anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wszystkie reklamacje na Allegro One są odrzucane

petinek_pl
#13 Ambasador

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   w tym roku zgłosiłam juz kilkanaście reklamacji na waszą dostawę. Każdą wyłącznie odrzucacie, nie została uznana ANI JEDNA. Stworzyliscie sobie jeden tekst ktory cytujecie,że nie dajecie gwarancji na odbiory ani dostawy więc po kij ta mozliwosc skladania reklamacji. Od tygodnia walczę bo kuriere allegro one dhl nie odbiera zleceń, siedzę nawet po godzinach pracy co jest absurdem i i tak nie pojawia się. W systemie oznacza przesylki jako odebrane, bezczelnie kłamie i nie odbiera oczywiscie telefonów. Nie doręcza tez przesylek do mnie od klientów. Prosilam o zlozenie skargi,reklamacji i interwencję i nic się nie zmieniło a reklamacje oczywiscie odrzucacie. Mało tego piszecie "Pamiętaj jednak, że zgodnie z Regulaminem Allegro Delivery (§ 15, punkt 4) nie gwarantujemy odbioru paczki przez kuriera o konkretnej godzinie. Dlatego nie uznaję Twojej reklamacji w tej sprawie." co jest rownie bezczelne bo ja zglaszam,ze odbiory wogole nie są realizowane. Pisalam w reklamacji ze siedze po godzinach pracy i nikt nie przyjezdza. Poza tym po co ta opcja wyboru godzin podjazdu jak nie respektujecie tego w ogole. Mam dosc ze wszystkie firmy zaznaczaja sobie w regulaminie ze nie gwarantują niczego,tak jak zglaszalam do was tez reklamacje na dpd gdzie rowniez nie odbieraja mi od roku zlecen a w odpowiedzi odzywka "nie ma okreslonych godzin ani nawet dni,kurier ma odebrac przesylke w ciagu 2 dni"... nie wiem do tej pory gdzie ani do jakiej godziny nadac przesylki bo moze bedzie dzis a moze jutro..od poczatku roku nie odberal mi zadnej paczki przez 9 miesięcy..żarty ze sprzedawcow po prostu żarty.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@petinek_pl przykro mi, że Twoje reklamacje były odrzucone, nie mam możliwości zmiany decyzji eksperta reklamacyjnego, jedyne, co mogę doradzić, to napisanie odwołania od tej decyzji. 
Rozumiem, że zgłaszałaś już nam zachowanie kuriera DHL, mogę przekazać informację, że sytuacja się nie poprawiła, ale potrzebuję do tego numer przesyłek oraz numer podjazdu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador

Przykładowa paczka jedna z wielu- AD0150EJO6 nie odebrana, czekałam do późnych godzin po godzinach pracy.

Obecnie zwrot od klienta AD012T9JZ2 miał być doręczony w dniu wczorajszym,nie doręczono mi go. Kurier się nie pojawił. W dniu dzisiejszym ta sama sytuacja zwrot dalej nie doręczony- mało tego kurier zaparkował samochodem DHL niedaleko mojego sklepu bo widziałam go z okna, po czym sobie odjechał.

Kurier oznacza przesyłki jako niedoręczone lub odebrane mimo ze wcale tu nie przyjeżdża.

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@petinek_pl

W Allegro One, gwarantowany termin doręczenia to trzy dni robocze pod warunkiem nadania do godziny granicznej.

Jeżeli chodzi o termin podjazdu kuriera po odbiór przesyłek od nadawcy (chodzi o podjazd do lokalizacji nadawcy), to nie jest on niestety gwarantowany. 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador

@pecela też otrzymałam wiadomośc na mail : "w związku z  Regulaminem “Allegro Delivery”, nie gwarantujemy usługi zlecenia odbioru przez kuriera" W OGÓLE a nie że w terminie.

to jakiś żart? Przeciez to bezprawne oferować usługi ktorych nie gwarantuje się wykonania...pierwszy raz widzę takie coś.

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@petinek_pl

W regulaminie Allegro Delivery także jest, że gwarantowany termin dla usługi Next Day to trzy dni robocze. Oczywiście pod warunkiem nadania do godziny granicznej. 

A i co ważne terminy liczymy od nadania, a nie odebrania przez kuriera (wyjątkiem jest odbiór z lokalizacji nadawcy). Co najwyżej jak nadanie było po godzinie granicznej, to doliczamy jeden dzień.

 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#15 Entuzjasta

@petinek_pl  "W systemie oznacza przesylki jako odebrane, bezczelnie kłamie"

Jeśli oznaczył, że przesyłka została odebrana, to po co się martwić? Niech ją dostarczy, a jeśli tego nie zrobi, złóż reklamację. Wygląda na to, że paczka mogła zostać zgubiona.

 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador

@Client:80340374 tak, jednak to ja mam problem bo klient widzi nieprawdziwe informacje i nimi się sugeruje a potem obrywam ja w postaci negatywów.

oznacz moderatorów