Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto wpadł na tak genialny pomysł, żeby co 10 dni musieć to na nowo aktywować?
Jak już dajecie pożyteczne narzędzie sprzedającym, to po co je psujecie takim patentem?
Pomysł dobry , wykonanie jak zwykle , dla mnie bez znaczenia , może być ta forma , ew. użyję w sytuacjach podbramkowych na 1-2 dni lub w zamian szumnie zwanej ,, przerwy w sprzedaży ,, ale ogólnie OK .
Ponieważ nie wszyscy śledzą Aktualności, dodaję tutaj notatkę z informacją na czym polega nowa opcja.
Ponieważ przewidywany czas dostawy widoczny w ofertach jest obliczany w oparciu o wiele danych, najczęściej nie pokrywa się z deklarowanym czasem wysyłki, który sami określacie. Dzięki wprowadzonemu usprawnieniu, możecie zadecydować, że nie chcecie, żebyśmy uwzględniali w obliczeniach szybszą od zadeklarowanej realizację Waszych przesyłek. Oznacza to, że jeśli w ofertach zaznaczycie, że paczkę wyślecie w 2 lub 3 dni, pokażemy Waszym klientom przewidywany czas dostawy nie krótszy niż ta deklaracja wysyłki.
Dostosować czas dostawy do swoich preferencji możecie tutaj. Opcję możecie dowolnie włączać i wyłączać.
@automisala Dziękuję za opinię w sprawie 10-dniowego okresu. To nowa opcja. Będziemy obserwować jak z niej korzystacie i na tej podstawie decydować czy konieczne będą zmiany zasad jej działania.
A co to się dzieje ?!!! @nat_not ostatnio widzę wyraźny ukłon Allegro w stronę sprzedawców ,zmiany idą w dobrym kierujku .... tylko ze 2 lata za późno .
Na pierwszy rzut oka tak. Ale jeśli przyjrzysz się temu bliżej to niestety wyszło jak zwykle. Ta funkcja działa tylko w przypadku ofert z czasami wysyłki 2 i 3 dni. Nie działa na oferty z czasem wysyłki 1 dzień a moim zdaniem jest to kluczowe. Czyli masz oferty na jeden dzień ale na nich pisze "dostawa jutro" więc nie masz jednego dnia tylko musisz wysłać dzisiaj (więc równie dobrze możesz ustawić wysyłkę "natychmiast") a oferta 'dwa dni' ma oznaczenie dostawa za 3 dni... Nie ma nic pośredniego.
Proszę o rozszerzenie tej funkcji na oferty z czasem wysyłki 1 dzień tak abym mógł wysłać towar faktycznie w ciągu jednego dnia czyli jutro.
@AkcOgrod-pl krótka piłka , zmieniasz grupowo czas wysyłki na 2 dni i włączasz funkcję , za 2 H masz w ofertach inną ,,przewidywaną ......,, a ne potrzebma --wyłączasz ... dobre i tyle , można na spoko kilka dni urolopu zaplanować bez kończenia ofert .
Ok. A jeśli muszę ustawić 4-5 dni? U mnie, w niektórych przypadkach 2-3 dni nie rozwiązuje problemu.
Czy jeśli ustawię 4-5 dni to też będę mógł wyłączyć to "chore" wyliczanie?
@promolodz Zgodnie z informacją w aktualności, obecnie mechanizm działa dla ustawienia 2 lub 3 dni.
allegro dzielnie walczy z problemami, które samo stworzyło
to jest przyznanie się do błędów
ta funkcja jest nieprzydatna
dlaczego serwis z uporem maniaka promuje coś co nie działa?
Dlaczego nie można ustawić różnych czasów wysyłek dla poszczególnych form transportu?
Dlaczego dla serwisu nie ma różnicy w czasie wysyłki jednego przedmiotu i kilkudziesięciu różnych w 1 przesyłce?
Dlaczego serwis twierdzi, że błędnie pokazany czasy wysyłki przez allegro odpowiada sprzedawca?
Według mnie ta opcja powinna być stała. Co 10 dni trzeba pamiętać aby ją wyłączać,chwila nieuwagi i znowu klienci mają błędne informacje. Na logikę- raz na jakiś czas zdarzy mi się coś wysłać szybciej niż deklaruje i od razu inne oferty wyświetlają się że klient dostanie je według szacunków szybciej niż zadeklarowałam w ofertach. Po kiego taka opcja żeby wyłączyć szybszą dostawę? Przecież gdyby ktoś chciał wysyłać szybciej to by po prostu ustawił taki czas wysyłki w ofertach. Skoro tak nie jest to system nie powinien sam pisać o szybszej wysyłce,bo to znaczy że tak nie jest,zdarza się to sporadycznie. **piiip**yczny przelicznik i w dodatku trzeba ciągel pamiętać by go wyłączać. Jak już taki dajecie to wyłączcie go na pół roku a nie 10 dni..kilka dni temu zapomniałam wyłączyć tę opcję i teraz muszę przesuwać urlop bo klienci już mają info że otrzymają paczki wcześniej niż było w ofertach...jak zwykle nie można spokojnie odpocząć na tym portalu.
To ja zapytam trochę inaczej gdzie w ogóle można znaleźć tą opcje "Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja" ?
@TMarchaj ta opcja jest dostępna w zakładce Sprzedaż / Jakość sprzedaży / Skuteczność wysyłki
Odświeżę... w nowym salescenter nie mogę znaleźć opcji
"Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja" ... gdzie to jest teraz ?
No tak, link do salescenter jest ok, ale gdzie konkretnie szukać tej opcji ?
@viva134 opcja "Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja" jest pod tym linkiem. Dokładnie- Sprzedaż / Jakość sprzedaży / Skuteczność wysyłki. Wysyłam jeszcze zrzut ekranu. Daj znać czy znalazłeś tę opcję.
Tak, mam, działa, dzięki