić wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta Allegro i w części PayU klikniesz „przejdź do PayU”. Załącz zdjęcie swojego dokumentu tożsamości i wyślij do weryfikacji. Gotowe!"

===

Skan dowodu wysłałam już przecież wraz z moimi danymi wcześniej,  tak jak pisałam już wyżej. Ponowić procesu weryfikacji nie mogę bo według informacji po kliknieciu "Przejdź do PayU" weryfikacja trwa.

Proszę o pomoc

pozdrawiam

Grażyna

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0